Ακολουθεί μία πρόταση διαμόρφωσης παρουσιολόγιου τάξης σχεδιασμένου ουσιαστικά από τα ίδια τα παιδιά: τα παιδιά ζωγραφίζουν τον εαυτό τους και οι ζωγραφιές τους τοποθετούνται σε κορνίζες που θα αποτελούν και τη βάση του παρουσιολόγιου. Κάθε παιδί τοποθετεί την καρτέλα του (με βέλκρο) στην κορνίζα που έχει την "προσωπογραφία" του.
Οι υπόλοιπες 17 αναρτήσεις του ιστολογίου για τα παρουσιολόγια της τάξης βρίσκονται ΕΔΩ.
Οι υπόλοιπες 17 αναρτήσεις του ιστολογίου για τα παρουσιολόγια της τάξης βρίσκονται ΕΔΩ.
Ενδεικτικά παραδείγματα περιγραμμάτων κορνίζας είναι τα εξής:
|
Μου άρεσε πολυ Τανια μου!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή χρονια να έχουμε!!!!
Εξαιρετική ιδέα...!!!!ΜΠΡΑΒΟ Τάνια μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμου αρέσει !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ έξυπνο!!! Ευχαριστούμε Τάνια!!
ΑπάντησηΔιαγραφή