Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


16 Μαρ 2024

Εικονόλεξο για το τραγούδι "Είσαι το φλάμπουρο"

 Για το τραγούδι "Είσαι το φλάμπουρο" ακολουθεί πρόταση εικονόλεξου.

Οι στίχοι του τραγουδιού:

Είσαι το φλάμπουρο που 'χει μεράκι του την έννοια της ελευθεριάς, σ 'έχει ο Κολοκοτρώνης μπαϊράκι του κι ο καπετάνιος Ζαχαριάς.

Τι πατριώτες και τι πατριώτισσες θύματα πέσανε σωρό, για μια σημαία σέρναν οι Σουλιώτισσες τον τελευταίο τους χορό.

Δέσπω, Σουλιώτισσα που αντιστάθηκες στις μαύρες σκέψεις του Αλή, για μια σημαία τότε ανατινάχτηκες κι ούτε το σκέφτηκες στιγμή.

Ρεφρέν:

Άσπρη, γαλάζια, σωστή ζωγραφιά σαν τ'ουρανού το χρώμα, ξέρεις στ'αλήθεια να κάνεις θεριά και τους δειλούς ακόμα.







Ρεφρέν


Το βίντεο για το τραγούδι:

https://www.youtube.com/watch?v=p95zT0zicDg

Τράπεζα θεμάτων για την 25η Μαρτίου εδώ.


Παράδειγμα διδακτικού σεναρίου με βάση τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα: "Σχηματο-αποστολές"

 Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα παράδειγμα διδακτικού σεναρίου με βάση τα ΝΠΣ και τη μεθοδολογία των 5Ε με θέμα τα σχήματα.

https://drive.google.com/file/d/1i-exfUcWzjXkWuNR32Lk7fm5LbbCiQ48/view

Βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί επιπλέον προτάσεις.

https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/search/label/%CE%94%CE%99%CE%94%CE%91%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%91%20%CE%A3%CE%95%CE%9D%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%91



Σχέδιο Δράσης για την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας: Φυσικές καταστροφές

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε ένα παράδειγμα Σχεδίου Δράσης για την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας.

Τίτλος Σχεδίου Δράσης:

«Φυσικές καταστροφές: σεισμοί, πλημμύρες, πυρκαγιές»: Ενημερώνομαι, Προλαμβάνω και Ενεργώ 

Πεδίο/Άξονας: 

Διδασκαλία & μάθηση 


Βρείτε το αρχείο στον σύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1ONgfg5E7FCENTOFQpoC1n3oAuJ1dzQcc/view

Επιπλέον χρήσιμος σύνδεσμος:

https://www.chalandri.gr/wp-content/uploads/2018/10/BookletGreek_web_el_GR.pdf

26 Φεβ 2024

Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τον Μάρτη, την Αποκριά, την Καθαρά Δευτέρα και την 25η Μαρτίου

 Ακολουθεί ένα ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τον Μάρτιο, την Καθαρά Δευτέρα και την Αποκριά διάρκειας 

από 1/3/24 μέχρι 25/3/24

Βρείτε το ημερολόγιο στον σύνδεσμο:


Το ημερολόγιο θα είναι ενεργό την 1η Μαρτίου.




Περιεχόμενα ημερολογίου:

1.
Το τραγούδι του Μάρτη "Σε χαρταετό πολύχρωμο"
2.
Το τραγούδι του κλόουν
3.
Τραγούδι: "Παντρεύουνε τον κάβουρα"
4.
Χελιδόνισμα: "Χελιδόνα έρχεται"
5.
Τραγούδι: "Ο παλιάτσος"
6.
Τραγούδι: "Με λένε κλόουν..."
7.
Τα κάλαντα της άνοιξης
8.
Το καρναβάλι του Αρλεκίνου
9.
Ζωγραφίζω έναν κλόουν βήμα-βήμα
10.
Η ιστορία του Αρλεκίνου
11.
Ο τροχός της αποκριάς
12.
Τραγούδι: "Μια γριά μπαμπόγρια"
13.
Παρουσίαση για τις απόκριες με συνοδευτικά παιχνίδια
14.
Τραγούδι: "Ο μπαρμπά-Μαθιός"
15.
Τραγούδι: "Πώς το τρίβουν το πιπέρι;"
16.
Βίντεο: Το αγόρι και ο χαρταετός του
17. 
Τροχός μίμησης με κλόουν
18.
Βίντεο: Ο κόκκινος χαρταετός
19.
Το μυστήριο της επανάστασης του '21
20.
Τραγούδι: "Να'τανε το '21"
21.
Τραγούδι: "Φεγγαράκι μου λαμπρό"
22.
Ο Θούριος
23.
Βίντεο: Τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου
24.
Τροχός ερωτήσεων για τους ήρωες της επανάστασης
25. 
Εθνικός Ύμνος

Ημερολόγιο Μαρτίου 2024

                 Ακολουθεί το ημερολόγιο για τον Μάρτιο του 2024.

Περιλαμβάνονται:
Τσικνοπέμπτη: 7 Μαρτίου
Καθαρά Δευτέρα: 18 Μαρτίου
Εθνική Εορτή: 25 Μαρτίου

Οι αναρτήσεις του ιστολογίου για τον Μάρτιο
βρίσκονται ΕΔΩ.






30 Ιαν 2024

Ημερολόγιο Φεβρουαρίου 2024

 Ακολουθεί το ημερολόγιο για τον Φεβρουάριο του 2024.

Περιλαμβάνονται:

Υπαπαντή του Κυρίου: 2 Φεβρουαρίου

Ημέρα Αγίου Βαλεντίνου: 14 Φεβρουαρίου

Αρχή Τριωδίου: 25 Φεβρουαρίου

Οι αναρτήσεις του ιστολογίου για τον Φεβρουάριο

βρίσκονται ΕΔΩ.







28 Ιαν 2024

Διάκριση και αναγνώριση ήχων-4ο θεματικό πεδίο: Παιδί, σώμα, δημιουργία και έκφραση - προτάσεις δραστηριοτήτων για τις ιδιότητες του ήχου

 Για τις έννοιες της μουσικής (αναγνώριση, διάκριση και ιδιότητες ήχων) όπως παρουσιάζονται στο Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (4ο θεματικό πεδίο "Παιδί, σώμα, δημιουργία και έκφραση", Δ.2. Τέχνες, Δ.2.3 Μουσική) προτείνονται οι ακόλουθοι χρήσιμοι σύνδεσμοι:

1.



(για τις έννοιες piano και forte-ιδιότητες ήχου "ένταση")

Templates για παρτιτούρες του forte-piano 
(επεξεργάσιμο αρχείο)

2.




(προτάσεις δραστηριοτήτων)
3.
(χρήσιμες πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά (ιδιότητες) του ήχου)
4.
(Στη χώρα των ήχων)
5.
(χρήσιμες προτάσεις δραστηριοτήτων)
6.
(φυσικός και τεχνητός ήχος-διάκριση)
7.
(βρες τον ήχο)
8.
(βίντεο για τη διάρκεια ήχου)
9.

(δυνατός ή απαλός ήχος;)
10.

(αντιστοίχιση ήχου-εικόνας)
11.
(ψάχνω τον ήχο)
12.
(μάντεψε τον ήχο, οικιακές συσκευές)
&
(μάντεψε τον ήχο)
13.
&
(πολύ ενδιαφέρουσες δραστηριότητες για τις ιδιότητες του ήχου)
14.
15.
(εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Μελίνα")
(Πρόγραμμα "Μελίνα", ήχοι)
16.
(piano ή forte, online φύλλο εργασίας)
17.


(δωρεάν φύλλα εργασίας με απλή εγγραφή στη σελίδα)
18.
(κάρτες για την ένταση του ήχου, δυνατός ή απαλός;)
19.
(Ο μικρός κάστορας και η ηχώ)
20.

Παίζοντας με τις έννοιες του χώρου - 3ο θεματικό πεδίο: Παιδί και Θετικές Επιστήμες - προτάσεις δραστηριοτήτων

Για τις έννοιες του χώρου ως σύστημα αναφοράς, όπως παρουσιάζονται στο Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (3ο θεματικό πεδίο "Παιδί & Θετικές Επιστήμες", Γ.1. Μαθηματικά, Γ.1.1. Γεωμετρία και Μετρήσεις) προτείνονται στο αρχείο που ακολουθεί ενδεικτικές δραστηριότητες. Επιπλέον προτάσεις στη σχετική ετικέτα του ιστολογίου εδώ.

Βρείτε το αρχείο στον σύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1A2z8Yjs0O5Mk3HQbNBSH1ohBx0IySWYb/view



21 Ιαν 2024

Παράδειγμα αξιοποίησης της στρατηγικής cubing με αφορμή τη γνωριμία με την αλκυόνα

Ακολουθούν παραδείγματα διδακτικής αξιοποίησης της στρατηγικής διαφοροποίησης cubing (κύβοι ερωτήσεων) με αφορμή τη θεματική προσέγγιση "Αλκυόνα & αλκυονίδες μέρες". Προφανώς, μπορούν να υπάρξουν άπειρες παραλλαγές ανάλογα με το επίπεδο και τη δυναμική της κάθε ομάδας. 

Στους ενδεικτικούς συνδέσμους που ακολουθούν μπορείτε να βρείτε κάποιες βασικές πληροφορίες για τη συγκεκριμένη στρατηγική. 

Στο παράδειγμα που ακολουθεί, αξιοποιούνται δύο κύβοι (διαφορετικών χρωμάτων) με ερωτήσεις που κυμαίνονται από τις πιο απλές στις πιο σύνθετες.

Παράδειγμα διδακτικής αξιοποίησης των κύβων ερωτήσεων (cubing) για την αλκυόνα




Template:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ