Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


1 Σεπ 2018

Ποίημα καλωσορίσματος (για γλυκά πρωτάκια) και προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης (της Ιωάννας Κυρίτση-Τζιώτη)

Ακολουθεί ένα υπέροχο ποίημα καλωσορίσματος για τα παιδιά που πρόκειται να πάνε στην πρώτη Δημοτικού. Είναι της αγαπημένης Ιωάννας Κυρίτση-Τζιώτη (όπως και οι προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης που ακολουθούν). 

ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ:

Πρωτάκι μου γλυκό
Με το στόμα σουφρωμένο, μικρό όμικρον γραμμένο
κολλημένο σαν το στρείδι στης μαμάς του το πλευρό
με καρδούλα να κτυπάει, το μυαλό συννεφιασμένο
φθινοπώριασε, πηγαίνει πρώτη μέρα στο σχολειό.

Μακριά από το σπίτι, τα παιχνίδια τα δικά του
τον ιππότη, το ρομπότ του, τον κουτσό τον πειρατή
σαν το ψάρι που το κύμα, σπρώχνει έξω απ'τα νερά του
τη δασκάλα την καινούργια προσπαθεί να φανταστεί.

Γράμματα, ορθογραφία φωναχτά θα διορθώνει;
H φωνή της πώς θα είναι; Μαλακιά ή τσιριχτή;
Θα μιλά; Θα τραγουδάει; Κάπου, κάπου θα θυμώνει,
θα γελά με τα αστεία ή θα μένει σοβαρή;

Προβολέας που φωτίζει, πρώτη αυτή το ξετρυπώνει
στα αυτάκια γλύκα στάζει, του μιλά ψιθυριστά
η ψυχή του αλαφρωμένη, διάφανο μικρό μπαλόνι
λύνεται απ'την κλωστή της κι αρχινάει να πετά.

Ιωάννα Κυρίτση-Τζιώτη, 2018

Προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης

Οι προτάσεις που ακολουθούν στοχεύουν στην προσαρμογή και δημιουργία υποστηρικτικού, φιλικού κλίματος την πρώτη μέρα στο σχολείο για τα παιδιά του νηπιαγωγείου και της πρώτης Δημοτικού, μέσα από οικείες-απλές δραστηριότητες. 




1. Ανακαλύπτουμε  λέξεις που μας αρέσουν στο ποίημα και τις σημειώνουμε μέσα σε ζωγραφιστά μπαλόνια που κρεμάμε στην τάξη μας.



2. Βρίσκουμε το γράμμα της πρώτης και της τελευταίας λέξης από κάθε στροφή.

3. Διαβάζουμε μια στροφή με διαφορετική η ένταση και ρυθμό στη φωνή μας: δυνατά-ψιθυριστά, γρήγορα, αργά...... Παράλληλα μπορούμε να κτυπάμε παλαμάκια, τα πόδια μας, τα δάκτυλα κ.ο.κ.

4. Μοιράζουμε το ποίημα σε Α4 και κάτω από αυτό κάθε παιδί ζωγραφίζει κάποια από τις εικόνες του, που του έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση.



5. Σε χαρτί (μισό Α4) ζωγραφίζει καθένας την τσάντα του ή ένα από τα αγαπημένα του παιχνίδια.

6. Σε Α4 χωρισμένο στα δυο ζωγραφίζουν τη μαμά ή το μπαμπά ή όποιο αγαπημένο πρόσωπο θέλουν, διακοσμούν το πλαίσιο της ζωγραφιάς τους.

7. Παίρνουν σπίτι όσα δημιούργησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ