Ακολουθεί το ημερολόγιο
Ένα ιστολόγιο με φωτογραφικό υλικό, φύλλα εργασίας, παραμύθια, πίνακες αναφοράς και θεματικές προσεγγίσεις για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, αρθρογραφία και χρήσιμες συνδέσεις.
ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
30 Μαΐ 2023
Ημερολόγιο Ιουνίου 2023
18 Μαΐ 2023
Ένα κοινόχρηστο padlet με προτάσεις Ατομικών Διδακτικών Σεναρίων για την εφαρμογή των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα κοινόχρηστο padlet με προτάσεις Ατομικών Διδακτικών Σεναρίων που γράφτηκαν στην περίοδο της επιμόρφωσης
στα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο.
Όποιος/α συνάδελφος επιθυμεί, μπορεί να προσθέσει το δικό του διδακτικό σενάριο στο padlet.
https://padlet.com/FinalFrontier/padlet-4f8pogqq3ojaewxf
Βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί επιπλέον προτάσεις.
10 Μαΐ 2023
Έκθεση αυτοαξιολόγησης εκπαιδευτικού: χρήσιμοι σύνδεσμοι
Για την έκθεση αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευτικών, θα βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί χρήσιμα αρχεία για τη συμπλήρωση των επιμέρους πεδίων.
Ορχηστρικά κομμάτια για την καλοκαιρινή γιορτή (25 προτάσεις)
Ακολουθούν 25 προτάσεις για ορχηστρικά κομμάτια για την καλοκαιρινή γιορτή. Μπορούν να αξιοποιηθούν ως μουσικές γέφυρες ή και ως μουσική υπόκρουση για τα χορευτικά της γιορτής.
5 Μαΐ 2023
Σχέδιο Δράσης για την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας: Αναδιαμόρφωση και Λειτουργία Σχολικού Ιστολογίου
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα παράδειγμα Σχεδίου Δράσης για την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας.
Τίτλος Σχεδίου Δράσης:
Αναδιαμόρφωση και Ανάπτυξη του Σχολικού Ιστολογίου
Άξονας: Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
Σχέδιο Δράσης για την Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (β' μέρος)
Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης την οποία θα βρείτε στον σύνδεσμο:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2022/09/blog-post.html
ακολουθεί η Υλοποίηση και η Αποτίμηση/τα Αποτελέσματα Σχεδίου Δράσης για την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας.
Τίτλος Σχεδίου Δράσης:
Οργανωμένη Στοχοθεσία για
Αποτελεσματικότερη Διδασκαλία
1ο πεδίο: Παιδαγωγική & Μαθησιακή Λειτουργία
Άξονας 3: Σχέσεις μαθητών-μαθητριών