Με αφορμή τον εορτασμό της Γιορτής της Αεροπορίας (**για τις υπόλοιπες 12 αναρτήσεις επί του θέματος, βλ. την ετικέτα "Αεροπορία" στο πλάι) μπορούμε διαθεματικά να επεξεργαστούμε τον γνωστό μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου, αξιοποιώντας το ακόλουθο φύλλο εργασίας για την γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών. Πιο συγκεκριμένα, το φύλλο εργασίας που ακολουθεί μπορεί να αξιοποιηθεί α) ως παιχνίδι αναδιήγησης του μύθου με χρονική ακολουθία (χρησιμοποιούμε τους πίνακες ζωγραφικής ως καρτες ακολουθίας), β) ως δραστηριότητα γλωσσικής ανάπτυξης, όπου τα παιδιά καλούνται στην αναδιήγησή τους να χρησιμοποιήσουν χρονικά επιρρήματα (πρώτα, ύστερα, τελικά, κατόπιν, μετά) και συνδετικές λέξεις (όμως, ωστόσο, αλλά, στη συνέχεια, ύστερα από αυτό, στο τέλος) εμπλουτίζοντας την περιγραφή τους και δείχνοντας ότι κατανοούν την έννοια της χρονικής σχέσης και αλληλουχίας των δράσεων και γ) ως φύλλο εργασίας για τα μαθηματικά, όπου καλούνται να κόψουν και να κολλήσουν τους αριθμούς 1 έως 6 από το συνοδευτικό φύλλο στον κάθε πίνακα, για να υποδηλώσουν την αρχή, την μέση, την συνέχεια και το τέλος της ιστορίας. Επιπλέον, θα μπορούσαν να προσθέσουν διάλογο στους δύο ήρωες και ασφαλώς να δραματοποιήσουν τον μύθο.
Προσεγγίζοντας τον μύθο του Ίκαρου
μέσα από την Τέχνη, την Γλώσσα και τα Μαθηματικά
Βρείτε σχετικό online παιχνίδι στον σύνδεσμο:
και η ασπρόμαυρη εκδοχή
Τι καλά! Ό,τι πρέπει γιατί ξεκίνησα να κάνω για το νησί μας και με αφορμή την Ικαρία που ανήκει στο νομό Σάμου, κάνω για τον Ίκαρο! Γάντι μου ήρθε! Χαιρετισμούς, Μαρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Μαρία μου. Εσένα είχα στο μυαλό μου όταν έφτιαχνα την ανάρτηση γιατί ξέρω ότι κάνεις το εξαιρετικό πρόγραμμα με τις τέχνες και την μουσειακή αγωγή...Χαιρετισμούς στην όμορφη Σάμο και το Νηπιαγωγείο Πυθαγορείου!!
ΑπάντησηΔιαγραφή