Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


20 Μαρ 2021

"Ασπρογάλανο πανί": οπτικοποιημένη απόδοση της ιστορίας (της Βάγιας Πατσιά)

 Ακολουθεί οπτικοποιημένη απόδοση για το κείμενο 

"Ασπρογάλανο πανί"

Είναι δημιουργία της συναδέλφου Βάγιας Πατσιά.

Όλες οι πηγές αναφέρονται αναλυτικά στο τέλος της παρουσίασης από τη δημιουργό.

Βρείτε την παρουσίαση στον σύνδεσμο:





Ακολουθεί ένα ακόμα ποίημα για την ελληνική σημαία, δημιουργία της συναδέλφου Ειρήνης Κωστή.

Τα λευκά πανιά.

    Μία φορά κι έναν καιρό στην χώρα μας εδώ 

ήταν ένα λευκό πανί, μα όχι το μοναδικό στη γη.

Υπήρχαν κι άλλα σαν κι αυτό, για κάθε χώρα ένα λευκό. 

Μα ήταν τόσο βαρετά, γι' αυτό φωνάζει δυνατά 

"Ακούστε, πανιά όλου του κόσμου, ήρθε η ώρα να βαφτούμε, 

μα για να ακούσω τα παιδιά μου τι χρώματα έχουνε να πούνε"

(λένε τα παιδιά χρώματα)

Πω, πω πολύχρωμες ιδέες που είναι για όλα τα πανιά,

μα πριν βαφτώ εγώ θα ρίξω και στην Ελλάδα μια ματιά.

Κοιτάζω μία αριστερά, βλέπω μια θάλασσα πλατιά 

κοιτάζω μία δεξιά, βλέπω ολόασπρα πουλιά, 

που όλο ελεύθερα πετούν, χαμογελούν και τραγουδούν.

Αυτά τα χρώματα λοιπόν ταιριάζουν στην Ελλάδα,

λευκές γραμμές η λευτεριά και μπλε η θάλασσά μας .

"Πανιά του κόσμου, να βαφτείτε 

στο ραντεβού μας πριν να'ρθείτε

και όταν θα βάλουμε και χρώμα δε θα'μαστε σκέτα πανιά.

ΣΗΜΑΙΑ θα' ναι το όνομά μας, 

σημαίες του κόσμου, γεια χαρά!

19 Μαρ 2021

Συγκεντρωτική διαδραστική αφίσα για την 25η Μαρτίου (γ' μέρος)

 Ακολουθεί μία συγκεντρωτική αφίσα με προτάσεις δραστηριοτήτων για την 25η Μαρτίου και τον Ευαγγελισμό.
Στην αφίσα έχουν συμπεριληφθεί οι σύνδεσμοι 
για το α' και β' μέρος των προτάσεων καθώς και ο σύνδεσμος για τη διαδραστική αφίσα για τον Ευαγγελισμό.
Η αφίσα έχει επικαιροποιηθεί με νέες δραστηριότητες

Βρείτε τη συγκεντρωτική αφίσα με ΚΛΙΚ ΕΔΩ:


Δείτε επίσης:
1.
(Οι ήρωες ζωντανεύουν με τη βοήθεια της τεχνολογίας)
2.
(padlet με τραγούδια και βίντεο για την 25η Μαρτίου, δημιουργός: Μένια Παπουτσή)
3.
("Από το Βυζάντιο στην Ελληνική Επανάσταση", παρουσίαση: Ελένη Ζησοπούλου)
4.
(Ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κατανόησης για τα Ελληνάκια)
5.
(Τα Ελληνάκια συναντούν τη Γοργόνα, διαδραστική αφίσα με τραγούδια για την 25η Μαρτίου)

18 Μαρ 2021

Μία διαδραστική αφίσα με προτεινόμενες δραστηριότητες για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου

 Ακολουθεί μία διαδραστική αφίσα με προτεινόμενες δραστηριότητες για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου



Επιπλέον χρήσιμες συνδέσεις:







"Στης Αννούλας την ποδιά": ποίημα για την άνοιξη (της Γιάννας Μαγαλιού)

 Ακολουθεί ένα ποίημα για την άνοιξη (της Γιάννας Μαγαλιού)


Στης Αννούλας την ποδιά.

 Η Αννούλα η Αννιώ,

ήτανε δεν ήτανε τέσσερα χρονώ.

Η μανούλα  της  την  ντύνει με καινούργια φορεσιά

και της δένει στη μεσούλα μια πανέμορφη ποδιά,

που είχε πάνω κεντημένα, Λουλούδια και Πουλιά

και γαϊτάνι γύρω- γύρω και στη μέση έναν  Ήλιο.


Το Χιόνι κι η Παγωνιά της Αννιώς το παράθυρο χτυπούν,

στέκονται και της μιλούν:

- Λύσε Αννιώ μας την ποδιά

να πετάξουν τα πουλιά

να μυρίσουν τα λουλούδια

να πει ο ήλιος όμορφα τραγούδια.

-  Δε θα λύσω την ποδιά μου, θα προσμένω με υπομονή

μέχρι η Άνοιξη να'ρθεί...

               

Για τα παιδιά όλου του κόσμου που φέρνουν την «ΑΝΟΙΞΗ»  στις καρδιές κι στις ζωές μας.

"Η ιστορία ενός πεύκου": παραμύθι της Γιάννας Μαγαλιού

 Ένα παραμύθι της Γιάννας Μαγαλιού

την οποία ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη.


      Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΠΕΥΚΟΥ

-Μα πού με πάτε,αφήστε με! ακούστηκε μια φωνούλα τσιριχτή,γεμάτη αγωνία.

Οι δύο άνθρωποι όμως δεν άκουσαν τίποτα, γιατί μιλούσαν μεταξύ τους.

-Εγώ λέω να το φυτέψουμε εδώ στην  αυλή του σχολείου, είπε ο ένας.

-Ναι, καλή ιδέα, είπε ο άλλος.Έτσι κι αλλιώς καταδικασμένο ήταν εκεί που το βρήκαμε ανάμεσα σε δύο τσιμεντένιους τοίχους. Πώς κατόρθωσε κι φύτρωσε εκεί ένα πεύκο;

Οι δύο άνθρωποι άνοιξαν την μεγάλη καγκελόπορτα του σχολείου, μπήκαν στην αυλή κι άρχισαν να σκάβουν! Ο ένας από αυτούς έσκυψε κι έπιασε το αδύναμο φυτό.

Το μικρό πεύκο ανατρίχιασε από τον φόβο!

-Θεούλη μου, τι άλλο θα πάθω ακόμα; Δε φτάνει που με ξερίζωσαν; Ακόμα πονάω από το τράβηγμα.

Οι άνθρωποι έβαλαν το μικρό φυτό μέσα σε μια λακκούβα, σκέπασαν τις ρίζες του με χώμα κι έριξαν γύρω του μπόλικο νερό.

-Ό,τι είναι γραφτό του, είπε ο ένας άνθρωπος, θέλει ζήσει, θέλει ξεραθεί κι έφυγαν.....

Το  πεύκο, όταν έμεινε μόνο του, τέντωσε τα μικρά κλαδιά του κι κοίταξε τριγύρω.

Πέρα στην άλλη άκρη τής αυλής είδε ότι υπήρχε ένα μεγάλο δέντρο πράσινο κι φουντωτό.

-Έεεε!  φώναξε όσο μπορούσε πιο δυνατά, όμως το δέντρο δε φάνηκε να άκουσε τη λεπτή φωνούλα.

-Πωπώ! Τι μοναξιά, μονολόγησε.

Δεν ήξερε πόσες μέρες πέρασαν από τότε που το φύτεψαν εκεί. Κάθε πρωί καλημέριζε τον ήλιο κι εκείνος το χάιδευε με τις ακτίνες του κι του  έλεγε:

-Καλημέρα, μικρό πεύκο. Kαι περνούσαν οι μέρες......

Ώσπου μια μέρα φασαρία μεγάλη ακούστηκε, γέλια, τρεχαλητά. Ένα τσούρμο από παιδιά ξεχύθηκε στην αυλή του σχολείου. Ακούστηκε τότε μια φωνή.

-Ελάτε μη τρέχετε,μπείτε σε μια σειρά και περάστε στην τάξη σας! Έπειτα έγινε ησυχία...

 -Είναι τα παιδιά, ψιθύρισε ο Ήλιος στο πεύκο, θα έρχονται κάθε πρωί για να κάνουν μάθημα και στο διάλειμμα θα παίζουν στην αυλή.

-Ω αλήθεια!!! Τι υπέροχο! Θα έχω συντροφιά, είπε το δεντράκι.

Πραγματικά κάθε μέρα τα παιδιά έτρεχαν κι έπαιζαν στην αυλή.

-Προσέξτε θα με πατήσετε, τσίριζε κάθε φορά το δεντράκι, όταν τα παιδιά το πλησίαζαν επικίνδυνα. Κάποια μέρα ένας μικρούλης έσκυψε από πάνω του.

-Τι είσαι εσύ; είπε το παιδί.

-Είμαι ένα πεύκο, δε βλέπεις; Και κούνησε τα λιγοστά φυλλαράκια του που έμοιαζαν με βελόνες. Ο μικρός έσκυψε, το ακούμπησε λίγο κι έφυγε.

-Αχ, τι ζεστασιά ήταν αυτή που ένιωσα, είπε το πεύκο. Κι ο καιρός περνούσε....πότε κρύο, πότε ζέστη.

Το πεύκο έβλεπε το άλλο δέντρο που ήταν στην αυλή να αλλάζει. Πότε γέμιζε λουλούδια, πότε έβγαζε καταπράσινα φύλλα, μερικές φορές μάλιστα ήταν γεμάτο από ολοστρόγγυλους, κόκκινους καρπούς κι άλλοτε τα φύλλα του κιτρίνιζαν,έ πεφταν στο χώμα κι αυτό έμενε γυμνό μόνο με τα κλαδιά του.

-Πόσο θα ήθελα να αλλάζει κι μένα η φορεσιά μου, παραπονέθηκε στον ήλιο .

-Δε γίνεται εσύ είσαι ένα πεύκο, δεν είσαι σαν τη βυσσινιά που είναι  απέναντι στην αυλή.

Ο καιρός περνούσε...

Το δέντρο μεγάλωνε, όλο μεγάλωνε και χαιρόταν με τις φωνές κι τα γέλια των παιδιών, δεν ένιωθε πια μοναξιά!

-Ε, παιδιά ελάτε να δείτε! Το πεύκο μας έβγαλε το πρώτο του κουκουνάρι! Έτρεξαν όλα να δουν το δεντράκι, κι αυτό πάλι τεντώθηκε περήφανο και δυνατό.

 Έστηναν χορό τα παιδιά γύρω από το πεύκο, του μιλούσαν, όταν χιόνιζε μάλιστα, κρεμούσαν μπάλες στα κλαδιά του και στην κορυφή του έβαζαν  ένα αστέρι σαν αυτά που έβγαιναν το βράδυ στον ουρανό.

-Τι ωραία που περνάω, σκεφτόταν.

Ο αέρας περνούσε ανάμεσα στα κλαδιά του και σφύριζε:

-Τυχερό που είσαι, τα παιδιά σ’αγαπούν!

-Μα κι εγώ τ’αγαπώ απαντούσε, κι όλο μεγάλωνε...

Στα διαλείμματα τα παιδιά κάθονταν στον ίσκιο του πεύκου να ξεϊδρώσουν από το κυνηγητό, ξάπλωναν στις ρίζες του, αγκάλιαζαν τον κορμό του.

-Θεέ μου, τι ζεστασιά είναι αυτή, σκεφτόταν, και κουνούσε τα μεγάλα πια κλαδιά του με χαρά.

Μόνο το καλοκαίρι ένιωθε μοναξιά, γιατί τα παιδιά έλειπαν από το σχολείο. Τότε στο πεύκο κρατούσαν συντροφιά οι δεκαοχτούρες που είχαν χτίσει φωλιές πάνω στα κλαδιά του και μια κουκουβάγια που πάντα το παρηγορούσε.

-Μη στενοχωριέσαι, θα έρθει το  φθινόπωρο κι θα επιστρέψουν τα παιδιά. Κι έτσι γινόταν...

Περνούσαν τα χρόνια... πότε ζέστη, πότε χιόνια...

Η μεγάλη πόρτα του σχολείου άνοιξε.

-Α, σκέφτηκε το πεύκο, πέρασε το καλοκαίρι, ήρθαν τα παιδιά!!!Τίναξε τις καφέ βελόνες του να πέσουν στο χώμα για να φαίνεται όμορφο,δυνατό. Μα τι θόρυβος είναι αυτός, δεν ακούω γέλια ούτε τρεξίματα, αναρωτήθηκε.

-Ελάτε από δω, δέστε τον κορμό με το σχοινί και τραβήξτε να το ξεριζώσουμε. Έχει γεράσει αυτό το πεύκο κι έγειρε κιόλας.Είναι επικίνδυνο για τα παιδιά.

-Τι κάνετε; Σταματήστε! τσίριξε το δέντρο, όπως είχε τσιρίξει πολλά- πολλά χρόνια πριν.

-Εγώ επικίνδυνο για τα παιδιά; Εγώ τα λατρεύω κι αυτά με αγαπούν!

Κανένας όμως δεν το άκουσε......

Το τράβηξαν με δύναμη.Το πεύκο πόνεσε, όταν οι ρίζες του βγήκαν από το χώμα.Ύστερα πήραν και πριόνιζαν τα κλαδιά του.

-Ελάτε να φορτώσουμε το δέντρο στο φορτηγό είναι τεράστιο κάπου θα χρησιμεύσει, είπε κάποιος.

Το πεύκο βρέθηκε από την αυλή του σχολείου στο εργαστήρι ενός μαραγκού.

- Γερό ξύλο, είπε ο μάστορας, σίγουρα ό,τι φτιάξουμε με αυτό θα μείνει για καιρό...Έπειτα έπιασαν δουλειά. Το έκοβαν, το πλάνιζαν,το κάρφωναν...

-Σκούπισε το ρετσίνι από αυτό το κομμάτι, είπε ο μαραγκός στον βοηθό του.

-Δεν είναι ρετσίνι, φώναξε το πεύκο με απελπισία, είναι τα δάκρυα μου!

Το  δέντρο δεν  ήξερε πόσο καιρό έμεινε σε κείνο το εργαστήριο κι ούτε κατάλαβε πότε βρέθηκε πάλι πάνω σε ένα φορτηγό.

-Από δω, από δω, ακούστηκε μία φωνή, αφήστε το μέσα στην τάξη κι εσείς παιδιά μπείτε σε μια σειρά και περάστε μέσα.

-Το πεύκο σαν να ξύπνησε από λήθαργο,  αναρίγησε.

-Τι έγινε; Πού βρίσκομαι ;

-Ωραία παιδιά, ελπίζω να σας αρέσει η νέα μας βιβλιοθήκη, βοηθήστε τώρα να τοποθετήσουμε τα βιβλία μας.

Ω! Πόσα χεράκια το άγγιζαν καθώς έβαζαν τα βιβλία πάνω του. Τι ζεστασιά! Το πεύκο προσπάθησε να αγκαλιάσει τα παιδιά με τα κλαδιά του, μα δεν είχε πια...

Ένας μικρούλης  πάτησε στο πρώτο ράφι με το ποδαράκι του για να αφήσει πιο ψηλά ένα βιβλίο.

-Κυρία, εδώ έχει λίγο ρετσίνι...

-Μάλλον η βιβλιοθήκη έγινε από κάποιο πεύκο, είπε η δασκάλα.

-Δεν είναι ρετσίνι, είναι τα δάκρυα μου από χαρά που είμαι ξανά με τα αγαπημένα μου παιδιά, είπε το δέντρο, αλλά κανείς δε το άκουσε...

 ΤΕΛΟΣ 

17 Μαρ 2021

Ένας "τοίχος" διαθεματικών δραστηριοτήτων για την Ελληνική Επανάσταση (β' μέρος)

 Ακολουθεί το Β' μέρος των δραστηριοτήτων για την Ελληνική Επανάσταση, ένας "τοίχος" με πολλές και αξιόλογες προτάσεις. 

Βρείτε τις προτάσεις στον σύνδεσμο

[για να μπορείτε να βλέπετε καλύτερα όλα τα post - it χωρίς να χρειάζεται να μετακινήστε στον "τοίχο", πιέστε CTRL μαζί με το σύμβολο - (μείον), για να δείτε την οθόνη σε σμίκρυνση]



Βρείτε το α' μέρος των 25 προτεινόμενων 
δραστηριοτήτων στον σύνδεσμο:

2ο Εργαστήριο για Νηπιαγωγούς: πρακτικές οδηγίες για την αξιοποίηση λογισμικών και Web 2.0 εργαλείων: παρουσίαση διαφανειών

                                              Ακολουθεί η παρουσίαση 

           από το 2ο εργαστήριο για Νηπιαγωγούς 

με θέμα:
"Πρακτικές Οδηγίες για την αξιοποίηση λογισμικών
και Web 2.0 εργαλείων"

Στο τέλος της παρουσίασης θα βρείτε τον σύνδεσμο για την παρουσίαση και το βίντεο του 1ου εργαστηρίου.

Βρείτε την παρουσίαση στον σύνδεσμο:


Ερωτήματα και επισημάνσεις μπορείτε να στέλνετε στο mail:

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε το 2ο βίντεο του εργαστηρίου, που οργανώθηκε και συντονίστηκε 
από την Ομάδα Νηπιαγωγών:

15 Μαρ 2021

25η Μαρτίου 1821: 25 προτάσεις δραστηριοτήτων για την Ελληνική Επανάσταση

Ακολουθεί το α' μέρος με 25 προτάσεις διαθεματικών δραστηριοτήτων για την 25η Μαρτίου.


Βρείτε τις προτάσεις στον σύνδεσμο:


Βρείτε το β' μέρος στον "τοίχο" του συνδέσμου:


Μία ακόμα πρόταση για την προσέγγιση της θεματικής ενότητα θα βρείτε στον σύνδεσμο:

(Μια βόλτα στα μουσεία)

Παιχνίδι μνήμης:
(Δημιουργός: Βάσω Παρτσακουλάκη)

Μαθηματικό παιχνίδι:
(Δημιουργός: Κλεοπάτρα Μάρκου)


13 Μαρ 2021

Ένα Wakelet με 15+ δραστηριότητες για τη Σαρακοστή

 Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε 15+ προτάσεις δραστηριοτήτων για τη Σαρακοστή και την εξΑΕ στο Νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού.

Καλή Σαρακοστή σε όλους και όλες!
Επιπλέον χρήσιμοι σύνδεσμοι:
1.
2.
(πολύ ενδιαφέρον βίντεο)
3.
4.
(ενδιαφέρουσα παρουσίαση)
5.

Βρείτε το wakelet των προτάσεων στον σύνδεσμο που ακολουθεί:



12 Μαρ 2021

Το γράμμα Κ, κ στο Νηπιαγωγείο: 26 χρήσιμοι σύνδεσμοι και διαδραστική αφίσα

 Ακολουθούν 26 χρήσιμοι σύνδεσμοι για το γράμμα Κ,κ.
1.
("Το κορίτσι και ο κούκος": εικονογραφημένη ιστορία για το γράμμα Κ)
2.
(εικονόλεξο για το τραγούδι "Η κυρία Κυριακή")
3.
(διδακτική αξιοποίηση του βίντεο "3 κοκαλιάρες καραμέλες" από τη σειρά "Ένα γράμμα, μια ιστορία)
4.
(εξαιρετικά φύλλα εργασίας για το γράμμα Κ,κ)
5.
(εξαιρετικοί εικονογραφημένοι πίνακες αναφοράς με λέξεις από Κ,κ)
6.
(ξεκινούν από κ, εικόνες μέσα σε κεφαλαίο Κ)
7.
(εξαιρετικά φύλλα εργασίας και εποπτικό υλικό για το γράμμα Κ, "Ο κύριος με το καπέλο")
8.
(το γράμμα Κ,κ από τη σειρά "Ένα γράμμα, μία φωνούλα")
9.
("Οι 3 κοκαλιάρες καραμέλες")
10.
(ενδιαφέρον βίντεο με παιχνίδια με το αρχικό γράμμα)
11.
(παιχνίδι με το γράμμα Κ, με τους τυφλοπόντικες)
12.
(ενδιαφέρον παιχνίδι με το αρχικό γράμμα Κ)
13.
(άλλο ένα παιχνίδι με αρχικό γράμμα Κ και τυφλοπόντικες)
14.
(με τυφλοπόντικες επίσης)
15.
(με τυφλοπόντικες και αρχικό γράμμα επίσης)
16.
(και ένα ακόμα με τυφλοπόντικες)
17.
(η εξαιρετική δουλειά του Παύλου Κώτση με online παιχνίδια για το γράμμα Κ,κ)
18.
(εξαιρετικό διαδραστικό φύλλο εργασίας της Ανθής)
19.
(online φύλλο εργασίας)
20.
(ένα ακόμα online φύλλο εργασίας)
21.
(ένα ακόμα πολύ όμορφο online φύλλο εργασίας)
22.
(ένας τροχός λέξεων από το γράμμα Κ,κ)
23.
(εικονογραφημένο λεξικό για το γράμμα Κ)
24.
(παιχνίδι online, 20 λέξεις από Κ)
25.
(φύλλο εργασίας)
26.
(πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι για το γράμμα Κ,κ και τον κλόουν Κάπα-Κάπα)

Διαδραστική αφίσα για το γράμμα Κ,κ
Βρείτε τη στον σύνδεσμο:


ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ