Με ιδιαίτερη χαρά ενημερώθηκα για τη δημοσίευση άρθρου/έρευνας με τίτλο " Exploring Early Years Teachers’ Beliefs and Practices About Shared Reading: A Mixed Methods Approach" στο περιοδικό "Action Researcher in Education".
Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο ΕΔΩ.
(με κλικ στο pdf format)
Μπορείτε να δείτε ΕΔΩ το αρχείο των προηγούμενων τευχών του περιοδικού και ΕΔΩ τα περιεχόμενα του τρέχοντος τεύχους (Σεπτεμβρίου 2015).
Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο ΕΔΩ.
(με κλικ στο pdf format)
Μπορείτε να δείτε ΕΔΩ το αρχείο των προηγούμενων τευχών του περιοδικού και ΕΔΩ τα περιεχόμενα του τρέχοντος τεύχους (Σεπτεμβρίου 2015).
Για να αξιοποιήσετε το άρθρο ως βιβλιογραφική αναφορά (citation) σε ενδεχόμενη εργασία, μπορείτε να το καταχωρήσετε στη βιβλιογραφία ως εξής:
Manesi, S. (2015). Exploring Early Years Teachers' Beliefs and Practices About Shared Reading: A Mixed Methods Approach, Action Researcher in Education, 6, 128-147.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους υπεύθυνους του περιοδικού κ.κ.Ελένη Κατσαρού και Βασίλη Τσάφο.
Manesi, S. (2015). Exploring Early Years Teachers' Beliefs and Practices About Shared Reading: A Mixed Methods Approach, Action Researcher in Education, 6, 128-147.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους υπεύθυνους του περιοδικού κ.κ.Ελένη Κατσαρού και Βασίλη Τσάφο.
Μπράβο Τανια !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ! ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ! ΠΟΛΥ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!! ΦΙΛΙΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήBravisssssssimo!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια Τάνια!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΤΑΝΙΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ το ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ;
Φιλιά Μίκα