Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


26 Φεβ 2015

Αριθμητικά καπέλα: αποκριάτικο παιχνίδι μαθηματικών της Γεωργίας Μουντζούρη



Η ακόλουθη ανάρτηση προτείνει ένα αποκριάτικο παιχνίδι για τα μαθηματικά 
της συναδέλφου Γεωργίας Μουντζούρη.

Αριθμητικά καπέλα!
Η δραστηριότητα που περιγράφεται επεκτείνει το χριστουγεννιάτικο παιχνίδι 
με τίτλο "Αριθμητικός χιονάνθρωπος", που δημοσιεύθηκε 
στις 2 Δεκεμβρίου 2014 (http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2014/12/blog-post.html)

Σχετίζεται με:
1). την αναγνώριση αριθμητικών ψηφίων,
2). την αντιστοίχιση ποσοτήτων και αριθμητικών συμβόλων,
3). την πράξη της πρόσθεσης,
4). την πράξη της αφαίρεσης.

ΥΛΙΚΑ
1). Ένας χάρτινος κλόουν.
2). 20 χάρτινα καπέλα με αριθμούς από το 1 έως το 20.
3). Χάντρες (ή βόλοι ή κουμπιά ή πομ-πομ).
4). Δύο-τρία ζάρια.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Τοποθετούμε τον κλόουν και τα καπέλα στο κέντρο της Γωνιάς Συζήτησης. Κάθε παίκτης επιλέγει ένα καπέλο και το τοποθετεί με τη σειρά του στο κεφάλι του κλόουν. Πρέπει ν' αναγνωρίσει τον αριθμό και ν' απαριθμήσει δυνατά τόσες χάντρες ή πομ-πομ, όσες αναγράφει ο αριθμός. Το παιχνίδι συνεχίζεται έως ότου παίξουν όλα τα παιδιά.









Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, καλούμε ένα παιδί να κάνει τον έλεγχο. Το παιδί-ελεγκτής μετρά τις χάντρες. Βρήκε τον ίδιο αριθμό χαντρών με τον παίκτη; Τα υπόλοιπα παιδιά συμφωνούν;/διαφωνούν;/γιατί; Η διαδικασία συνεχίζεται έως ότου εξαντληθούν όλα τα καπέλα.




Σε μία επόμενη εφαρμογή, περνάμε στην πράξη της πρόσθεσης εισάγοντας αρχικά, δύο και έπειτα, τρία ζάρια. Τα καπέλα τοποθετούνται έτσι ώστε να φαίνονται τα αριθμητικά σύμβολα. Κάθε παίκτης ρίχνει διαδοχικά κάθε ζάρι, αθροίζει τις κουκκίδες και φορά στον κλόουν το καπέλο με το αντίστοιχο άθροισμα. Τέλος, τοποθετεί το σωστό αριθμό χαντρών.  




Το παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την πράξη της αφαίρεσης. Επιλέγουμε ένα καπέλο με αριθμούς >6. Ο παίκτης τοποθετεί πάνω του τον αριθμό χαντρών που αναγράφεται στο καπέλο. Στη συνέχεια, ρίχνει το ζάρι του και αφαιρεί απαριθμώντας, τόσο υλικό όσο υποδεικνύει ο αριθμός. Πόσα έμειναν τώρα; 





Το παιχνίδι τοποθετείται στη Γωνιά των Μαθηματικών και παίζεται σε ζευγάρια, όπου το ένα παιδί έχει ρόλο παίκτη και το άλλο ελεγκτή.

Γεωργία Μουντζούρη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Π.Τ.Π.Ε.

Ενημέρωση για online αγγλο-ελληνικό και ελληνο-αγγλικό λεξικό της bab.la

Ακολουθεί ενημέρωση σχετικά με το online 
ελληνοαγγλικό λεξικό της bab.la


 Ευχαριστώ τον κύριο Παναγιώτου για την ενημερωτική επιστολή που μου έστειλε.
 
Για να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα, κλικ στον σύνδεσμο:
http://www.babla.gr/αγγλικα-ελληνικα/

Το Ελληνοαγγλικό λεξικό της bab.la
(Αμβούργο, 11 Φεβρουαρίου 2015) 
«Η ελληνική, μια από τις κύριες ευρωπαϊκές γλώσσες, ήταν απούσα από τα λεξικά της bab.la ως αυτή τη στιγμή. Ενώ κανονικά ο χρόνος μας εστιάζεται παραπάνω στην βελτίωση της ποιότητας των λεξικών που έχουμε ήδη κυκλοφορήσει, νιώσαμε ότι τα Ελληνικά είναι μια γλώσσα κλειδί την οποία έπρεπε να μπορούμε να διαθέσουμε. Είχαμε πολλούς χρήστες που την ζητούσαν και είμαστε βέβαιοι ότι θα ληφθεί πολύ θετικά», είπε η επικεφαλής περιεχομένου Joanna Maschke. «Φυσικά, υπάρχουν ήδη μερικά Ελληνοαγγλικά λεξικά στο διαδίκτυο, αλλά η έρευνα μας έδειξε ότι υφίσταται ακόμη ένα μεγάλο κενό σε αυτόν τον τομέα, το οποίο πρέπει να συμπληρωθεί. Η ελληνική γλώσσα αριθμεί παραπάνω από 13 εκατομμύρια ομιλητές ανά τον κόσμο. Ελπίζουμε ότι η γλωσσική γνώση και η τεχνική τεχνογνωσία μας θα βοηθήσουν όσο το δυνατό περισσότερους χρήστες».
Μαζί με αποδόσεις όρων, γραμματικές πληροφορίες, και συνώνυμα η bab.la προσφέρει καθοδήγηση προφοράς και παραδείγματα φράσεων για καλύτερη κατανόηση. Στο ελληνικό φόρουμ, οι χρήστες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με την Ελληνική γλώσσα, κουλτούρα, γραμματική κ.τ.λ. και να λάβουν απαντήσεις από άλλα μέλη της κοινότητας bab.la, ή μπορούν να συζητήσουν την ορθογραφία και χρήση διαφόρων λέξεων και φράσεων.
Επιπλέον, ενθαρρύνουμε τους χρήστες να συμμετάσχουν μαζί μας στην επέκταση του λεξικού. «Ήδη έχουμε δημιουργήσει μια σταθερή βάση για το Ελληνοαγγλικό λεξικό, με πολλές ακριβείς και λεπτομερείς αποδόσεις όρων. Παρ'όλα αυτά, η Ελληνική είναι μια γλώσσα με πλούσια ιστορία και εξελίσσεται συνεχώς. Εμείς προσκαλούμε τον ελληνόφωνο κοσμο να μας βοηθήσει να κρατήσουμε το λεξικό ενήμερο», εξηγεί ο Γιώργος Παναγιώτου, διαχειριστής περιεχομένου για το ελληνικό λεξικό.
Η ελληνική έκδοση της πύλης γλωσσών bab.la μπορεί να βρεθεί στην διεύθυνση: http://www.babla.gr/
Σχετικά με την bab.la:
Η bab.la είναι μια διαδικτυακή πύλη γλωσσών που προσφέρει πλήθος δωρεάν ηλεκτρονικών δίγλωσσων λεξικών, καθώς και μια σειρά από χρήσιμα εργαλεία για την εκμάθηση γλωσσών. Επισήμως διαθέσιμη σε 26 διαφορετικές γλώσσες (αγγλικά, αραβικά, κινέζικα, τσέχικα, δανέζικα, ολλανδέζικα, εσπεράντο, φινλανδικά, γαλλικά, γερμανικά, ελληνικά, χίντι, ουγγρικά, ινδονησιακά, ιταλικά, γιαπωνέζικα, κορεάτικα, νορβηγικά, πολωνικά, πορτογαλικά, ρουμανικά, ρωσικά, ισπανικά, σουαχίλι, σουηδικά, ταϊλανδέζικα, και τουρκικά), η ιστοσελίδα λειτουργεί με βάση το μοντέλο τύπου γουΐκι, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να συνεισφέρουν νέο περιεχόμενο και να δώσουν την γνώμη τους για το υπάρχον. Η bab.la ιδρύθηκε το 2007 από τους Δρ Andreas Schroeter και Patrick Uecker.
Επικοινωνία:
Γιώργος Παναγιώτου
E-mail: georgios [at] bab.la | Τηλέφωνο: +49 40 707080955
Διεύθυνση: bab.la GmbH, Alter Fischmarkt 5, 20457 Αμβούργο, Γερμανία
Twitter: @babla | Facebook: http://www.facebook.com/babla.languages

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ