ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

4 Μαρ 2018

Μαθητική Εβδομάδα Δράσης - Actionaid Education - Πλανήτης 2030: υποστηρικτικό εποπτικό υλικό

Για τη φετινή μαθητική εβδομάδα δράσης της Actionaid προτείνονται χρήσιμες συνδέσεις και συνοδευτικό υποστηρικτικό υλικό για την εφαρμογή των προτάσεων του ψηφιακού υλικού:


1.
(η σελίδα της Actionaid_Education, από όπου μπορείτε να κατεβάσετε το εξαιρετικό υλικό, τις φωτογραφίες σχετικά με το πρόγραμμα και την παρουσίαση σχετικά με τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης)
2.
(αναλυτικά οι 17 στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης ή Παγκόσμιοι Στόχοι)
3.
(βίντεο για το πώς φτιάχνονται τα φανζίν / fan_magazines)
4.
(παραδείγματα δράσεων και φανζίν)
5.
http://education.actionaid.gr/media/1802120/Grammata-kai-lekseis-gia-kolaz.pdf
(γράμματα για το κολάζ των φανζίν)

Ακολουθεί υποστηρικτικό εποπτικό υλικό για πρόταση υλοποίησης στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού:

Ως πρώτο βήμα της δράσης διαμορφώνουμε 4 σταθμούς με τους 17 στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης ανά κατηγορίες, όπως αναφέρονται στο έντυπο της Actionaid.

Σταθμός 1: Χαρούμενη και υγιής ζωή (στόχοι 1, 2, 3 και 4)

Σταθμός 2: Χαρούμενος και υγιής πλανήτης 
(στόχοι 6,7,13,14,15)

Σταθμός 3: Ειρηνικό και δίκαιο μέλλον (στόχοι 5,10,16,17)

Σταθμός 4: Εργασία και Βιώσιμη Οικονομία 
(στόχοι 8, 9, 11, 12)

Για τη διαμόρφωση των φανζίν, προτείνονται τα ακόλουθα templates που δίνονται σε ομάδες παιδιών που ορίζουμε (κάθε ομάδα δουλεύει έναν σταθμό) και στο τέλος φτιάχνουμε 4 διαφορετικά φανζίν με τους διαφορετικούς σταθμούς που αντιστοιχούν στο σύνολο των 17 στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης. Τα διπλώνουμε στη μέση και τα συρράπτουμε στο πλάι, ενώ το εξώφυλλο και οπισθόφυλλο μπορούν να το διαμορφώσουν τα παιδιά κολλώντας γράμματα από περιοδικά. Το φύλλο μπορεί να είναι Α4 ή Α3.









Για τις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού προτείνεται το ακόλουθο template, το οποίο εμπνεύστηκα από το ψηφιακό υλικό της σελίδας της Actionaid και τις σχετικές προτάσεις δραστηριοτήτων για μεγαλύτερες τάξεις.





Τέλος, προτείνονται κάρτες αναφοράς με τους 
17 Παγκόσμιους Στόχους (Βιώσιμης Ανάπτυξης)



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου