Η ακόλουθη ανάρτηση προτείνει μια δραστηριότητα που μπορεί να υλοποιηθεί στην ολομέλεια ως παιχνίδι διάκρισης των δραστηριοτήτων μέρας-νύχτας, ως ατομικό φύλλο εργασίας, ως παιχνίδι ταύτισης δραστηριότητας-ρήματος (για παιδιά των πρώτων τάξεων του Δημοτικού), αλλά και ως δραστηριότητα προφορικής έκφρασης και γλωσσικής ανάπτυξης, καθώς τα παιδιά περιγράφουν ποιες δραστηριότητες κάνουν εκείνα κατά την διάρκεια της ημέρας. Μερικές από τις δραστηριότητες μπορεί να γίνονται και το πρωί και το βράδυ. Το διάγραμμα Venn που προτείνεται δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσουμε στον κοινό χώρο ανάμεσα στους δύο κύκλους τις δράσεις αυτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου