Ακολουθεί το ημερολόγιο του Μάη για το 2024
Ένα ιστολόγιο με φωτογραφικό υλικό, φύλλα εργασίας, παραμύθια, πίνακες αναφοράς και θεματικές προσεγγίσεις για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, αρθρογραφία και χρήσιμες συνδέσεις.
ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
8 Μαΐ 2024
Ημερολόγιο Μαΐου 2024
3 Απρ 2024
Διδακτικά σενάρια με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
Στους συνδέσμους που ακολουθούν, θα βρείτε δύο παραδείγματα διδακτικών σεναρίων με βάση τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών.
Τα πνευματικά δικαιώματα συγγραφής των διδακτικών σεναρίων ανήκουν αποκλειστικά στη δημιουργό
Ζωή Κωνσταντινίδου
Στο πλαίσιο αυτό, τα αρχεία αναρτώνται ως ένα είδος βοήθειας αναφορικά με την εφαρμογή του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και τη διαδικασία αξιολόγησης
(Α1 & Α2).
Ως εκ τούτου, απαγορεύεται η αντιγραφή και επικόλληση του κειμένου ή τμήματος αυτού για προσωπική χρήση του αναγνώστη.
1. https://drive.google.com/file/d/1s17kJTGSrk0TyfzgPAvE7o9FnanLbc2X/view?usp=sharing [Στο παλάτι της ακολουθίας]
2. https://drive.google.com/file/d/1qk16X_uV7e3fKxD_cdZ_ttPgbZY3n-gW/view?usp=sharing [διδακτικά σενάρια για τη φιλία]
Βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί επιπλέον προτάσεις διδακτικών σεναρίων.
30 Μαρ 2024
Ημερολόγιο Απριλίου 2024
Ακολουθεί το ημερολόγιο του Απρίλη του 2024
25 Μαρ 2024
Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τις διακοπές του Πάσχα
Ακολουθεί ένα ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης από την 1η Απρίλη μέχρι τις διακοπές του Πάσχα (26 Απριλίου). Θα βρείτε ακολούθως τους συνδέσμους που αντιστοιχούν σε κάθε μέρα.
24 Μαρ 2024
Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού "Η καμηλοπάρδαλη που δεν έβλεπε καλά"
Για το εξαιρετικό παραμύθι της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη, το οποίο μπορείτε να βρείτε στους συνδέσμους που ακολουθούν, προτείνονται ψηφιακά παιχνίδια.
https://www.youtube.com/watch?v=G-BFQAJN2fY
&
https://www.youtube.com/watch?v=jldZYtTBYoc
https://learningapps.org/view34815922
2 διδακτικά σενάρια με βάση το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε δύο παραδείγματα διδακτικών σεναρίων με βάση τα ΝΠΣ και τη μεθοδολογία των 5Ε.
Τα πνευματικά δικαιώματα συγγραφής των διδακτικών σεναρίων ανήκουν αποκλειστικά στη δημιουργό
Κάλυ Γιαουρτοπούλου.
Στο πλαίσιο αυτό, τα αρχεία αναρτώνται ως ένα είδος βοήθειας αναφορικά με την εφαρμογή του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών. Ως εκ τούτου, απαγορεύεται η αντιγραφή και επικόλληση του κειμένου ή τμήματος αυτού για προσωπική χρήση του αναγνώστη.
Τίτλοι σεναρίων:
"Τόσο μακριά όμως μιλάμε την ίδια γλώσσα"
&
"Μικροί Καλλιτέχνες του κόσμου"
Βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί επιπλέον προτάσεις.
18 Μαρ 2024
Παραδείγματα διδακτικών σεναρίων με βάση τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών
Στους συνδέσμους που ακολουθούν, θα βρείτε τρία παραδείγματα διδακτικών σεναρίων με βάση τα ΝΠΣ και τη μεθοδολογία των 5Ε.
Τα πνευματικά δικαιώματα συγγραφής των διδακτικών σεναρίων ανήκουν αποκλειστικά στη δημιουργό Παρασκευή Συμεντεριάδου. Στο πλαίσιο αυτό, τα αρχεία αναρτώνται ως ένα είδος βοήθειας αναφορικά με την εφαρμογή του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών. Ως εκ τούτου, απαγορεύεται η αντιγραφή και επικόλληση του κειμένου ή τμήματος αυτού για προσωπική χρήση του αναγνώστη.
1.
Βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί επιπλέον προτάσεις.
16 Μαρ 2024
Εικονόλεξο για το τραγούδι "Είσαι το φλάμπουρο"
Για το τραγούδι "Είσαι το φλάμπουρο" ακολουθεί πρόταση εικονόλεξου.
Οι στίχοι του τραγουδιού:
Είσαι το φλάμπουρο που 'χει μεράκι του την έννοια της ελευθεριάς, σ 'έχει ο Κολοκοτρώνης μπαϊράκι του κι ο καπετάνιος Ζαχαριάς.
Τι πατριώτες και τι πατριώτισσες θύματα πέσανε σωρό, για μια σημαία σέρναν οι Σουλιώτισσες τον τελευταίο τους χορό.
Δέσπω, Σουλιώτισσα που αντιστάθηκες στις μαύρες σκέψεις του Αλή, για μια σημαία τότε ανατινάχτηκες κι ούτε το σκέφτηκες στιγμή.
Ρεφρέν:
Άσπρη, γαλάζια, σωστή ζωγραφιά σαν τ'ουρανού το χρώμα, ξέρεις στ'αλήθεια να κάνεις θεριά και τους δειλούς ακόμα.
Το βίντεο για το τραγούδι:
https://www.youtube.com/watch?v=p95zT0zicDg
Τράπεζα θεμάτων για την 25η Μαρτίου εδώ.
Παράδειγμα διδακτικού σεναρίου με βάση τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα: "Σχηματο-αποστολές"
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα παράδειγμα διδακτικού σεναρίου με βάση τα ΝΠΣ και τη μεθοδολογία των 5Ε με θέμα τα σχήματα.
https://drive.google.com/file/d/1i-exfUcWzjXkWuNR32Lk7fm5LbbCiQ48/view
Βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί επιπλέον προτάσεις.
Σχέδιο Δράσης για την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας: Φυσικές καταστροφές
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα παράδειγμα Σχεδίου Δράσης για την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας.
Τίτλος Σχεδίου Δράσης:
«Φυσικές καταστροφές: σεισμοί, πλημμύρες, πυρκαγιές»: Ενημερώνομαι, Προλαμβάνω και Ενεργώ
Πεδίο/Άξονας:
Διδασκαλία & μάθηση
Βρείτε το αρχείο στον σύνδεσμο:
https://drive.google.com/file/d/1ONgfg5E7FCENTOFQpoC1n3oAuJ1dzQcc/view
https://www.chalandri.gr/wp-content/uploads/2018/10/BookletGreek_web_el_GR.pdf
9 Μαρ 2024
Παραδείγματα Σχεδίου Μαθήματος με βάση τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών
Στους συνδέσμους που ακολουθούν, θα βρείτε δύο παραδείγματα Σχεδίου Μαθήματος με βάση τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών.
1.
https://drive.google.com/file/d/1Ll7lq8PKYYc9iWSZySbIMcrqE7E-G_67/view
2.
https://drive.google.com/file/d/1IFwXBxR3AIW53AMRzHuAVvIukbsc9Bys/view
Βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί επιπλέον προτάσεις.
26 Φεβ 2024
Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τον Μάρτη, την Αποκριά, την Καθαρά Δευτέρα και την 25η Μαρτίου
Ακολουθεί ένα ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τον Μάρτιο, την Καθαρά Δευτέρα και την Αποκριά διάρκειας
από 1/3/24 μέχρι 25/3/24
Ημερολόγιο Μαρτίου 2024
Ακολουθεί το ημερολόγιο για τον Μάρτιο του 2024.
30 Ιαν 2024
Ημερολόγιο Φεβρουαρίου 2024
Ακολουθεί το ημερολόγιο για τον Φεβρουάριο του 2024.
Περιλαμβάνονται:
Υπαπαντή του Κυρίου: 2 Φεβρουαρίου
Ημέρα Αγίου Βαλεντίνου: 14 Φεβρουαρίου
Αρχή Τριωδίου: 25 Φεβρουαρίου
Οι αναρτήσεις του ιστολογίου για τον Φεβρουάριο
βρίσκονται ΕΔΩ.
28 Ιαν 2024
Διάκριση και αναγνώριση ήχων-4ο θεματικό πεδίο: Παιδί, σώμα, δημιουργία και έκφραση - προτάσεις δραστηριοτήτων για τις ιδιότητες του ήχου
Για τις έννοιες της μουσικής (αναγνώριση, διάκριση και ιδιότητες ήχων) όπως παρουσιάζονται στο Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (4ο θεματικό πεδίο "Παιδί, σώμα, δημιουργία και έκφραση", Δ.2. Τέχνες, Δ.2.3 Μουσική) προτείνονται οι ακόλουθοι χρήσιμοι σύνδεσμοι:
Παίζοντας με τις έννοιες του χώρου - 3ο θεματικό πεδίο: Παιδί και Θετικές Επιστήμες - προτάσεις δραστηριοτήτων
Για τις έννοιες του χώρου ως σύστημα αναφοράς, όπως παρουσιάζονται στο Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (3ο θεματικό πεδίο "Παιδί & Θετικές Επιστήμες", Γ.1. Μαθηματικά, Γ.1.1. Γεωμετρία και Μετρήσεις) προτείνονται στο αρχείο που ακολουθεί ενδεικτικές δραστηριότητες. Επιπλέον προτάσεις στη σχετική ετικέτα του ιστολογίου εδώ.
Βρείτε το αρχείο στον σύνδεσμο:
https://drive.google.com/file/d/1A2z8Yjs0O5Mk3HQbNBSH1ohBx0IySWYb/view