Με αφορμή το παραμύθι της Μόνας της χελώνας που πηγαίνει στο καινούριο της σχολείο, προτείνεται μία δραστηριότητα αξιοποίησης του παραμυθιού με αναδιήγηση της ιστορίας μέσα από τις εικόνες.
Βρείτε παραμύθι "Η Μόνα σε νέο σχολείο" στον σύνδεσμο:
ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
(Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού: Τα μπαλόνια της Φιλίας, κάρτες αναφοράς για την φιλία και πίνακες αναφοράς για την ενδοσχολική βία για συζήτηση με τα παιδιά)
(Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού: Τα μπαλόνια της Φιλίας, κάρτες αναφοράς για την φιλία και πίνακες αναφοράς για την ενδοσχολική βία για συζήτηση με τα παιδιά)
Επίσης, μπορεί να γίνει διερεύνηση των απόψεων των παιδιών με την ερώτηση "τι θα γινόταν αν", δραστηριότητα που θα οδηγούσε ενδεχομένως σε μια διαφορετική εξέλιξη του μύθου με περισσότερα ή λιγότερα προβλήματα για την ηρωίδα και θα βοηθούσε τα παιδιά να επιλέξουν την καλύτερη λύση ή την καλύτερη διέξοδο.
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα είχε μιλήσει για το πρόβλημά της στη μαμά της;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα είχε πέσει στην παγίδα;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα είχε μιλήσει στη δασκάλα της για το σπασμένο μολύβι και τις μουτζούρες;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα συνέχιζε να μη θέλει να πάει στο σχολείο;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα αποφάσιζε να μιλήσει στον λαγό, το αγριογούρουνο και την αλεπού;
Τι θα γινόταν, αν οι γονείς της Μόνας αποφάσιζαν να αλλάξουν σχολείο;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα μιλούσε στον κυρ γάιδαρο;
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΝΑΔΙΗΓΗΣΗΣ:
Η ΜΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου