Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα Sway
με προτάσεις δραστηριοτήτων για το καλοκαίρι.
https://sway.office.com/wElMp0Ii96Y7hY1c?ref=Link
Ένα ιστολόγιο με φωτογραφικό υλικό, φύλλα εργασίας, παραμύθια, πίνακες αναφοράς και θεματικές προσεγγίσεις για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, αρθρογραφία και χρήσιμες συνδέσεις.
Σχετικά με την αναδημοσίευση:
Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).
Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.
Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.
Τάνια Μάνεση
https://www.facebook.com/groups/212648049523134
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα Sway
με προτάσεις δραστηριοτήτων για το καλοκαίρι.
https://sway.office.com/wElMp0Ii96Y7hY1c?ref=Link
Ακολουθεί το ημερολόγιο
Λίνα, μη φοβάσαι το σκοτάδι!
[της Γιάννας Μαγαλιού]
Επειδή το παραμύθι της συναδέλφου είναι υπό έκδοση, για ευνόητους λόγους έχει αφαιρεθεί από το ιστολόγιο.
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα παράδειγμα μικροσενάριου για τις πλατφόρμες "e-me", "η-τάξη" & "WebEx".
Στο αρχείο θα βρείτε το α' μέρος του σεναρίου, στο οποίο δεν έχει συμπεριληφθεί η αναλυτική περιγραφή των επιμέρους φάσεων και οι σύνδεσμοι για τις προτεινόμενες δραστηριότητες. Θα συμπεριληφθούν προσεχώς στο β' μέρος του σεναρίου.
https://drive.google.com/file/d/175WOiQEG_wAYFePS9RaX5-0RRqAVzSpP/view
Βρείτε ένα σύνολο από διαθεματικές προτάσεις δραστηριοτήτων για τη γιορτή της μητέρας στον σύνδεσμο:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2020/05/blog-post_2.html
Εναλλακτικά, στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε έναν δημόσιο τοίχο με συγκεντρωμένο υλικό για τη γιορτή της μητέρας. Για να δείτε όλες τις αναρτήσεις, κλικ στο κίτρινο βέλος. Είναι δημιουργημένος στην e-me4all, για να μπορεί να αξιοποιηθεί και από συναδέλφους που δε διαθέτουν λογαριασμό στο ΠΣΔ.
Χρειάζεται μία απλή εγγραφή με username και κωδικό χρήστη.
https://4all.e-me.edu.gr/groups/giortimiteras/wall
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα αρχείο με 20 βήματα για τη δημιουργία μιας Κυψέλης και ενός δημόσιου Τοίχου στην πλατφόρμα e-me. Στην περίπτωση που θέλετε ο δημόσιος Τοίχος που θα δημιουργήσετε να είναι προσβάσιμος ακόμα και σε συναδέλφους που δε διαθέτουν λογαριασμό στο ΠΣΔ, επιλέγετε την πλατφόρμα https://4all.e-me.edu.gr/ που έχει ακριβώς τις ίδιες λειτουργίες με την e-me.
https://drive.google.com/file/d/1D1fX_eV7_quibRyTpH_RAX66McJllL3-/view
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε ένα αρχείο για τη δημιουργία drag and drop δραστηριοτήτων στην πλατφόρμα e-me από τα διαθέσιμα εργαλεία της e-me content
https://drive.google.com/file/d/1MY0fiUdNW78CL-MzAmRs4CJLupiACF-U/view
Ακολουθεί ο σύνδεσμο με το παιχνίδι για το γράμμα Μ:
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=897583
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα αρχείο για τον τρόπο δημιουργίας μαθήματος με ενότητα στην η-τάξη [https://eclass.sch.gr/]. Στο αρχείο δεν έχουν συμπεριληφθεί οι δυνατότητες αξιοποίησης των Ανενεργών Εργαλείων της πλατφόρμας. Για τα εργαλεία αυτά θα ακολουθήσει σχετική ανάρτηση τις προσεχείς μέρες.
Βρείτε το αρχείο στον σύνδεσμο:
https://drive.google.com/file/d/1GruDvRuqTuQ6Y58qs82fPKpwlCYrVbHh/view
Ακολουθεί το ημερολόγιο για τον Μάιο του 2021.