ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

31 Ιαν 2015

Το "ανθρωπάκι" του μήνα και φύλλα εργασίας για τον Φλεβάρη


Ακολουθεί το "ανθρωπάκι" του μήνα για τον Φεβρουάριο και προτάσεις φύλλων εργασίας με στιγμιότυπα του Φλεβάρη. Οι υπόλοιπες 12 αναρτήσεις για τον Φεβρουάριο βρίσκονται στον σύνδεσμο:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/search/label/%CE%A6%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A3

φε6 φε8 φε2 φε3 φε4 φε5 φλ4

Εικονόλεξο για το τραγούδι του Φλεβάρη

Ακολουθεί το εικονόλεξο για το τραγούδι του Φλεβάρη. 

Βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί το βίντεο 
για το τραγούδι του Φλεβάρη.

Φύλλο εργασίας για το τραγούδι του Φλεβάρη 
θα βρείτε στον σύνδεσμο:


Στην ετικέτα ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ θα βρείτε
τις υπόλοιπες σχετικές αναρτήσεις του ιστολογίου.

Οι στίχοι έχουν ως εξής:

Ησυχία, η φύση κοιμάται!
Και η παγωνιά δε χάνει καιρό.
Άσπρες  νιφάδες τα μαλλιά της στολίζει
και την τυλίγει με άσπρο παλτό.

Αστείες πατούσες σημάδια στο χιόνι
Είναι ο καρνάβαλος, Βασιλιάς χοντρός
πρόσωπο όλοι γύρω του αλλάζουν
Κλόουν ινδιάνοι και πειρατές
γαϊτανάκι γυρίζουν, κορδέλες πετάνε
Απόκριες λέει, και αρχίζει χορός.

Σπάει τη σιωπή σαν μπαίνει ο Φλεβάρης
απ’ όλα  τα αδέλφια του ο πιο μικρός
χρώματα απλώνει όταν γελάει
είναι αυτός διαφορετικός

Αστείες πατούσες σημάδια στο χιόνι
Είναι ο καρνάβαλος, βασιλιάς χοντρός
πρόσωπο όλοι γύρω του αλλάζουν
Κλόουν ινδιάνοι και πειρατές
γαϊτανάκι γυρίζουν, κορδέλες πετάνε
Απόκριες λέει, και αρχίζει χορός.

ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΟ ΤΟΥ ΦΛΕΒΑΡΗ




Ημερολόγιο Φεβρουαρίου 2015

Ακολουθεί το ημερολόγιο για τον Φεβρουάριο του 2015.

Καλό και δημιουργικό μήνα σε όλους και όλες.

Οι υπόλοιπες αναρτήσεις του Φεβρουαρίου 
στην αντίστοιχη ετικέτα ΕΔΩ
Ευρετήριο αναρτήσεων Φεβρουαρίου ΕΔΩ.




30 Ιαν 2015

Εκπαιδευτικό υλικο σε μορφή e-book για τους Τρεις Ιεράρχες

 
Έλαβα ένα e-book με εκπαιδευτικό υλικό (κείμενα και δραστηριότητες) για τη Γιορτή των Τριών Ιεραρχών. Αναρτώ ακολούθως, με σχετική καθυστέρηση ομολογώ, τον σύνδεσμο από τον οποίο μπορείτε να "κατεβάσετε" το αρχείο σε μορφή pdf.

http://www.stamoulis.gr/ViewShopStaticPage.aspx?ValueId=2922

23 Ιαν 2015

Ο αριθμός 8 στο Νηπιαγωγείο: φύλλα εργασίας για τον αριθμό οκτώ

Ακολουθούν φύλλα εργασίας για τον αριθμό 8. Για κάθε έναν από τους υπόλοιπους αριθμούς (από το 1 έως το 10) δείτε τις αντίστοιχες ετικέτες
Δείτε και τις εξαιρετικές προτάσεις της Ευδοκίας για τον αριθμό 8 στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
https://astropeleki.wordpress.com/2010/03/09/%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%8C%CF%82-8/


οκτ14 οκτ1 οκτ2 οκτ3 οκτ8 οκτ5 οκτ6 οκτ7 οκτ4 οκτ9 οκτ11 οκτ10 οκτ12 οκτ13

21 Ιαν 2015

Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα "Η επικοινωνία γονέων και εκπαιδευτικών στον χώρο της προσχολικής αγωγής"

Μόλις έλαβα ενημέρωση για το ακόλουθο επιμορφωτικό σεμινάριο που οργανώνει η συνάδελφος Αντιγόνη Μπάτσικα.
Την αναρτώ για όποιον και όποια ενδιαφέρεται.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:

Η  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΕΩΝ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ
ΣΤΟΝ  ΧΩΡΟ  ΤΗΣ  ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ  ΑΓΩΓΗΣ

Στόχος:

Να βρούμε τρόπους επικοινωνίας για την  επιτυχημένη συνεργασία μας  
με τους γονείς.
Να μάθουμε να επικοινωνούμε  ευέλικτα εκπνέοντας εμπιστοσύνη και κατανόηση 
ακόμη και με τους  πιο «δύσκολους» γονείς.
Να ανακαλύψουμε τεχνικές ώστε να συμβάλουμε στην καλύτερη επικοινωνία 
των γονιών – παιδιού, αλλά και στην εξέλιξη του.
Να βρούμε τρόπους να προσαρμόσουμε τις δικές μας παιδαγωγικές αντιλήψεις 
με  τη  «φιλοσοφία» του σχολείου.
Να ενισχύσουμε τον επαγγελματισμό μας, μέσα από το σύγχρονο 
παιδαγωγικό πρίσμα.

Το  σεμινάριο  περιλαμβάνει:
 Θεωρητική παρουσίαση
Βιωματικές ασκήσεις χειρισμού
Δύο μικρά διαλείμματα

Το σεμινάριο  απευθύνεται  σε:
Βρεφοκόμους, Παιδαγωγούς Προσχολικής  αγωγής, Νηπιαγωγούς
Ιδιοκτήτες, γραμματεία & στελέχη ιδιωτικών  Κέντρων  Αγωγής

Χρόνος διεξαγωγής:
Σάββατο  07   Φεβρουαρίου  2015, ώρα: 09.30 π.μ.- 15.30 μ.μ.

Χώρος διεξαγωγής: «ΕΥΧΕΡΕΙΑ»
Σ. Καραγιώργη 1 & Μαρίνου Αντύπα, Νέο Ηράκλειο-Αθήνα
(Απέναντι  από τη στάση του Ηλεκτρ. Σταθμού Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)

Κόστος συμμετοχής: 35 ευρώ

Αριθμός  συμμετεχόντων: 18  άτομα (δηλώσεις συμμετοχής  έως  03/02/2015)

Εισήγηση: Αντιγόνη Μπάτσικα Σύμβουλος  Παιδαγωγικού Έργου,  
Eκπαιδεύτρια διδακτικού προσωπικού, Υπεύθυνη εφαρμογής & εποπτείας του εκπαιδ. προγράμματος: «ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ», Συμβουλευτική σε Σχολές Γονέων, 
Συνεργάτης ιδιωτικών Κέντρων  Προσχ. Αγωγής,Υπεύθυνη έκδοσης του περιοδικού: «ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ».

Δήλωση συμμετοχής-Πληροφορίες: Τηλ.: 6932995455
e-mail:plastelini@otenet.gr/www.plastelini-edu.gr

Παρέχεται: Βεβαίωση συμμετοχής, υλικό σημειώσεων  και  βιβλιογραφία.

19 Ιαν 2015

Φύλλα εργασίας για το γράμμα Α,α της Αλκυόνας

Με αφορμή την επεξεργασία της θεματικής ενότητας "Αλκυονίδες Μέρες", μπορούμε να αξιοποιήσουμε μερικά από τα φύλλα εργασίας που ακολουθούν σχετικά με το γράμμα Α,α.

Το γράμμα Α,α στο νηπιαγωγείο: προτεινόμενα φύλλα εργασίας.
Το αίνιγμα που προτείνεται για την αλκυόνα 
είναι από τον σύνδεσμο:  









Το γράμμα Α,α στο Νηπιαγωγείο: η αχτένιστη αγελάδα - εποπτικό υλικό για τη διδακτική αξιοποίηση του βίντεο

Ένα γράμμα, μια ιστορία: Η αχτένιστη αγελάδα

Το κείμενο της ιστορίας:
Έναν καιρό και μια φορά μπορεί τώρα ή παλιά, μια αχτένιστη αγελάδα βόλτα πάει στην Ελλάδα. Στην Αθήνα έξω βγαίνει, αυτοκίνητα ανασαίνει, σ'αερόστατο ανεβαίνει, σε άλλη ατμόσφαιρα πηγαίνει. Αστροναύτη αγελάδα αξίζει να έχει η Ελλάδα, αστεράκια γελαστά της προσφέρουνε αβγά. Αλατοπίπερο ζητά και αμέσως τα μασά. Η αχτένιστη αγελάδα από πάνω από ψηλά ρίχνει κάτω μια ματιά, αρρωσταίνει για καλά, κλαίει με αναφιλητά. Παίρνει απόφαση τρανή να κατέβει στη στιγμή, ανεμόσκαλα, σκοινί δεν είναι εύκολο να βρει. Αλεξίπτωτο φοράει, στον αέρα ευθύς βουτάει. Στην Ακρόπολη πατάει. ΑΑΑΑ! με θαυμασμό κοιτάει. Τι αριστούργημα είναι αυτό! Αξίνα θέλω στο λεπτό, αγάλματα πολλά να βρω, αρχαιολόγος να γενώ. Τα σπίτια βλέπει στη σειρά, χωρίς σκεπή στην αγορά. Αποφασίζει αυστηρά αρχιτέκτονας να γίνει, σπίτια ανθρώπινα να δίνει. Απόλαυση είναι στο αυτί, άριστα Α στη σκηνή και υψίφωνος της πάει, απρόσεκτη παραπατάει. Στο πόδι πέφτει η σκεπή, ασθενοφόρο στη στιγμή, στο σπίτι φτάνει αστραπή. Αχτένιστη η ασθενής, ανεβαίνει η δυστυχής και μετά αναστενάζει: ΑΑΑ! πονάει και στενάζει. Ακροβάτισσα, αθλητής, άσος Α' Εθνικής, αρχηγός στην αταξία, άλματα κάνει αστεία.

ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Α



 Οι υπόλοιπες αναρτήσεις για το Γράμμα Α βρισκονται στην αντίστοιχη ετικέτα.
 

6 Ιαν 2015

Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα "Παιχνιδια και Δραστηριότητες Συναισθηματικής Αγωγής"

Η ακόλουθη ανάρτηση προτείνει ένα επιμορφωτικό σεμινάριο με κύριο θεματικό άξονα τη Συναισθηματική Αγωγή που διοργανώνει το Σάββατο 17 Ιανουαρίου η συνάδελφος Αντιγόνη Μπάτσικα.


ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
Θέμα:
«ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ  ΚΑΙ  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ  ΑΓΩΓΗΣ»

Στόχος:

  • Να  κατανοήσουμε τι είναι και πως εφαρμόζεται η Συναισθηματική αγωγή.
  • Να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τις δραστηριότητες της  Συναισθηματικής αγωγής στο καθημερινό ημερήσιο πρόγραμμα της τάξης, σε όλα τα τμήματα της προσχολικής αγωγής.
  •  Να ζωντανέψουμε  την  γνώση μέσα από την δημιουργική βιωματική διδασκαλία.
  •  Να πάρουμε  εφαρμόσιμες ιδέες – προτάσεις.
  • Να ενισχύσουμε τον επαγγελματισμό μας, μέσα από το σύγχρονο παιδαγωγικό πρίσμα.

Το  σεμινάριο  περιλαμβάνει:
Θεωρητική παρουσίαση
 Βιωματικές ασκήσεις χειρισμού
 Δύο μικρά διαλείμματα

Το σεμινάριο  απευθύνεται  σε:
 Βρεφοκόμους, Παιδαγωγούς Προσχολικής  αγωγής, Νηπιαγωγούς,Εμψυχωτές
 Ιδιοκτήτες  ιδιωτικών  Κέντρων  Αγωγής

Χρόνος διεξαγωγής: 
Σάββατο  17   Ιανουαρίου  2015, ώρα: 09.30 π.μ.- 15.30 μ.μ.

Χώρος διεξαγωγής: «ΕΥΧΕΡΕΙΑ» 

Σ. Καραγιώργη 1 & Μαρίνου Αντύπα, Νέο Ηράκλειο-Αθήνα 
(Απέναντι  από τη στάση του Ηλεκτρ. Σταθμού Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)

Κόστος συμμετοχής: 35 ευρώ

Αριθμός  συμμετεχόντων: 18  άτομα (δηλώσεις συμμετοχής  έως  12/01/2015)

Εισήγηση: Αντιγόνη Μπάτσικα Σύμβουλος  Παιδαγωγικού Έργου, Eκπαιδεύτρια διδακτικού προσωπικού, Υπεύθυνη εφαρμογής & εποπτείας του εκπαιδ. προγράμματος: «ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ», Συμβουλευτική σε Σχολές Γονέων, Συνεργάτης ιδιωτικών Κέντρων  Προσχ. Αγωγής, Υπεύθυνη έκδοσης του περιοδικού: «ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ».

Δήλωση συμμετοχής-Πληροφορίες: Τηλ.: 6932995455 
e-mail:plastelini@otenet.gr/www.plastelini-edu.gr

Παρέχεται: Βεβαίωση συμμετοχής, υλικό σημειώσεων  και  βιβλιογραφία