Η ακόλουθη ανάρτηση αφορά συναδέλφους νηπιαγωγούς και δασκάλους/δασκάλες Γερμανικών μικρών τάξεων σε φροντιστήρια ή Δημοτικά σχολεία. Προτείνονται μερικές προτάσεις φύλλων εργασίας και δραστηριοτήτων για την γιορτή του Αγίου Μαρτίνου που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 11 Νοεμβρίου.
Η ιστορία εν συντομία:
Ο χειμώνας του 334 υπήρξε ιδιαίτερα δριμύς στην Αμιένη της Βορείου Γαλλίας.
Μια πολύ ψυχρή μέρα ο άγιος Μαρτίνος (316-397) συνάντησε ένα γυμνό φτωχό
στην πύλη της πόλεως. Τι να κάνει όμως; Φορούσε μόνο τη στρατιωτική εξάρτηση
και τον μανδύα του. Παίρνει λοιπόν το ξίφος του, σχίζει τον μανδύα,
δίνει ένα κομμάτι στον φτωχό και αρκείται ο ίδιος στο υπόλοιπο.
Στον δρόμο τον περιγελούν για την κολοβή του αμφίεση. Τη νύχτα όμως βλέπει στον ύπνο του τον Χριστό, ντυμένο με το κομμάτι του μανδύα που είχε δωρίσει, να λέει στους αγγέλους που τον ακολουθούσαν: -Ο Μαρτίνος με έντυσε μ’ αυτό το ένδυμα.
Στον δρόμο τον περιγελούν για την κολοβή του αμφίεση. Τη νύχτα όμως βλέπει στον ύπνο του τον Χριστό, ντυμένο με το κομμάτι του μανδύα που είχε δωρίσει, να λέει στους αγγέλους που τον ακολουθούσαν: -Ο Μαρτίνος με έντυσε μ’ αυτό το ένδυμα.
(Το απόσπασμα το έχω αντλήσει από τον σύνδεσμο που ακολουθεί:)
http://paspif.gr/wp-content/uploads/2011/04/%CE%91.-%CE%9F%CE%99-%CE%98%CE%A1%CE%97%CE%A3%CE%9A%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%99-%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%95%CE%A3-%CE%A4%CE%9F%CE%A5-%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%9D%CE%91-%CE%96%CE%A9%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%A6%CE%9F%CE%A5.pdf
ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΩΝ: βρείτε το ΕΔΩ.
(για συζήτηση, συγκρίσεις, εντοπισμό ομοιοτήτων και διαφορών αλλά και δραστηριότητες αναδιήγησης της ιστορίας).
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
Ο πίνακας του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου "Ο Άγιος Μαρτίνος και ο Επαίτης" θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως προκαταβολικός οργανωτής του θέματος. Για τον Δομήνικο Θεοτοκόπουλο μπορείτε να βρείτε εδώ ένα αφιέρωμα σε μορφή παρουσίασης διαφανειών.
Φύλλα εργασίας
(οι συνοδευτικές λεζάντες δίνονται στα ελληνικά)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ: τα παιδιά στρέφουν το βέλος (που έχουμε στερεώσει με το διπλόκαρφο πάνω στην καρτέλα) προς τη σωστή εικόνα, ενώ παράλληλα αναδιηγούνται την ιστορία με τη σωστή σειρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου