Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


11 Ιουν 2014

Μαθηματικά παιχνίδια στην αυλή: από τη συνάδελφο Γεωργία Μουντζούρη

Ακολουθούν μερικές πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις για μαθηματικά παιχνίδια στην αυλή απο τη συνάδελφο 
Γεωργία Μουντζούρη.


Τώρα που ο καιρός το επιτρέπει, μπορούμε να παίξουμε διάφορα παιχνίδια αναγνώρισης αριθμητικών ψηφίων. Θα χρειαστούμε:
ΥΛΙΚΑ
-κιμωλίες
-ένα μπαλόνι (το οποίο δεν φουσκώνουμε)
-λίγο ρύζι (με το οποίο γεμίζουμε το μπαλόνι)
ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ
Ζητάμε από τα παιδιά να αναφέρουν όποιους αριθμούς θέλουν -μικρούς και μεγάλους- και τα βοηθάμε να τους σημειώσουν στην αυλή με κιμωλία. Σε μία απόσταση 2 μέτρων περίπου, από τους αριθμούς (ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας που επιδιώκουμε) σχεδιάζουμε τη γραμμή αφετηρίας.
Ο παίκτης, στέκεται πίσω από τη γραμμή. Αναφέρουμε έναν από τους σημειωμένους αριθμούς και το παιδί πρέπει -χωρίς το σώμα του να περάσει τη γραμμή αφετηρίας- να πετύχει με το μπαλόνι τον αριθμό που αναφέρουμε. Κάθε παίκτης έχει 3 προσπάθειες.   


Όταν το μπαλόνι προσγειωθεί στην περιφέρεια του κύκλου, τότε, ο παίκτης έχει δικαίωμα να το ξαναρίξει.

Αν αστοχήσει και το μπαλόνι προσγειωθεί εκτός κύκλου, τότε το παιδί αναγνωρίζει τους 3-4 αριθμούς που βρίσκονται γύρω από το μπαλόνι (λ.χ. 38, 54, 4, 9). 


Εναλλακτικά, στο παιχνίδι αυτό:
1). Ζητάμε από τα παιδιά να υποδείξουν στον παίκτη τον αριθμό που πρέπει να πετύχει,
2). Ο ίδιος ο παίκτης επιλέγει και αναφέρει τον αριθμό που θέλει να πετύχει,
3). Ο παίκτης πετά το μπαλόνι τυχαία σε έναν κύκλο και αναφέρει το όνομα του αριθμού.

Εφόσον, παίξουν όλα τα παιδιά από μία φορά, ζητάμε να προτείνουν με ποιους άλλους τρόπους, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους σημειωμένους αριθμούς. Ένας από τους τρόπους που τα παιδιά πρότειναν, ήταν να σχηματιστούν τριάδες έτσι ώστε:
1). Αναφέρουμε έναν αριθμό και τα παιδιά τρέχουν και πηδούν ταυτόχρονα μέσα στον κύκλο με το συγκεκριμένο ψηφίο.

2). Δίνουμε διαφορετικά παραγγέλματα για κάθε παιδί. Έτσι, κάθε μέλος της τριάδας, στέκεται σε διαφορετικό αριθμό.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, τα παιδιά που παρακολουθούν έχουν ρόλο ελεγκτών.

Γεωργία Μουντζούρη
MEd, Υποψήφια διδάκτορας Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
4ο Νηπιαγωγείο Νέας Σμύρνης







8 Ιουν 2014

1ο Επιστημονικό Συνέδριο του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού



1ο Επιστημονικό Συνέδριο του Ευρωπαϊκού Δικτύου 
κατά του Σχολικού Εκφοβισμού
«ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. 
ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» 


Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον συνέδριο, το 1ο Επιστημονικό Συνέδριο του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, με τίτλο "Το φαινόμενο του Εκφοβισμού στο σχολικό και διαδικτυακό περιβάλλον", διοργανώνεται την Τετάρτη 11 και την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014 στο ξενοδοχείο Athens Ledra Hotel (Λεωφόρος Συγγρού 115, Αθήνα).

Αναλυτικές πληροφορίες για το πρόγραμμα του συνεδρίου και τα ενδιαφέροντα βιωματικά εργαστήρια θα βρείτε στον σύνδεσμο:

4o Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης


Το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα από 20 έως 22 Ιουνίου 2014

Οι εργασίες του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν στο ξενοδοχείο DIVANI CARAVEL (Βασ. Αλεξάνδρου 2, Αθήνα). 

Σκοπός του Συνεδρίου είναι η παρουσίαση βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας σε θέματα εκπαίδευσης, ψυχολογίας και ειδικής αγωγής. Επίσης, η διατύπωση προτάσεων για το μέλλον της εκπαίδευσης στη χώρα μας και η παρουσίαση ερευνητικών και παιδαγωγικών  εμπειριών από διακεκριμένες προσωπικότητες στο χώρο της εκπαίδευσης και της Ειδικής Αγωγής. 

Κεντρική θεματική του Συνεδρίου θα είναι:
«Σύγχρονες αναζητήσεις της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα – εμπειρίες και προοπτικές» 

Αλλες θεματικές ενότητες Συνεδρίου:
• Σύγχρονες τάσεις διάγνωσης και αντιμετώπισης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
• Διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας
• Αξιολόγηση δομών και υπηρεσιών Ειδικής Αγωγής
• Σχολική, κοινωνική και επαγγελματική ένταξη ΑμΕΕΑ.
• Εκπαιδευτική και θεραπευτική παρέμβαση ΑμΕΕΑ
• Παραβατικότητα και εφηβική ηλικία
• Τοπική αυτοδιοίκηση και εθελοντικές οργανώσεις στην Ειδική Αγωγή
• Συμβουλευτική γονέων παιδιών ΑμΕΕΑ
• Εκπαίδευση παιδιών με ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές
• Προβλήματα εκπαίδευσης ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων
• Σχολικός εκφοβισμός
• Νεότερα ευρήματα νευροεπιστημών και εκπαίδευσης
• Εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών


Στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την αίτηση εγγραφής συνέδρου και για το έντυπο εισηγητή:


5 Ιουν 2014

Ένας "Επαινος Φιλαναγνωσίας" από τη συνάδελφο Έφη Κωσταρά

Η συνάδελφος Έφη Κωσταρά από το 32ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Αθηνών είχε την καλοσύνη να μου στείλει έναν έπαινο φιλαναγνωσίας για το τέλος της διδακτικής χρονιάς (σε έγχρωμο και ασπρόμαυρο template). Ο Βιβλιοπόντικας (μασκότ της βιβλιοθήκης) έκανε τον έλεγχο για τυχόν φθορές στα βιβλία, αν έκαναν όλοι το συνοδευτικό φύλλο εργασίας κ.τ.λ.

Έφη μου, σ'ευχαριστώ πολύ.


ΕΠΑΙΝΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΙΒΛΙΟΠΟΝΤΙΚΑ



(σε έγχρωμο)



 (και ασπρόμαυρο)


2 Ιουν 2014

Μαθηματικά παιχνίδια για το Νηπιαγωγείο: Διατάξεις με πολύχρωμα καπάκια



Μία πολύ ενδιαφέρουσα μαθηματική δραστηριότητα από τη συνάδελφο Γεωργία Μουντζούρη προτείνεται στην ανάρτηση αυτή.

Διατάξεις με πολύχρωμα καπάκια
Προεργασία κατασκευής:
Τα υλικά που θα χρειαστούμε είναι:
·         Ένα κομμάτι ξύλου μήκους 50 εκατοστών περίπου
·         Κοπίδι
·         Το επάνω στέλεχος μπουκαλιών διαφόρων χρωμάτων
·         Θερμοκόλλα
·         Καπάκια μπουκαλιών σε διάφορα χρώματα

Κόβουμε προσεκτικά, με κοπίδι το επάνω στέλεχος από μπουκάλια νερού ή αναψυκτικού. Εν συνεχεία, τα κολλάμε στο ξύλο με θερμοκόλλα, πιέζοντας ελαφρά. Σημειώνουμε αριθμούς με ανεξίτηλο μαρκαδόρο, επάνω στα καπάκια ή κολλάμε αυτοκόλλητα με αριθμούς.
Φροντίζουμε ώστε τα στελέχη των μπουκαλιών να μην ταυτίζονται με τα καπάκια, ως προς τα χρώματά τους. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, το στέλεχος για τον αριθμό 2 είναι ροζ, ενώ το καπάκι πράσινο. Η λεπτομέρεια αυτή αποσκοπεί, ώστε τα παιδιά να μην ταυτίζουν τα χρώματα στα καπάκια με το στέλεχος που πρέπει να «κουμπώσουν», αλλά να εστιάζουν στα ψηφία.
Δράση:
Αρχικά, ο παίκτης «ξεβιδώνει» τα καπάκια από τη θέση τους, τα τοποθετεί μπροστά του και τα ανακατεύει. Έπειτα, ξεκινά να τα «κουμπώνει» διατάσσοντάς* τα στη σωστή σειρά από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφα, ανάλογα με την εντολή που δίνουμε.

*Όταν τοποθετούμε ψηφία σε μία σειρά λ.χ. από το μικρότερο στο μεγαλύτερο ή αντίστροφα, μιλάμε για διάταξη και όχι σειράθετηση. Οι όροι συχνά συγχέονται. Ο όρος διάταξη αναφέρεται σε διαφορές μεγέθους λ.χ. το 4 είναι μεγαλύτερο από το 3 αλλά μικρότερο από το 5. Ενώ, όταν δίνουμε στα παιδιά να βάλουν σε μία σειρά λ.χ. τα στάδια της ζωής του κύκλου της πεταλούδας ή τις εικόνες ενός παραμυθιού, τότε μιλάμε για σειραθέτηση, γιατί απλά, το ένα στάδιο δεν είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο από το άλλο.

Γεωργία Μουντζούρη
MEd, Υποψήφια διδάκτορας Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
4ο Νηπιαγωγείο Νέας Σμύρνης

Συνοδευτικό Φωτογραφικό Υλικό





ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ