Ακολουθεί ανάρτηση-ενημέρωση για τις εργασίες του 1ου σεμιναρίου γνωριμίας με το σύστημα μάθησης NTC.
Πιστεύοντας ότι η
πρότασή μας αντανακλά κοινούς στόχους για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας του έργου των εκπαιδευτικών, σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στις εργασίες του 1ου σεμιναρίου
γνωριμίας με το σύστημα μάθησης NTC.Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο 210 99 55 997, Neue Schule Athen.
Σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στις εργασίες του 1ου σεμιναρίου
γνωριμίας με το σύστημα μάθησης NTC,
που θα πραγματοποιηθεί στις 9-10 Μαΐου 2015 και ώρες 10πμ με 2μμ στο Neue Schule Athen, Ελληνογερμανικός
Σύλλογος Πολιτισμού και Παιδείας (δ/νση Nεάρχου 52-54, Ηλιούπολη).
Στόχος
του
σεμιναρίου είναι η γνωριμία με το σύστημα μάθησης NTC (Nikola Tesla Center programe), που αποτελεί εξειδικευμένο
πρόγραμμα για ανάπτυξη διανοητικών ικανοτήτων και έχει σχεδιαστεί για
γονείς, εκπαιδευτικούς και παιδιά σε παιδικούς σταθμούς και σχολεία. Το σεμινάριο απευθύνεται σε βρεφοκόμους, νηπιαγωγούς, δασκάλους,
παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους επαγγελματίες που ασχολούνται με την
εκπαίδευση των παιδιών. Κύριος
εισηγητής είναι ο δημιουργός του NTC
Δρ. Ράνκο Ράγιοβιτς,
που έχει ειδίκευση στην νευροενδοκρινολογία,
είναι μέλος και συνεργάτης της UNICEF
στον τομέα της πρώιμης εκπαίδευσης, Πρόεδρος της Επιτροπής για χαρισματικά
παιδιά και μέλος ΔΣ της MENSA International.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το NTC υλοποιείται σε
14 χώρες της Ευρώπης, εκ των οποίων
σε 6 υλοποιείται διαπιστευμένα με την υποστήριξη των οικείων Υπουργείων
Παιδείας (Κροατία, Σλοβενία, Σερβία, Μαυροβούνιο, Δημοκρατία της Τσεχίας) και
της UNICEF (Βοσνία και Ερζεγοβίνη). Στα υπόλοιπες 8 πραγματοποιείται σε
συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα (Νορβηγία, Ελβετία, Ιταλία, Σλοβακία,
Ρουμανία, ΠΓΔΜ, Ουγγαρία, Βουλγαρία), ενώ σε αρκετές χώρες, το πρόγραμμα
βρίσκεται σε πιλοτική φάση (Γερμανία, Πολωνία, Ισραήλ, Αυστρία).
Τι θα ακούσετε και μάθετε στο σεμινάριο του NTC Συστήματος Μάθησης;
Το σεμινάριο απευθύνεται σε βρεφοκόμους, νηπιαγωγούς, δασκάλους,
παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους επαγγελματίες που ασχολούνται με την
εκπαίδευση των παιδιών, και θέλουν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τα νέα
επιστημονικά ευρήματα και γνώση για την πρώιμη διέγερση και διανοητική
ανάπτυξη.
Το σεμινάριο χωρίζεται σε τρία μέρη.
Στο πρώτο μέρος της διάλεξης θα μάθετε τα πάντα για:
-το NTC Σύστημα μάθησης και τις νέες γνώσεις στις οποίες βασίζεται το πρόγραμμα,
-τον τρόπο με τον οποίο ενισχύονται οι διανοητικές ικανότητες του παιδιού,
-την πρόληψη της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής,
-τη σημασία του συντονισμού και της κίνησης για την διανοητική ανάπτυξη,
-τα πιο συνηθισμένα λάθη που οι γονείς κάνουν ασυναίσθητα, τα οποία μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την ανάπτυξη του παιδιού, και άλλα.
-το NTC Σύστημα μάθησης και τις νέες γνώσεις στις οποίες βασίζεται το πρόγραμμα,
-τον τρόπο με τον οποίο ενισχύονται οι διανοητικές ικανότητες του παιδιού,
-την πρόληψη της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής,
-τη σημασία του συντονισμού και της κίνησης για την διανοητική ανάπτυξη,
-τα πιο συνηθισμένα λάθη που οι γονείς κάνουν ασυναίσθητα, τα οποία μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την ανάπτυξη του παιδιού, και άλλα.
Το δεύτερο και το τρίτο μέρος του σεμιναρίου είναι το πρακτικό μέρος του NTC
Συστήματος μάθησης. Ο Δρ Ράνκο Ράγιοβιτς θα σας ενημερώσει σχετικά με τη σημασία
της λειτουργικής γνώσης και θα σας μάθει πώς να διαμορφώνετε ερωτήσεις, τις
μυστηριώδεις ιστορίες και γρίφους που θα συμβάλουν σημαντικά στην αφομοίωση της
ύλης από το παιδί και την προαγωγή της λειτουργικής γνώσης.
Ομιλητής και εκπαιδευτής, ο Δρ Ράνκο Ράγιοβιτς είναι δημιουργός του NTC
Συστήματος μάθησης, γιατρός με ειδίκευση στη νευροφυσιολογία, Πρόεδρος της
Επιτροπής της MENSA Ιnternational για χαρισματικά παιδιά και συνεργάτης της
UNICEF για την πρώιμη εκπαίδευση.
Το NTC Σύστημα μάθησης αυξάνει το νοητικό δυναμικό των παιδιών και μέσα από αυτό το πρόγραμμα αναπτύσσονται η ταχύτητα της σκέψης και συλλογισμού - η λεγόμενη λειτουργική γνώση.
Το NTC Σύστημα μάθησης αυξάνει το νοητικό δυναμικό των παιδιών και μέσα από αυτό το πρόγραμμα αναπτύσσονται η ταχύτητα της σκέψης και συλλογισμού - η λεγόμενη λειτουργική γνώση.
Το NTC Σύστημα μάθηση είναι ένα πρόγραμμα που βασίζεται στις επιστημονικές
έρευνες στον τομέα της νευροφυσιολογίας, οι οποίες δείχνουν ότι στα παιδιά
μέχρι το έβδομο έτος της ηλικίας τους αναπτύσσεται το 75% των νευρωνικών
συνδέσεων, που λέγονται συνάψεις, και είναι άμεσα υπεύθυνες για τις διανοητικές
ικανότητες των παιδιών.
Είναι γεγονός ότι η νοημοσύνη δεν εξαρτάται μόνο από τον αριθμό των
νευρώνων, δηλαδή ότι δεν εξαρτάται μόνο από το γενετικό δυναμικό, αλλά και από
τις συνδέσεις ανάμεσα στους νευρώνες, τις λεγόμενες συνάψεις. Η περίοδος μέχρι
επτά ετών είναι η πιο πολύτιμη για τη δημιουργία νέων νευρωνικών συνδέσεων
(συνάψεων).
Το NTC ασχολείται με το πώς να διεγερθεί η ανάπτυξη των συνάψεων και με
αυτόν τον τρόπο ενισχύεται το τεράστιο δυναμικό των παιδιών πριν αρχίσουν το
σχολείο και κατά την διάρκεια της σχολικής περιόδου, θέματα τα οποία θα
αναλυθούν από τον Δρ. Ράνκο Ράγιοβιτς κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Η κρισιμότητα της ηλικιακής φάσης έως το 7ο έτος επιτάσσει να δοθεί
ιδιαίτερη προσοχή στην προσχολική ηλικία, στην αποτελεσματικότητα της μάθησης
και τη χρήση της μνήμης των παιδιών. Εφόσον κατά τη διάρκεια της τυπικής
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημιουργείται το υπόλοιπο 25% των
εναπομενόντων συνάψεων και η ολοκληρώνεται η ανάπτυξη των ικανοτήτων του
εγκεφάλου, τότε είναι σημαντικό να δώσουμε έμφαση σε αυτήν την κρίσιμη, πρώτη
φάση ανάπτυξης.
Το NTC σύστημα μάθησης υλοποιείται με διάφορους τρόπους, είτε μέσω των
Υπουργείων Παιδείας είτε μέσω διακεκριμένων εκπαιδευτικών κέντρων, σε 14
ευρωπαϊκές χώρες.
Το πρόγραμμα προσφέρει τρόπους εντοπισμού των χαρισματικών
παιδιών, τα χαρακτηριστικά τους και τους τρόπους να αυξηθεί το IQ τους, καθώς
και μεθόδους ανάπτυξης των δεξιοτήτων και της δημιουργικής σκέψης. Το σύστημα
τονίζει τη σημασία της οικογένειας και της ευρύτερης κοινότητας (νηπιαγωγεία,
σχολεία, πρότυπα σχολεία) στην ανάπτυξη των χαρισματικών παιδιών.
Το NTC Σύστημα μάθησης φιλοδοξεί να αλλάξει την προσέγγιση,
τις αρχές και τον τρόπο διδασκαλίας των παιδιών μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου