ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

29 Απρ 2013

Άρθρο για τη Συνεργατική Έρευνα Δράσης, τις Κοινότητες Μάθησης και τον Θεσμό του Μέντορα


Με ιδιαίτερη χαρά ενημερώθηκα για τη δημοσίευση άρθρου με τίτλο "Collaborative Action Research Projects: the role of Communities of Practice and Mentoring in enhancing teachers' Continuing Professional Development", το οποίο είναι αποτέλεσμα συγγραφικής προσπάθειας και συνεργασίας με την  εξαίρετη φίλη και συνάδελφο από τον χώρο της Πληροφορικής Σταματίνα Μπέτση. 

Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μας ΕΔΩ.

Για να μελετήσετε άλλα άρθρα του επιστημονικού περιοδικού μπορείτε ΕΔΩ να δείτε το αρχείο των προηγούμενων τευχών και ΕΔΩ τα περιεχόμενα του τρέχοντος τεύχους.
Για να αξιοποιήσετε το άρθρο ως βιβλιογραφική αναφορά (citation) σε ενδεχόμενη εργασία, μπορείτε να το καταχωρήσετε στη βιβλιογραφία ως εξής:
Manesi, S. & Betsi, St. (2013), Collaborative Action Research Projects: the role of Communities of Practice and Mentoring in enhancing teachers' Continuing Professional Development, Action Researcher in Education, 4, pp. 109 -121.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου