Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


12 Δεκ 2014

"Γιορτινομετρήματα" της Γεωργίας Μουντζούρη: μια χριστουγεννιάτικη μαθηματική δραστηριότητα



Γιορτινομετρήματα!
Αυτές τις μέρες μπορούμε να οργανώσουμε αριθμητικά παιχνίδια, χρησιμοποιώντας χριστουγεννιάτικα υλικά χειροτεχνίας, καθώς και αντικείμενα που φέρνουν τα παιδιά από το σπίτι τους. Η παρακάτω δραστηριότητα σχετίζεται με την αναγνώριση αριθμητικών ψηφίων, την αντιστοίχιση ποσοτήτων και αριθμών καθώς και τις πράξεις της πρόσθεσης και της αφαίρεσης.

ΥΛΙΚΑ
1). Χριστουγεννιάτικα υλικά κατασκευών και διακόσμησης που σχετίζονται με τις γιορτές: διακοσμητικοί φιόγκοι, στολίδια δέντρου, κουκουνάρια, χιονονυφάδες, κάρτες, κουδουνάκια, pom poms διαφόρων μεγεθών, τσαντάκια δώρων, αστεράκια, γιρλάντες  κτλ.
2). Αριθμοκάρτες.





ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Τα παιδιά αρχικά ομαδοποιούν τα αντικείμενα που έχουν μαζέψει, έτσι ώστε να είναι ευκολότερο να μετρηθούν. Οι αριθμοκάρτες τοποθετούνται σε ευθύγραμμη διάταξη.
Κάθε παιδί επιλέγει μία ομάδα αντικειμένων. Απαριθμεί δυνατά τα αντικείμενα της συλλογής του και αντιστοιχεί τη σωστή αριθμοκάρτα. Τα παιδιά-θεατές έχουν ρόλο ελεγκτών. Σημειώνεται ότι τα παιδιά είναι αρκετά εξοικειωμένα την περίοδο αυτή με τους αριθμούς τουλάχιστον ως το 31, λόγω της ρουτίνας της ημερομηνίας που -ήδη από το Σεπτέμβριο- καθημερινά συμπληρώνουν.














Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή, ζητάμε από τα παιδιά να παρατηρήσουν τις συλλογές και συζητάμε θέτοντας ερωτήσεις όπως:




-Ποια ομάδα έχει τα περισσότερα αντικείμενα;
-Ποια έχει τα λιγότερα;
-Ποιες ομάδες έχουν ίσο αριθμό αντικειμένων;
-Ποια πομ πομ είναι τα περισσότερα; Τα μικρά, τα μεσαία ή τα μεγάλα;
-Πόσα στρογγυλά ξύλινα στολιδάκια πρέπει να βάλουμε ακόμα ώστε να γίνουν 10;
-Πόσα τσαντάκια πρέπει να βγάλουμε για να μείνουν 10;
-Τι πρέπει να κάνουμε για να είναι οι άσπρες μπάλες ίσες με τις μοβ; κτλ.
-Αν πάμε στα παιδιά τις διπλανής τάξης για να τους εξηγήσουμε το παιχνίδι που παίξαμε χωρίς να δουν τα αντικείμενα, τι πρέπει να τους πούμε ώστε να το καταλάβουν και να μπορούν να παίξουν κι αυτά;
Γεωργία Μουντζούρη
4ο Νηπιαγωγείο Νέας Σμύρνης





1 σχόλιο:

Tasty Treats 24 είπε...

Εξαιρετική προσέγγιση!!!

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ