Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


24 Σεπ 2020

"Από πού'σαι, ποταμάκι;": πρόταση διδακτικής αξιοποίησης για ομαδικό ή ατομικό φύλλο εργασίας

Σε συνέχεια παλαιότερης ανάρτησης, την οποία μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο
προτείνεται η διδακτική αξιοποίηση του ποιήματος του Ζαχαρία Παπαντωνίου με ένα φύλλο εργασίας που μπορεί να δοθεί είτε ως ατομική εργασία (σε διάσταση Α4) είτε ως ομαδική (σε διάσταση Α3).


Προτείνονται δύο εκδοχές: η μία είναι καθοδηγούμενης ζωγραφικής και η άλλη είναι για ελεύθερη εικαστική δημιουργία.

22 Σεπ 2020

"Μικρά χεράκια συμφωνούν, αστεράτους κανόνες δημιουργούν...": μία πρόταση κατασκευής για τους κανόνες της τάξης

Με αφορμή τη δημοσίευση που θα βρείτε στον σύνδεσμο
https://www.facebook.com/haidi.paidikos.stathmos/photos/pcb.3652492924810752/3652492758144102/ 
προτείνονται templates με μερικούς βασικούς κανόνες τάξης. Είναι μία πρόταση που μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες του κάθε τμήματος και της κάθε ομάδας.

Μικρά χεράκια συμφωνούν, αστεράτους κανόνες δημιουργούν!!












Χρήσιμο βίντεο με κανόνες συμπεριφοράς στην τάξη:

21 Σεπ 2020

Μία αλφαβήτα συναισθηματικής νοημοσύνης (για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό)

Από τη στιγμή που εμφανίστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως απλή φωτογραφία, κέρδισε την αγάπη πολλών συναδέλφων. Με δεδομένο ότι ως φωτογραφία δεν μπορεί εύκολα να αξιοποιηθεί από συναδέλφους στο πλαίσιο της σχολικής τάξης, επεξεργάστηκα ηλεκτρονικά το αρχείο που θα βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί, προκειμένου να μπορεί να ανακτηθεί και εκτυπωθεί από όποιον/α συνάδελφο θα επιθυμούσε να το προσθέσει στο υλικό της τάξης του. Η δημιουργός της αρχικής εκδοχής είναι η συνάδελφος Βάσια Κούκη, η οποία έχει συμφωνήσει με την κοινοποίηση της ψηφιοποιημένης αυτής εκδοχής.

Δείτε επίσης εδώ το "αλφάβητο της θετικής συμπεριφοράς" & εδώ.



Μία αλφαβήτα συναισθηματικής νοημοσύνης










19 Σεπ 2020

Μία αλφαβήτα με την τεχνική του Piet Mondrian (με κεφαλαία γράμματα)

Για τις πρώτες μέρες και την εξοικείωση των παιδιών με το αρχικό γράμμα του ονόματός τους προτείνεται η αξιοποίηση των κεφαλαίων γραμμάτων που θα βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί (με βάση την τεχνική του Piet Mondrian).


Ως βίντεο αφόρμησης και συζήτησης προτείνεται το εξής:

https://www.youtube.com/watch?v=WxuYzRYxL7M



Ακολουθούν τα γράμματα:



























Δείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί και τα κεφαλαία γράμματα που έχει φτιάξει η Στέλλα με την τεχνική του Romero Britto:
https://e-children.blogspot.com/2019/10/rbritto.html?fbclid=IwAR0KQFdQoQQUDXNzMqylWU-GBNLL3CihtreUyllkNix8wpqP3FTlfAPrkMc#axzz6YVzHbw6c

Τραγούδια/Ποιήματα/Ρυθμοί για την "Καλημέρα" και τις καθημερινές ρουτίνες του Νηπιαγωγείου - 40 χρήσιμοι σύνδεσμοι

Ακολουθούν 40 χρήσιμοι σύνδεσμοι με τραγούδια/ποιήματα/ρυθμούς για την "Καλημέρα" καθώς και για τις καθημερινές ρουτίνες. Προτείνονται για το Νηπιαγωγείο αλλά και για τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού).
3.
4.
5.
6.
[Καλημέρα: Πέτρος Βαγιόπουλος & Σουαρέ ft Ορφέας Περίδης]
7.
8.
https://www.youtube.com/watch?v=s4HpdA-gbXM&ab_channel=HahanaKids
[Λάχανα και Χάχανα, Καλημέρα]
9.
10.
Μία ακόμα πρόταση "Kαλημέρας" στον ρυθμό από το "Ελεφαντάκι" του Φοίβου Δεληβοριά.
[καραόκε εκδοχή]

Οι στίχοι έχουν ως εξής:

Μία καλημέρα πέρα ως πέρα, 
μία καλημέρα θα σας πω,
χαμόγελα πολλά θα δώσω,
μια καινούρια μέρα ξεκινά!

Με τους φίλους μου θα παίξω,
θα τρέξω, θα γελάσω, θα χαρώ.
Το ξέρω καλά πως θα περάσω
μια υπέροχη μέρα στο σχολειό!

Μία καλημέρα πέρα ως πέρα,
γλυκιά σαν καραμέλα θα σας πω,
με το γέλιο μου θα διώξω
κάθε καταιγίδα μακριά!

Ουράνια τόξα εγώ θα φτιάξω,
με χρώμα και χρυσαφί μπογιά,
με τη φαντασία μου θα πλάσω
παραμυθένιους κόσμους για παιδιά!

Μία καλημέρα πέρα ως πέρα,
βροντερή σαν αστραπή θα πω,
μία δυνατή "Καλημέρα"
διώχνει κάθε λύπη στο λεπτό!

Ακούστε το στον σύνδεσμο:

11.
Το εξαιρετικό υλικό της συναδέλφου Λίτσας Γέραλη:
και
12.
[Καλημερούδια, Λάχανα και Χάχανα]
13.
Πρόταση της συναδέλφου Αγγελικής Ψειμάδα:

14.
Τώρα τα παιχνίδια μπαίνουν στα κουτιά
και οι καρεκλίτσες στη θέση τους ξανά
Πάω τουαλέτα, πίνω και νερό
και στην παρεούλα κάθομαι εγώ
[πρόταση της συναδέλφου Αρετής Ζαχοπούλου]
15.
(για τους κανόνες της τάξης)
16.
"Ο γίγαντας κοιμάται"
17.
Στα τραπέζια σας καθίστε,
ήρθε τώρα η ώρα για φαΐ.
Τις τσαντούλες σας ανοίξτε
πείτε σε όλους Όρεξη Καλή
[παλιό προσκοπικό]
18.
[ο κύριος Τσαπατσούλης, για το μάζεμα της τάξης]
19.
(ενδιαφέρουσα Playlist)
20.
(για τις καθημερινές ρουτίνες)
21.

22.
(για το μάζεμα της τάξης, πρόταση ρυθμού)
23.
(για το μάζεμα της τάξης, πρόταση ρυθμού)
24.
(Διαξιφισμοί, Φραγκούλης & Περρής)
25.
(Παραμύθι, Θηβαίος, για την ολομέλεια)
26.
(Locomondo, Δεν προλαβαίνω, για το μάζεμα της τάξης)
27.
(Ghostbusters Theme Song, για το μάζεμα της τάξης)
28.
(Tutti Frutti, για το μάζεμα της τάξης)
29.
(Can Can Music-Offenbach, για το μάζεμα της τάξης)
30.
Δίστιχα:
α. Την τέλεια γραμμή την αγαπώ πολύ και πάω στην αυλή με κόκκινο βρακί.
β. Μαζεύω, καθαρίζω, την τάξη μου φροντίζω.
γ. Γύρω γύρω όλοι πάω για πρωινό που είναι νόστιμο και υγιεινό, πιπιπιπιφο.
δ. Το φαΐ αυτό να γίνει λεβεντιά και καλοσύνη και στον κόσμο κάθε πιάτο να'ναι πάντοτε γεμάτο.
ε. Καλημέρα σας, παιδάκια, καλώς ήρθατε στην τάξη μας, στα παιχνίδια, στα τραγούδια, στις χαρές.
στ. Μαζεύω, μαζεύω την τάξη ομορφαίνω.
ζ. Τα περάσαμε όμορφα, όμορφα, τώρα πάμε στη μαμά, στη μαμά, να μας δώσει δυο φιλιά, γεια σας παιδιά, να περάσετε καλά. Φιλιά πολλά.
η. Όπως έχω εγώ τώρα φαγητό, ψωμί, νερό,
έτσι όλα τα παιδάκια να'χουνε στον κόσμο αυτό. 
Καλή μας όρεξη!
31.
(για το φαγητό, Λάχανα και Χάχανα, Θέατρο Σκιών, "Μπαμπάκο, τι θα φάμε;")
32.
Μαζεύουμε, μαζεύουμε όλα τα παιχνίδια (Χ2)
τα τουβλάκια στα κουτιά
τα παιχνίδια στη γωνιά τους
τα σκουπίδια στο καλάθι, ε αυτό το έχω μάθει!
Κι όταν όλα είναι εντάξει, 
ήσυχα μα και με τάξη 
στην παρεούλα θα καθίσω και το μάθημα θα αρχίσω.
(για το μάζεμα της τάξης, πρόταση της συναδέλφου Πηνελόπης Ζιώγα)
33.
(Λιλιπούπολη)
34.
(για το πλύσιμο των χεριών, Καθαρά τα δυο μου χέρια τα κρατώ)
35.
Τα παιχνίδια σας μαζέψτε
στην παρέα όλοι τρέξτε
όμορφα και ωραία
όλοι στην παρέα
(για το μάζεμα της τάξης)
36.
Τώρα πέρασε η ώρα 
τέλος πια το μάθημα
κι αύριο την ίδια ώρα
θα βρεθούμε εδώ ξανά.
Γεια σας παιδιά (Χ3)
και να'στε καλά
Γεια σας παιδιά (Χ3)
σας στέλνω δυο φιλιά!
[προτάσεις από τη συνάδελφο Θεανώ Κασάπη]
37.
(για το μάζεμα της τάξης, Rondo Alla Turca, Mozart)
38.
(αγγλικό, Clean Up Song, για το μάζεμα της τάξης)
39.
Πάει πέρασε η ώρα
πάμε για το σπίτι μας.
Αύριο την ίδια ώρα
θα τα πούμε με χαρά.
Φιλάκια πολλά ξανά και ξανά (Χ2)
Τελείωσε το μάθημα
περάσαμε καλά.
Θα πάμε στο σπιτάκι μας
θα πάμε στη μαμά και στον μπαμπά.
Γεια σας παιδιά (Χ3)
και να'μαστε καλά.
Και αύριο (λέμε την ημέρα)
θα τα πούμε με χαρά.
[πρόταση από τη συνάδελφο Μαρία Τσακιράκη]
40.
(Τα χεράκια πλένω)
41.
Εδώ Νηπιαγωγείο:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ