Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


14 Νοε 2013

Το γράμμα Δ,δ στο Νηπιαγωγείο: Ο δακρυσμένος δράκος – Εποπτικό Υλικό και φύλλα εργασίας για τη διδακτική αξιοποίηση του Βίντεο

 Δ όπως Δημοκρατία, Δ όπως Δικτατορία.


Ο ΔΑΚΡΥΣΜΕΝΟΣ ΔΡΑΚΟΣ
Το ακόλουθο βίντεο από την σειρά "Ένα γράμμα, μια ιστορία" προτείνει την ιστορία του Δακρυσμένου Δράκου για την επεξεργασία της φωνούλας Δ,δ.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Δ,δ αλλά και για χρήσιμες σχετικές συνδέσεις, κλικ ΕΔΩ.

Το βίντεο βρίσκεται στον σύνδεσμο:
http://www.youtube.com/watch?v=hQ-Ebg-8d6I




Το κείμενο του βίντεο έχει ως εξής: (με υπογραμμισμένες τις κεντρικές λέξεις από Δ,δ που μπορούμε να επεξεργαστούμε στο νηπιαγωγείο)
Έναν καιρό και μια φορά, μπορεί τώρα ή παλιά, σ'ένα δάσος μακρινό μα μπορεί και διπλανό, ζει ένας δράκος δυνατός, αλλά πολύ πολύ καλός. Δασοφύλακας δουλεύει και το δάσος προστατεύει. Δαχτυλίδι διαμαντένιο, διάφανο, αστραφτερό, της γιαγιάς του φυλαχτό, τον κάνει πολύ δυνατό. Μια Δευτέρα πρωινό πήρε δυναμωτικό, δεκαπέντε δαχτυλήθρες με δαμάσκηνα χυμό. Ιδέα του ήρθε τρομερή για τα δόντια του τρελή, σιδεράκια να τους βάλει, όλα ίσια να τα κάνει. Το ίδιο εκείνο δειλινό, τρώει δείπνο βραδινό, ψωμί ξερό, πολύ σκληρό, πόνο νιώθει δυνατό. Οι δαχτυλήθρες σφηνωμένες, τον πονάνε κολλημένες, δέηση κάνει, προσευχή, πάνω στα δόντια του πληγή, με οδοντόπονο ο φτωχός, στα δύο διπλωμένος, στον γιατρό πάει ο καημένος. Τα δάκρυα τρέχουν σαν βροχή, δόντια φυτρώνουν στην στιγμή, τον δρόμο πίσω για να βρει. Στη μισή του διαδρομή, δίψα τον πιάνει φοβερή, στην πηγή κατηφορίζει, απ'τον πόνο αλληθωρίζει. Βλέπει ξαφνικά ένα αβγό,  το κοιτάζει από δω, το κοιτάζει από κει, δίχτυ ψάχνει για να βρει. Κρακ! ακούει δυνατό, κρύβει έκπληξη τ'αβγό. Τη διάσωσή του προσπαθεί, τον πόνο διώχνει στη στιγμή, δρόμο παίρνει, δρόμο αφήνει, τον βηματισμό ταχύνει. Δήλωση στο δημαρχείο, να καταγραφεί στ'αρχείο: "Βρέθηκε δίκροκο αβγό, με ζωάκια γεμιστό, δύο δίδυμα αδερφάκια, διώροφα δεινοσαυράκια, δακρυσμένα, διψασμένα, ξεπροβάλλουν ζαρωμένα, τα δάχτυλα δειλά-δειλά πιπίλα κάνουν τα μωρά, για μια δίαιτα σωστή τους δίνει πλήρη διατροφή: μια δεξαμενή νερό, γίγαντα για μπιμπερό, δαμάσκηνα, δημητριακά. Μεγαλώνουν με τη μια. Παρουσιάζουν διχρωμία, το δέρμα τους σε διαφωνία: ο ένας κίτρινος σταχί, ο άλλος μπλε δαμασκηνί, διαβολάκια γεννημένα, διασκεδάζουν τα καημένα. Σε δέκα, δώδεκα λεπτά τον δράκο τρελαίνουν για καλά. Του δίνουν μια δαγκωματιά...Να τους δείρει; Να τους δέσει; Ή δεσμά να τους φορέσει; Απόφαση παίρνει σωστή, δασκάλα Δέσποινα καλεί, να τους δώσει αγωγή, να διαβάζει παραμύθια, διπλή δόση από παιχνίδια, δισκοθήκη μουσική, άριστα δέκα διαγωγή.

ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Δ,δ


 δρα1 δρα2 δρα3 ΔΡΑ4 ΔΡΑ5 ΔΡΑ6

1 σχόλιο:

Maro Oikonomou είπε...

Λατρεύω αυτήν την σειρά! Ευχαριστούμε Τανια!

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ