ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

4 Οκτ 2015

Δημοσίευση έρευνας μικτής μεθοδολογίας για τις πεποιθήσεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής κατά την ανάγνωση των παραμυθιών στο Νηπιαγωγείο

Με ιδιαίτερη χαρά ενημερώθηκα για τη δημοσίευση άρθρου/έρευνας με τίτλο " Exploring Early Years Teachers’ Beliefs and Practices About Shared Reading: A Mixed Methods Approach" στο περιοδικό "Action Researcher in Education". 




Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο ΕΔΩ
(με κλικ στο pdf format)

Μπορείτε να δείτε ΕΔΩ το αρχείο των προηγούμενων τευχών του περιοδικού και ΕΔΩ τα περιεχόμενα του τρέχοντος τεύχους (Σεπτεμβρίου 2015).

Για να αξιοποιήσετε το άρθρο ως βιβλιογραφική αναφορά (citation) σε ενδεχόμενη εργασία, μπορείτε να το καταχωρήσετε στη βιβλιογραφία ως εξής:
Manesi, S. (2015). Exploring Early Years Teachers' Beliefs and Practices About Shared Reading: A Mixed Methods Approach, Action Researcher in Education, 6, 128-147.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους υπεύθυνους του περιοδικού κ.κ.Ελένη Κατσαρού και Βασίλη Τσάφο.

5 σχόλια: