Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


26 Αυγ 2012

Οι βοηθοί της τάξης (2) - Πίνακας Αναφοράς με ημερολόγιο

Η συγκεκριμένη ανάρτηση προτείνει έναν εναλλακτικό πίνακα με καθημερινές ρουτίνες (εννοείται ότι μπορούν να υπάρξουν πολλές προτάσεις, καθώς η δημιουργική φαντασία των συναδέλφων είναι αστείρευτη.

Στο κενό ορθογώνιο επικολλάται με βέλκρο ή γράφεται από το κάθε παιδί-βοηθό το όνομά του, κάτω από την ρουτίνα για την οποία είναι υπεύθυνο. 

(1)


(2)

Φύλλο Εργασίας για τον Καιρό


Στο παρόν ιστολόγιο θα βρείτε 5 αναρτήσεις για την θεματική ενότητα ΚΑΙΡΟΣ  (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Φύλλο Εργασίας και καρτέλες ανάγνωσης
(με έμφαση στα ουσιαστικά)

25 Αυγ 2012

Παρουσιολόγιο - Τα γλυκά δεινοσαυράκια (2)

Το παρουσιολόγιο με "κενό" για την τοποθέτηση φωτογραφίας του κάθε παιδιού...

Παρουσιολόγιο - Τα γλυκά δεινοσαυράκια (2)


Παρουσιολόγιο - Τα γλυκά δεινοσαυράκια (1)

Στην ανάρτηση αυτή δίνεται το παρουσιολόγιο χωρίς κενό για την φωτογραφία του κάθε παιδιού για ενδεχόμενη χρήση μόνο με καρτέλες ονομάτων που επικολλούνται με βέλκρο στο σώμα του κάθε δεινόσαυρου.

Σε επόμενη ανάρτηση θα δημοσιευθεί το παρουσιολόγιο με το ανάλογο κενό για τις φωτογραφίες των παιδιών.

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ 25 νηπίων- ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΑΚΙΑ
(εμπνευσμένο από την ευρηματική Bev Evans)


Ο κύκλος του νερού στο Νηπιαγωγείο: Το ποίημα του Βήτα

Συνήθως όταν διαπραγματευόμαστε την θεματική ενότητα "Βροχή-Νερό", συζητάμε και για την φωνούλα Β,β.
Προτείνω το ακόλουθο εικονογραφημένο ποίημα


Ένα ποίημα για την φωνούλα Β,β
(μπορεί να αξιοποιηθεί και ως μικρός πίνακας αναφοράς για την φωνούλα Β,β)


Κάρτες Ακολουθίας - Φύλλο Εργασίας

Πλάθω κουλουράκια με τα δυο χεράκια...

Κάρτες ακολουθίας ως φύλλο εργασίας

Επισημαίνεται ότι σε αυτήν την ακολουθία ο "κεντρικός ήρωας" είναι διαφορετικός, με αποτέλεσμα να πρέπει να δοθεί έμφαση στην διαδικασία, στα στάδια, από τα οποία περνάμε για να φτιάξουμε κουλουράκια....
Με την ολοκλήρωση του φύλλου εργασίας τα παιδιά "διηγούνται" την ιστορία.


Το συνοδευτικό Φύλλο Εργασίας


Ο μικρός Τίγρης και τα φθινοπωρινά φύλλα - Παραμύθι για το Νηπιαγωγείο

Παραμύθι για το φθινόπωρο
(εμπνευσμένο από τις διαδραστικές ιστορίες του BBC)
Ένα όμορφο φθινοπωρινό πρωινό ο μικρός Τίγρης ξύπνησε από τον βαθύ του ύπνο και σκέφτηκε να κάνει μια βολτούλα μέσα στο δάσος το πυκνό...


Καθώς περπατούσε να σου και συναντάει τους αγαπημένους του φίλους,
τα δίδυμα μαϊμουδάκια Τιμ και Τομ...
"Γεια και χαρά σας, καλά μου φιλαράκια", είπε ο μικρός Τίγρης
καλημερίζοντας τους φίλους του.

Τα μαϊμουδάκια σαν να τον κοίταζαν λιγουλάκι περίεργα...
"Γιατί με κοιτάτε έτσι;", ρώτησε απορημένος ο μικρός Τίγρης.




"Τι είναι αυτά που έχει πάνω στο σώμα σου; Τι έπαθαν οι ρίγες σου;
Μοιάζεις σαν να είσαι άρρωστος! Μήπως έχεις ιλαρά;",
ρωτούσαν τα μαϊμουδάκια απορημένα, δείχνοντας το σώμα του καλού τους φίλου...



Ο μικρός Τίγρης ξαφνιασμένος και λίγο φοβισμένος αποφάσισε να πάει να καθρεφτιστεί στης μεγάλης λίμνης τα νερά...να δει τι έπαθαν οι ρίγες του.
Ήταν αλήθεια όλα αυτά ή μήπως τα φιλαράκια του ήθελαν να αστειευτούν μαζί του...


Καθρεφτίζεται λοιπόν στης λίμνης το νερό και τι να δει!!!
Οι ρίγες του δεν φαίνονταιν πια σχεδόν καθόλου...
είχαν γίνει πορτοκαλοκόκκινες περίεργες βούλες...

"Δεν είναι δυνατόν! Τι μου συμβαίνει;"
αναφώνησε ανήσυχος ο μικρός Τίγρης,
που έτρεξε αμέσως να ζητήσει την βοήθεια και συμβουλή της καλής του της μαμάς...


"Μανουλίτσα μου καλή...τι μου συμβαίνει...
Χάνω τις ρίγες μου! Κοίταξέ με!
Με αυτές τις...βούλες μοιάζω περισσότερο με λεοπάρδαλη παρά με τίγρη...".

Χωρίς ανάσα μίλησε ο μικρός Τίγρης.
Δεν πρόλαβε να τελειώσει τα λόγια του, όταν ξαφνικά μεγάλα γκρίζα σύννεφα μαζεύτηκαν στον ουρανό, δυνατά μπουμπουνητά ακούγονταν μέσα στο δάσος το πυκνό...και...



...μια δυνατή φθινοπωρινή βροχή ξέσπασε αμέσως μετά...


Η μαμά-τίγρης αγκάλιασε τον μικρούλη της
και για να τον προστατέψει από την δυνατή βροχή ξάπλωσε πάνω του...

"Έλα εδώ, μικρέ μου, και καθόλου μην ανησυχείς...
Ασφαλώς και δεν είσαι άρρωστος! Ασφαλώς και δεν έχασες τις ρίγες σου που τόσο αγαπάς..."

"Μα...είναι ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ μην το ξεχνάς...
Τα δεντράκια τα φυλλοβόλα ρίχνουν τα φύλλα τους, που...
πορτοκαλοκόκκινα και ξερά,
ένα στρώμα παχύ φτιάχνουν πάνω στο χώμα το καφετί..."

"Τι περίμενες, λοιπόν; Παίζεις, τρέχεις και κυλιέσαι πάνω στο χώμα το υγρό
κάθε ώρα και στιγμή...
Γέμισες με φυλλαράκια, κολλημένα "στολιδάκια" που να...
κοίτα πώς ξεπλένει τώρα της βροχούλας το νερό!!!"



Χαρούμενος και ανακουφισμένος που οι "βούλες" δεν ήταν τίποτα άλλο από υγρά φθινοπωρινά φύλλα, που είχαν "κολλήσει" πάνω στο σώμα του την ώρα του παιχνιδιού και της χαράς,
ο μικρός Τίγρης χαμογελά και πάλι, κοιτάζει του φθινοπώρου τα φύλλα
που βρίσκονται τώρα πάνω στο χώμα το υγρό και....



...ευθύς τον παίρνει ύπνος βαθύς μα και τόσο μα τόσο γλυκός!!!



Φύλλο Εργασίας - Μαθηματικά


Ομπρέλες της βροχής, ομπρέλες του ήλιου…
τις ομπρέλες μετρώ, τον σωστό αριθμό αναζητώ

Τέχνη και Μαθηματικά

Ένα φύλλο εργασίας που δίνει την ευκαιρία για αξιοποίηση της τέχνης και συγκεκριμένα της ζωγραφικής στην εκμάθηση
των αριθμών 1 έως 5.

Μπορεί να προηγηθεί συζήτηση σχετικά με τους πίνακες ζωγραφικής (ομοιότητες-διαφορές, προτιμήσεις, συναισθήματα) και κατόπιν να συνδυαστεί με την εκμάθηση της μαθηματικής έννοιας που επιδιώκουμε (οι πίνακες έχουν ανακτηθεί με απλή εύρεση εικόνων από το διαδίκτυο)...


Φύλλο Εργασίας


Φύλλο Εργασίας - Μαθηματικά

Ένα απλό φύλλο εργασίας για τον αριθμό 5

Μπορεί να συνδυαστεί και με τις έννοιες
"μέσα-έξω", "πολλά-λίγα" κατά την επεξεργασία της
θεματικής ενότητας "Φθινόπωρο"


Ο "κώδικας" του Φθινοπώρου

Φύλλο Εργασίας

Βρίσκω τον "μυστικό κώδικα" της λέξης "ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ" αντιστοιχίζοντας εικόνα με γράμμα

Το συγκεκριμένο φύλλο εργασίας μπορεί να αξιοποιηθεί και για την αξιολόγηση των γνώσεων που προσέλαβαν τα παιδιά κατά την επεξεργασία της θεματικής ενότητας "Φθινόπωρο".

Σε πρώτη φάση, λοιπόν, συζητάμε με τα παιδιά για τις εικόνες που απαρτίζουν το φύλλο εργασίας και σχετίζονται με την θεματική ενότητα "Φθινόπωρο". Με αυτόν τον τρόπο επαναλαμβάνουμε τις βασικές έννοιες της θεματικής ενότητας και αξιολογούμε τι θυμούνται και τι τους έκανε εντύπωση...





ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ