Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


24 Νοε 2017

Χριστουγεννιάτικο θεατρικό: Οι κουραμπιέδες της Μάγισσας Κουτουρού (της Ιωάννας Κυρίτση-Τζιώτη)

Ακολουθεί πρόταση για χριστουγεννιάτικη γιορτή. 
Το κείμενο είναι διασκευή του ομώνυμου βιβλίου της 
Ιωάννας Κυρίτση - Τζιώτη.

Ευχαριστώ πολύ τη διαδικτυακή φίλη και συνάδελφο. 

Σχετικά βίντεο:




            Διασκευή του Παραμυθιού 
«Οι  κουραμπιέδες της Μάγισσας Κουτουρού» 
για Χριστουγεννιάτικη γιορτή\
(της Ιωάννας Κυρίτση-Τζιώτη)

Για πολύ μικρά παιδιά νομίζω πως μπορεί οι ρόλοι  να αποδοθούν μόνο με κινήσεις συνοδευμένες από μουσική. Ενώ η απαγγελία των στίχων (που αφηγούνται στην ουσία την ιστορία) γίνεται από τις νηπιαγωγούς.

Π.χ Οι γάτοι βγαίνουν ο ένας πίσω από τον άλλο. Κινούνται αργά βγάζοντας τα νύχια τους, καμπουριάζοντας, πλένοντας τα μουστάκια τους στη μουσική του ροζ πάνθηρα
Η μάγισσα κουτουρού τριγυρνά στη σκηνή.
Όλοι μαζί τραγουδούν το τραγούδι της μάγισσας.
Τα τσαγερά στριφογυρνούν αργά, τα φλιτζάνια κάνουν ζευγαράκια. Οι κουραμπιέδες περπατούν φουσκωμένοι με τα χέρια στην κοιλιά, οι ρόδες κάνουν βαρελάκια, οι στρατιώτες περπατούν σε παρέλαση, οι άρρωστοι βογκούν, κουτσαίνουν.

Μια άλλη πρόταση για μεγαλύτερα παιδιά: βάζουμε όλους τους ρόλους όπως είναι στη σειρά. Κάθε ομάδα που αφηγείται έρχεται μπροστά ένα- ένα παιδί λέει τα λόγια του και γυρνά στη θέση του ή κάθε ομάδα κάνει και ανάλογες κινήσεις. 
Εξαρτάται φυσικά από τον χώρο που έχουμε.
Για μεγαλύτερα παιδιά η αφήγηση γίνεται από τα ίδια τα παιδιά που ή στέκονται στη σκηνή σύμφωνα με τη σειρά που αφηγούνται την ιστορία ή βγαίνουν σε ομάδες. Καλό είναι πριν την παράσταση οι νηπιαγωγοί ή να πουν μια περίληψη του παραμυθιού ή να την έχουν γράψει στο πρόγραμμα της γιορτής.


Αφήγηση
Πρώτο μέρος
Στο πρώτο μέρος που γίνεται η εισαγωγή της ιστορίας μπορεί αν δεν υπάρχουν πολλά παιδιά για να μοιραστούν οι ρόλοι των σχολιαστών της τηλεόρασης, τα λόγια να ακούγονται από τους νηπιαγωγούς και τα παιδιά να εμφανιστούν μετά τη Χριστουγεννιάτικη μουσική. 
Γενικά είναι διασκευασμένο έτσι που μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών και το πόσα λόγια θέλουμε να τους δώσουμε. 
(Στα δικά μου παιδιά έβαζα το πολύ δυο στροφές).

Τηλεπαρουσιαστής (1):
 Θεατές μας καλησπέρα
στο δελτίο των επτά
πρώτα απ’όλα να ευχηθούμε
σ’όλους σας: Χρόνια Πολλά!

Οι ειδήσεις μας απόψε
είναι συνταρακτικές
στον πλανήτη απ’άκρη σε άκρη
έγιναν ανατροπές.

Παρουσιαστής (2):
Οι σοφοί όλου του κόσμου
κάνουν διαρκώς συσκέψεις
μα τα όσα κουβεντιάζουν
σκέτες είναι  υποθέσεις.

Συνδεόμαστε αμέσως
με τους ανταποκριτές
 μήπως κάτι εξηγήσουν
και το αίνιγμα μας λύσουν

Ανταποκριτής (3)
Καλησπέρα- καλησπέρα
σ’όλους χρόνια σας πολλά
τίποτα κανείς δεν ξέρει
 και τα νέα είναι θολά.

 Φήμες λένε, πως για όλα
τα ανεξήγητα παντού,
φταίει κάποια Μαγισσούλα
που την λένε Κουτουρού.

Παρουσιαστές 1 και 2 μαζί:
Ευχαριστούμε τους ρεπόρτερ
για τα νέα που μας είπαν
το δελτίο τώρα κλείνει
και στις δέκα θα μας δείτε.


Χριστουγεννιάτικη Μουσική

Δεύτερο μέρος
   Εμφανίζονται οι γάτοι της Μάγισσας Κουτουρού 
(μουσική π.χ ροζ πάνθηρας)

Γάτος (1):
Νιαρ! Νιαρ! Νιαρ!
Άδικα μην απορείτε
και μη σπάτε το κεφάλι
την αλήθεια τώρα δείτε
που δεν ξέρουνε οι άλλοι.

Αυτή η μάγισσα που λέει
ότι πίσω είναι κρυμμένη,
είναι άκακη η καημένη,
μα πολύ αφηρημένη!!!!!

Γάτοι όλοι μαζί:
«Κουτουρού είναι το όνομα της 
και φευγάτα τα μυαλά της»!

Γάτος (2):
Μην κοιτάτε με απορία
ξέρουμε την ιστορία.
 είμαστε κι εμείς εκεί
όταν μπήκε στην κουζίνα
 τρέχοντας  ένα πρωί.

Εμφανίζεται η Μάγισσα Κουτουρού

Μάγισσα: 
Κουραμπιέδες θα ζυμώσω
με μια σπέσιαλ συνταγή
τη χαρά σ’όλους θα δώσω
αρχινάω στη στιγμή.

Γάτος (3):
Της γιαγιάς τις συνταγές
αρχινάει να γυρεύει
μα είναι άφαντες, κρυμμένες
την κουζίνα ανακατεύει.

 Ανοίγει τα ντουλάπια
ψάχνει στα πιατικά
τραβάει τα συρτάρια
σπάει τα γυαλικά.

Εμφανίζονται τα τσαγερά.

Τσαγερό (1):
Της γιαγιάς της το βιβλίο
Ψάχνει μέχρι το ψυγείο
κάπου  αλλού είναι κρυμμένο
σίγουρα είναι χαμένο.

Τσαγερό (2):
 Δίχως διόλου να θυμώσει
στη στιγμή αποφασίζει
την ποδιά στη μέση δένει
τα μανίκια της γυρίζει
και μια συνταγή απ’το νου της
αρχινά να μουρμουρίζει.

Μάγισσα
Δεν πειράζει που δε βρίσκω
τη μαγισσοσυνταγή
απ’το νου μου κουραμπιέδες
θα ζυμώσω στη στιγμή.

Εμφανίζονται τα φλιτζάνια.

Φλιτζάνι (1):
 Μια τεράστια λεκάνη
βάζει γρήγορα στη μέση
υλικά ρίχνει αράδα
ό, τι κι όπως της αρέσει.

Τσουβαλιές φεγγαροαλεύρι
αστροζάχαρη οκάδες
βούτυρο εκατό βαρέλια
και αβγά τρεις δωδεκάδες.

Φλιτζάνι (2):
Όλο κέφι ανακατεύει
ολοένα τραγουδάει
με ανθόνερο ραντίζει
και παντού μοσχοβολάει.

Κουραμπιέδες κουτουρού
άμα φας χάνεις το νου
στα αγνά τους υλικά
κρύβουν χίλια μυστικά.

Μάγισσα και όλοι μαζί τραγουδούν την προηγούμενη στροφή

Εμφανίζονται οι κουραμπιέδες.

Κουραμπιές (1):
Σαν το πλάσιμο τελειώνει
μπόλικα ταψιά γεμίζει
την κουζίνα της πυρώνει
και το ψήσιμο αρχίζει.

Τη δουλειά σαν τελειώνει
στην κουζίνα της απλώνει
κουραμπιέδες χιονισμένους
από ζάχαρη πνιγμένους.

Κουραμπιές (2):
Βιαστική η Κουτουρού μας
δίχως να καθυστερεί
τους αφράτους κουραμπιέδες
τους μοιράζει σε κουτί.

Θέλει δώρο να τους πάει
στις μαγισσοφιλενάδες
πού να ξέρει η καημένη
πως θα μπλέξει σε μπελάδες.

Εμφανίζονται τα κουτιά.

Κουτί για γλυκά (1):
Τα πακέτα όλο τάξη
 μες στο φορτηγό αραδιάζει
στο βολάν έχει καθίσει
έτοιμη να ξεκινήσει.

Βρουμ-βρουμ- βρουμ!
ευθεία πάει,
το τιμόνι κουμαντάρει
με το νου, ποιες φίλες  έχει
μια- μια τις μετράει.

Κουτί για γλυκά (2):
Φιοριτούρα- Μπερδεψούρα
Γλυκατζού, όλες είναι κολλητές!!!!
Μακρινό ταξίδι έχει
με λακκούβες και στροφές.

Βιάζεται για να προλάβει
την ταχύτητα ανεβάζει
δυνατά πατά το γκάζι
η καρότσα αναστενάζει.

Εμφανίζεται το σύννεφο.

Σύννεφο (1):
Ώσπου μπαμ με φόρα πέφτει,
μ’ένα σύννεφο τρακάρει
βζιν της φεύγει το τιμόνι
και το φορτηγό τουμπάρει.

Τα κουτιά των κουραμπιέδων
γίνανε το μάλε- βράση
σκόρπισαν απ’την καρότσα
κι άντε τώρα να τα πιάσει.

Εμφανίζονται οι ρόδες.

Ρόδα (1)
Πέφτουν απ’τον ουρανό
στων ανθρώπων τα κεφάλια
μάγισσα και φορτηγό
έχουν γίνει μαύρα χάλια.

Το πακέτο γκάπα -γουπ
πέφτει σ’ένα στρατηγείο
δίπλα σε δυο στρατηγούς
με γαλόνια και λοφίο.

Ρόδα (2):
Στο τηλέφωνο γκαρίζουν
δίνοντας διαταγές
τοίχοι και ταβάνια τρίζουν
απ’τις άγριες φωνές!

 ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ

Στρατηγός:
Στρατιώτες προσοχή!
αυστηρή διαταγή:
-Μπρος στον πόλεμο ριχτείτε
τον εχθρό μη φοβηθείτε!!!!

Στρατιώτης 
Όσο στη γραμμή μιλάει
κουραμπιέδες μασουλάει
ζαχαρώνουν την καρδιά του
τσαφ αλλάζουν τα μυαλά του

Στρατηγός
Αγοράκια μου γλυκά
όμορφα και τρυφερά
όχι πόλεμο, μα σκι
 κάντε τώρα στην κορφή.

Στρατηγός
Τώρα όπλα μην κρατάτε
μοναχά στο σκι γλιστράτε
αντί βόμβες και κραυγές
να ακούγονται χαρές .


ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Νοσοκόμα
Γκαπ το δεύτερο πακέτο
Προσγειώθηκε μ’ορμή
μέσα σε νοσοκομείο
φέρνοντας ανατροπή.

Άρρωστοι, δυστυχισμένοι
στα κρεβάτια τους βογκούσαν
δύσκολη ζωή με πόνους
μέσα στις γιορτές περνούσαν.

Γιατρός
Τρώνε τα κουραμπιεδάκια
ζωντανεύουν σαν παιδάκια!
Φρουπ! Πετούν τα δεκανίκια
και χορεύουν σαν κατσίκια.

Άρρωστος
Όπα! Ζήτω!
Ζωηρούς κάνουμε  πήδους
τα ποδάρια μας χτυπάμε,
τους ορούς πέρα πετάμε
με τα πι χοροπηδάμε!

Άρρωστος
Έτσι με τους κουραμπιέδες
τις εφετινές γιορτές…..
έχουμε στα χειρουργεία
γλέντια, κέφια και χαρές.

ΠΑΛΑΤΙ

Υπηρέτης, Υπηρέτρια  ή Σύμβουλος:
Άλλο ένα απ’τα πακέτα
γκάπα σ’ένα βασιλιά
γκάπα-γκουπ κατρακυλάει
μπρος στο θρόνο σταματάει.

Υπηρέτης, Υπηρέτρια ή Σύμβουλος
Σ΄ένα βασιλιά τσιγκούνη
που όλη μέρα την περνάει
τα λεφτά του και τις λίρες
μια-μια να μετράει.

Υπηρέτης, Υπηρέτρια ή Σύμβουλος
Μόλις βλέπει το πακέτο
το ανοίγει… δοκιμάζει….
μασουλάει….καταπίνει…
στη στιγμή γνώμη αλλάζει.

Το παράθυρο ανοίγει
το κεφάλι έξω βγάζει
και στο δόλιο το λαό του
λίρες και φλουριά μοιράζει.


Ζήτω! Μπράβο! Ευτυχία!
Τέλος πείνα δυστυχία
θα γεμίσει η κοιλιά μας
θα γελάσουν τα παιδιά μας.

Εμφανίζονται οι γάτοι.

Γάτος Μάγισσας Κουτουρού:
Κανείς σίγουρα  δεν ξέρει
τι τον κόσμο έχει αλλάξει
ποιος  χαρά και καλοσύνη
στις καρδιές έχει σταλάξει.

Γάτος Μάγισσας Κουτουρού:
Μόνο η Κουτουρού, η καημένη
που απ’τον τράκο
στο κρεβάτι έχει μείνει
με σπασμένο το ποδάρι…
ξέρει…

Ξέρει πως οι κουραμπιέδες
που’χε κάνει κουτουρού
έφεραν τα πάνω κάτω
σ’όλους άλλαξαν το νου.

Γάτος Μάγισσας Κουτουρού:
Στο κρεβάτι αποκλεισμένη
μα πολύ ευτυχισμένη
τηλεόραση κοιτάει
πονηρά χαμογελάει
και στους γάτους της μιλάει.

Μάγισσα.
Άντε σ’όλους και του χρόνου!
Άντε Χρόνια μας Πολλά!
Σ’όλους εύχομαι
Ειρήνη, με υγεία και δουλειά!!!!

  
ΤΕΛΟΣ

Τα υπόλοιπα θεατρικά για τα Χριστούγεννα θα τα βρείτε ΕΔΩ.


Ημερολόγιο Δεκεμβρίου 2017 και πίνακας καταγραφής καιρού

Ακολουθεί το ημερολόγιο για τον Δεκέμβριο του 2017.

Όμορφες και χαρούμενες γιορτές...

Οι αναρτήσεις του ιστολογίου για τον Δεκέμβριο βρίσκονται ΕΔΩ.





Ημερολόγιο Νοεμβρίου 2017

Με καθυστέρηση ανεβάζω το ημερολόγιο 
για τον Νοέμβριο του 2017. 


Οι υπόλοιπες αναρτήσεις για τον Νοέμβριο βρίσκονται εδώ.




Για τη μηνιαία καταγραφή του καιρού 
προτείνεται το ακόλουθο template.


1 Οκτ 2017

Εικονόλεξο για το ποίημα "Οκτώβρης" της Ιωάννας Κυρίτση - Τζιώτη

Ακολουθεί εικονόλεξο για το ποίημα "Οκτώβρης" της Ιωάννας Κυρίτση - Τζιώτη. Οι στίχοι του ποιήματος έχουν ως εξής:

Μοβ ανάσα στο ποτήρι
τα κυκλάμινα σκορπάνε,
στων χρυσάνθεμων τη γύρη
τα μελίσσια τραγουδάνε.

Ο Οκτώβρης χορευτής
τις σταγόνες στροβιλίζει,
απ'τα λούκια της σκεπής
στη σπορά ζωή χαρίζει.

Φύλλα, φούστες ανεμίζει,
τον βοριά τον δυναμώνει.
Τις φωλιές μεμιάς αδειάζει,
χαιρετά το χελιδόνι.
(Ιωάννα Κυρίτση - Τζιώτη)

Δείτε το βίντεο για το ποίημα στον σύνδεσμο:




Για τον Οκτώβριο, 
οι υπόλοιπες αναρτήσεις του ιστολογίου εδώ.



Ημερολόγιο Οκτωβρίου 2017 και καταγραφή καιρού για τον μήνα

Ακολουθεί το ημερολόγιο για τον Οκτώβριο του 2017. 
Καλό και δημιουργικό μήνα σε όλους και όλες.

Οι υπόλοιπες αναρτήσεις για τον Οκτώβριο βρίσκονται εδώ.





Προτείνεται επίσης ένα ημερολόγιο του Οκτώβρη για παράλληλη καταγραφή του καιρού κατά τη διάρκεια του μήνα αλλά και κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Τα παιδιά ζωγραφίζουν κάθε μέρα στο ανάλογο κελί το σύμβολο του καιρού που ταιριάζει και στο τέλος του μήνα γίνεται η καταγραφή των ημερών με λιακάδα, βροχή, συννεφιά, καταιγίδα, αέρα ή και χιόνι. 
Πόσες μέρες είχαμε λιακάδα, πόσες αέρα ή πόσες συννεφιά κ.ο.κ.


Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού: 42 χρήσιμες συνδέσεις με προτάσεις δραστηριοτήτων

Ακολουθούν 42 χρήσιμες συνδέσεις με προτάσεις δραστηριοτήτων που μπορούν να αξιοποιηθούν και στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό.

[επικαιροποιημένη ανάρτηση: Ιούνιος 2024.]



1.
(χρήσιμο εποπτικό υλικό, κυρίως για τα αγωνίσματα στην Αρχαία Ελλάδα)
2.
https://pappanna.wordpress.com/2015/09/23/2%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC/
(ενδιαφέρουσες προτάσεις βίντεο και βιβλιοπρόταση "Η Δέσποινα και το περιστέρι")
3.
(Θέματα Ολυμπιακής Παιδείας: ενδιαφέρον υλικό)
4.
(ταινίες μικρού μήκους για την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, για το Δημοτικό)
5.
6.
(πολύ ενδιαφέρουσα δραστηριότητα)
7.
(πολύ ενδιαφέρον cgi video)
8.
(επιπλέον ενδιαφέρουσες προτάσεις, δράσεις σχετικές με τη διαφορετικότητα)
9.
(Ολυμπιακοί Αγώνες από την Αρχαιότητα μέχρι σήμερα: 40 χρήσιμες συνδέσεις, πίνακες αναφοράς, βιβλιοπροτάσεις)
10.
(6 αναρτήσεις για τα Αθλήματα)
11.
(το παραμύθι της Λίτσας Ψαραύτη "Ο Θωμάς")
12.
(προτάσεις δραστηριοτήτων)
13.
(επιπλέον ενδιαφέρουσες δράσεις)
14.
https://mycreationsfromtheheart.blogspot.com/2018/09/httpsdrive_26.html?spref=fb
(ένα ολοκαίνουριο παιχνίδι από τη Γεωργία, για τη Διατροφή και τον Αθλητισμό)
15.
16.
(Οι Ολυμπιακοί Αγώνες για παιδιά, βίντεο)
17.
(εξαιρετικό παιχνίδι με καρτέλες)
18.
(επιπλέον δράσεις και προτάσεις κατασκευών για την Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού)
19.
(πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις δραστηριοτήτων)
20.
(ενδιαφέρον παιδικό βίντεο με τα βασικά αθλήματα, στα αγγλικά)
21.
(φύλλο εργασίας "Φτιάχνω τη δική μου μασκότ")
22.
(για την 1η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στον θεματικό άξονα "Διαφορετικότητα": προτεινόμενα τραγούδια από την Ανθή)
23.
(Νέοι και αθλητισμός: πρότυπα ταύτισης και αποφυγής, ενδιαφέρουσα παρουσίαση διαφανειών)
24.
(χρήσιμα βίντεο στο πλαίσιο των δράσεων για την Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού)
25.
(πολύ όμορφη αφίσα με αφορμή την ημέρα)
26.
(ένα ακόμα ενδιαφέρον βίντεο για τα αθλήματα)
27.
28.
29.
30.
(online πρόταση άσκησης γυμναστικής για το νηπιαγωγείο)
31.
(προτάσεις γυμναστικής για μέσα στην τάξη)
32.
(10 δραστηριότητες μουσικοκινητικής για το Νηπιαγωγείο)
33.
(παιχνιδοτράγουδο "Θα πάω για αρκούδες")
34.
(παιχνιδοτράγουδο "Ψάχνω το λιοντάρι")
35.
(παιχνιδοτράγουδο "Λούλι το παγόβουνο)
36.
(παιχνιδοτράγουδο "Πάμε να ανακαλύψουμε αρκούδες")
37.
("Βόλτα στο δάσος", τραγούδι μουσικοκινητικής)
&
38.
(Σχολικοί αγώνες, με την Πέππα)
39.
(Μπάσκετ, με την Πέππα)
40.
(εξαιρετικό βίντεο με φωτογραφίες αθλημάτων)
41.
(τροχός κίνησης)
42.
(ένα ακόμα παιχνίδι κίνησης)


Για τη Διαφορετικότητα, δείτε εδώ 13 επιπλέον αναρτήσεις.

24 Σεπ 2017

"Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί": Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού

Ακολουθούν προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης του παραμυθιού "Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί". 



Το βιβλίο αυτό διατίθεται προς ανάγνωση και από τη σελίδα του Μικρού Αναγνώστη στον σύνδεσμο που ακολουθεί:

Μπορεί να αξιοποιηθεί και ως έναυσμα για την έναρξη και οργάνωση της Δανειστικής Βιβλιοθήκης της τάξης.

Για τη Δανειστική Βιβλιοθήκη θα βρείτε ΕΔΩ 38 χρήσιμες συνδέσεις από παλαιότερη ανάρτηση του ιστολογίου.

Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού 
"Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί" (Βασιλική Κάργα)











ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ