Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


27 Νοε 2012

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Πίνακας Αναφοράς και Φύλλο Εργασίας για τον Άγιο Βασίλη

Η ανάρτηση αυτή προτείνει μια μικρή διαπολιτισμική προσέγγιση του "Άγιου Βασίλη" με έναν σχετικό πίνακα αναφοράς και ένα φύλλο εργασίας. Τα παιδιά παρατηρούν τις εικόνες και κάνουν παρατηρήσεις, συγκρίσεις, εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές και εκφράζουν εντυπώσεις. Διαπιστώνουν ότι ο εκείνος που...φέρνει τα δώρα δεν είναι πάντα και μόνο ο δικός μας Άγιος Βασίλης και δεν...μετακινείται με τον ίδιο τρόπο.

**για τις υπόλοιπες χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις, βλ. την ετικέτα "Χριστούγεννα"

Πίνακας Αναφοράς:
Ο "Άγιος Βασίλης"...σε διάφορες χώρες του κόσμου



ασπρόμαυρος πίνακας αναφοράς



Φύλλο Εργασίας για τον Άγιο Βασίλη



και η ασπρόμαυρη εκδοχή



26 Νοε 2012

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Φύλλα Εργασίας (2) για τα Μαθηματικά

Η ανάρτηση αυτή δίνει έμφαση στην αναγνώριση και γραφή τριών αριθμών (5,6 και7). Η πρώτη εκδοχή απαιτεί απλά την καταμέτρηση της ποσότητας και την αναγνώριση του αριθμού, ενώ στη δεύτερη τα παιδιά καλούνται να γράψουν τον σωστό αριθμό.

**για τις υπόλοιπες χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις,
βλ.την ετικετα "Χριστούγεννα" στο πλάι.

Φύλλα Εργασίας για τα Μαθηματικά (2)
(1)

(έγχρωμο)
(ασπρόμαυρο)

(2)

η πιο σύνθετη εκδοχή...

Χειμώνας στο Νηπιαγωγείο: Φύλλο Εργασίας Λογικής Ακολουθίας (2)

Ο χειμώνας πλησιάζει...Η ανάρτηση αυτή προτείνει ένα φύλλο εργασίας με έμφαση στην λογική ακολουθία (μοτίβο) των εικόνων.

**οι υπόλοιπες 80 αναρτήσεις για την θεματική ενότητα "Χειμώνας"
βρίσκονται στην αντίστοιχη ετικέτα στο πλάι

Φύλλο εργασίας για τα Μαθηματικά:
Εύρεση της Λογικής Ακολουθίας
το συνοδευτικό φύλλο εργασίας
η ασπρόμαυρη εκδοχή 
το συνοδευτικό φύλλο εργασίας


Η εννοιολογική χαρτογράφηση και η δημιουργική της αξιόποιηση στο Νηπιαγωγείο

Άρθρο μου για την χρηστικότητα της εννοιολογικής χαρτογράφησης και της αξιοποίησης λογισμικών προγραμμάτων εννοιολογικής χαρτογράφησης (Kidspiration & Cmap Tools), μπορείτε να βρείτε δημοσιευμένο στο ηλεκτρονικό περιοδικό "i-teacher.gr", στο 5ο τεύχος, μαζί με άλλα ενδιαφέροντα άρθρα συναδέλφων εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.




Ο σύνδεσμος είναι: 
http://i-teacher.gr/files/5o_teyxos_i-teacher_11_2012.pdf 
 
Η αρθρογραφία του περιοδικού αφορά συνολικά την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση.
 
Στο ίδιο περιοδικό, στο 4ο τεύχος, είχα την χαρά να συνεργαστώ με την εξαιρετική φίλη Μάτα σε άρθρο για τα στυλ μάθησης και τον ρόλο του αναστοχασμού και του αναστοχαστικού εκπαιδευτικού στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Μπορείτε να βρείτε το άρθρο στον σύνδεσμο:
http://i-teacher.gr/files/4o_teyxos_i_teacher_1_2012.pdf.


 

Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο: Book Report (3)

Η ανάρτηση αυτή προτείνει ένα ακόμα φύλλο εργασίας στο πλαίσιο φιλαναγνωσίας, λειτουργίας και οργάνωσης της Δανειστικής Βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο. Το φύλλο αυτό παρουσιάζει μια μεγαλύτερη απαίτηση, καθώς τα παιδιά καλούνται μεν να συμπληρώσουν το φύλλο με τα πεδία του τίτλου, της ημερομηνίας, την βιβλιοκριτική, αλλά και να ζωγραφίσουν κάποιες σκηνές ή γεγονότα της ιστορίας που διάβασαν, αποδίδοντάς τα σε χρονική αλληλουχία (πρώτα, ύστερα, στο τέλος). Μπορεί να αξιοποιηθεί στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, εναλλακτικά και σε όσα παιδιά μπορούν να ανταπεξέλθουν.

**για υπόλοιπες σχετικές αναρτήσεις, βλ. τους συνδέσμους:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/book-report-2.html
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/book-report-1.html
 
 
Οργάνωση και Λειτουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο: Book Report (3)
 
 
 

Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο: Book Report (2)

Σε συνέχεια των προηγούμενων αναρτήσεων για την οργάνωση και λειτουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο (βλ. την ετικέτα "Δανειστική Βιβλιοθήκη" στο πλάι), η παρούσα ανάρτηση προτείνει ένα δεύτερο φύλλο εργασίας στο πλαίσιο δραστηριοτήτων φιλαναγνωσίας αλλά και συνεργασίας σχολείου-οικογένειας.
 
Δίνεται έμφαση ιδιαίτερα στην έννοια της βιβλιοκριτικής (μου άρεσε, δεν μου άρεσε, μου φάνηκε μέτριο...), καθώς τα παιδιά καλούνται να χρωματίσουν το τετράγωνο ανάλογα με τα συναισθήματα που τους προκαλεί κάθε φορά η ανάγνωση του παραμυθιού. Τα παιδιά είναι σημαντικό να δικαιολογούν προφορικά την κριτική τους με επιχειρήματα, μόλις επιστρέφουν το βιβλίο στην τάξη.
 
Το φύλλο εργασίας αποτελεί το δεύτερο φύλλο δανειστικής βιβλιοθήκης και δίνεται στο παιδί για επεξεργασία του παραμυθιού στο σπίτι μαζί με το πρώτο που προηγήθηκε σε προηγούμενη ανάρτηση (http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/book-report-1.html).
 
Οργάνωση και Λειτουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο: Book Report (2)
 

 

25 Νοε 2012

Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο: Book Report (1)

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης (βλ. στον σύνδεσμο: http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/blog-post_25.html), προτείνεται ένα σχετικό φύλλο φιλαναγνωσίας (book report), στο οποίο επικεντρωνόμαστε στα 4 βασικά βιβλιογραφικά στοιχεία που έχουμε ήδη επεξεργαστεί με τα παιδιά.
 
Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά κατανοούν σταδιακά ακόμα και την έννοια της εύρεσης μιας βιβλιογραφικής πηγής σε μια βιβλιοθήκη, καθώς για την σχετική αναζήτηση καλούμαστε να γνωρίζουμε τα 4 αυτά βασικά βιβλιογραφικά στοιχεία που επεξεργαζόμαστε. Επίσης, στο τέλος της χρονιάς τα παιδιά θα μπορούν να έχουν έναν φάκελο με τα βιβλία που "διάβασαν" στο σπίτι στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων φιλαναγνωσίας, που θα μοιάζει και σαν "μίνι" βιβλιογραφικός οδηγός...
 
Σε επόμενες αναρτήσεις θα ακολουθήσουν προτάσεις  επιεξεργασίας του περιεχομένου του  βιβλίου σε μορφή φύλλων εργασίας για την Δανειστική Βιβλιοθήκη.
 
Οργανώνοντας την Δανειστική Βιβλιοθήκη της τάξης του Νηπιαγωγείου: Book Report (1)
 
 
 
 
 
 
 

Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο: Γνωρίζοντας τα βιβλιογραφικά στοιχεία του βιβλίου

Επικοινωνώντας με ηλεκτρονικό μήνυμα η συνάδελφος Στέλλα (Χρόνια Πολλά, Στέλλα!!), πρότεινε αναρτήσεις σχετικές με την οργάνωση της δανειστικής βιβλιοθήκης. Την ευχαριστώ για την πρότασή της αυτή, που μου έδωσε τη δυνατότητα να διαμορφώσω μερικές σχετικές αναρτήσεις.
 
Με την πρώτη αυτή ανάρτηση (επόμενες θα ακολουθήσουν τις αμέσως επόμενες ημέρες) προτείνεται μια εισαγωγική δραστηριότητα για την οργάνωση της δανειστικής βιβλιοθήκης της τάξης, που δίνει τη δυνατότητα εξοικείωσης με τα βασικά βιβλιογραφικά στοιχεία ενός βιβλίου (book conventions): τον τίτλο, τον συγγραφέα, τον εικονογράφο και τον εκδοτικό οίκο, στοιχεία που μπορούμε να αξιοποιήσουμε για την διαμόρφωση του φύλλου εργασίας φιλαναγνωσίας (book report) της δανειστικής βιβλιοθήκης.

**για υπόλοιπες σχετικές αναρτήσεις, βλ. τους συνδέσμους:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/book-report-2.html
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/book-report-1.html
 
Οργανώνοντας την Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο
 

 η ασπρόμαυρη εκδοχή που ακολουθεί μάλλον βοηθάει περισσότερο στην οπτική διάκριση και επεξεργασία των βιβλιογραφικών στοιχείων του βιβλίου...
 

 
 
 

24 Νοε 2012

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Παίζοντας με τους τοπικούς προσδιορισμούς

Η ανάρτηση αυτή προτείνει ένα φύλλο εργασίας και έναν πίνακα αναφοράς που δίνει έμφαση στους τοπικούς προσδιορισμούς "πάνω", "κάτω", "μπροστά", "ανάμεσα".
Αρχικά επεξεργαζόμαστε με τα παιδιά τον πίνακα αναφοράς με τους τοπικούς προσδιορισμούς που δίνεται ακολούθως:

Κατόπιν μπορούμε να αξιοποιήσουμε το ακόλουθο φύλλο εργασίας, στο οποίο τα παιδιά "διαβάζουν" τις οδηγίες, αποκωδικοποιώντας το μήνυμα συμβουλευόμενα τον πίνακα αναφοράς των τοπικών προσδιορισμών.

**για περισσότερες αναρτήσεις για τα "Χριστούγεννα", βλ. την αντίστοιχη ετικέτα στο πλάι

Φύλλο Εργασίας για τους Τοπικούς Προσδιορισμούς
και το ασπρόμαυρο template
Το συνοδευτικό φύλλο εργασίας:



Εξαιρετικά αφιερωμένα βραβεία μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ...

Με την ανάρτηση αυτή θέλω να ευχαριστήσω το ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ για την προσφορά του βραβείου ιστολογίου (που έχω αναρτήσει δεξιά στην σελίδα). Αγαπημένοι συνάδελφοι, με συγκινήσατε και με ξαφνιάσατε.... Σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα έχω βρει μοναδική αγάπη, ανατροφοδότηση και συναδελφικό πνεύμα, νομίζω ιδιαίτερης σημασίας για μένα προσωπικά αλλά και για τον κλάδο μας γενικότερα.
Εύχομαι να συνεχίσουμε έτσι...
Με τη σειρά μου θα δώσω 5 βραβεία στα ακόλουθα ιστολόγια:

1) στην Αριάδνη για το ιστολόγιο:
http://edonipiagogeio.blogspot.gr/

2) στην Κική για το ιστολόγιο:
http://haroumenesfatsoules.blogspot.gr/

3) στην Μαρία για το ιστολόγιο:
http://pythagoreionip.blogspot.gr/

4) στην Κατερίνα για το ιστολόγιο:
http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/

5) στην Ανθή με μια ευχή για την νέα της δυναμική αρχή στο ιστολόγιο:
http://dreamkindergarten.blogspot.gr/

Βρέθηκα σε μεγάλη δυσκολία να επιλέξω γιατί υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ που θα ήθελα να δώσω το βραβείο. Ένα μεγάλο εμπόδιο ήταν το όριο των 200 followers. Επιφυλάσσομαι σε μια μελλοντική παρόμοια ευκαιρία...Προς το παρόν καλή συνέχεια σε όλους και όλες.




(Οι όροι για το συγκεκριμένο βραβείο είναι οι εξής:

1.Να δημιουργήσετε link για το Blog που παραλάβατε το βραβείο!

2.Να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.

3.Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200 followers.

4.Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο.)

23 Νοε 2012

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Φύλλα Εργασίας για την Γλώσσα

Η ανάρτηση αυτή προτείνει δύο Φύλλα Εργασίας για την Γλώσσα με έμφαση στην αναγνώριση του αρχικού πεζού γράμματος λέξεων από τη χριστουγεννιάτικη θεματολογία.
**υπόλοιπη σχετική θεματολογία στην ετικέτα "Χριστούγεννα"

Η ιδέα είναι εμπνευσμένη από το thelearningsite.info



**επιπλέον υλικό όπως: εννοιολογικός χάρτης του Άι-Βασίλη, επιτραπέζιο παιχνίδι με χριστουγεννιάτικη θεματολογία, online κατασκευή χριστουγεννιάτικου memory game, δραστηριότητα μυθοπλασίας με κάρτες λογικής ακολουθίας από το εργαστήρι του Άι-Βασίλη και δημιουργία χριστουγεννιάτικου παζλ στο λογισμικό  Jigsaw Creator μπορείτε να βρείτε στο άρθρο μου



«Χριστούγεννα Μαγικά και Χρυσή Πρωτοχρονιά»:
    Παιχνίδια και Δραστηριότητες μυθοπλασίας
   με εφαρμογές των Νέων Τεχνολογιών


 στο τρέχον τεύχος του περιοδικού "Σύγχρονο Νηπιαγωγείο", τεύχος 90. Για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να αναρτήσω το υλικό αυτό στην ιστοσελίδα. 


Φύλλα Εργασίας για την Γλώσσα
(1)



(2)




***Επίσης να ευχαριστήσω την συνάδελφο Ζωή από την όμορφη Κρήτη που με ηλεκτρονικό της μήνυμα, μου επισήμανε εκ παραδρομής ορθογραφικό μου λάθος στην λέξη "Ακροστιχίδα".
Έκανα τις αλλαγές, όπου ήταν δυνατόν. Ζωή, ευχαριστώ για την επισήμανση.



Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Φύλλο Εργασίας για τα Μαθηματικά

Η ανάρτηση αυτή προτείνει ένα φύλλο εργασίας για τα Μαθηματικά με έμφαση στην γραφή του αριθμού και την αναγνώριση της ερωτηματικής λέξης "Πόσα;"
Το έχω επεξεργαστεί από την ιστοσελίδα thelearningsite.info
δες επίσης και στον ακόλουθο σύνδεσμο για ένα ακόμα φύλλο εργασίας μαθηματικών:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/blog-post_23.html
**και την ετικέτα "Χριστούγεννα" για άλλες σχετικές αναρτήσεις.


Φύλλο Εργασίας για τα Χριστούγεννα


Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Φύλλο Εργασίας για τα Μαθηματικά

Η πρώτη ανάρτηση για τα Χριστούγεννα προτείνει ένα φύλλο εργασίας για τα Μαθηματικά, με γραφή του αριθμού και αναγνώριση της ερωτηματικής λέξης για την ποσότητα (πόσα;)

Ένα άκομα παρόμοιο φύλλο εργασίας υπάρχει στον σύνδεσμο:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/blog-post_1443.html

Το έχω επεξεργαστεί από την ιστοσελίδα thelearningsite.info

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο:
Φύλλο Εργασίας για τα Μαθηματικά




22 Νοε 2012

Δεκέμβριος στο Νηπιαγωγείο: Η ακροστιχίδα του Δεκεμβρίου

Η ακροστιχίδα του Δεκεμβρίου είναι αφιερωμένη στα Χριστούγεννα. Ακολουθεί η έγχρωμη και η ασπρόμαυρη εκδοχή με τις συνοδευτικές καρτέλες.

**για το ημερολόγιο του Δεκεμβρίου 2012, βλ.τον σύνδεσμο:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1070.html









21 Νοε 2012

Ο εαυτός μου στο Νηπιαγωγείο: Φύλλο Εργασίας για τις Καθημερινές Πρωινές Ρουτίνες

Με αφορμή την διαπραγμάτευση της θεματικής ενότητας "Ο εαυτός μου", μπορούμε να μιλήσουμε με τα παιδιά για δραστηριότητες που επαναλαμβάνουμε κάθε μέρα (ρουτίνες), λίγο πριν φτάσουμε στο Νηπιαγωγείο. Το φύλλο εργασίας που ακολουθεί προτείνει τον συνδυασμό των μαθηματικών με την διαμόρφωση μιας ιστορίας με αρχή - μέση - και τέλος, με διαδικασίες που ακολουθούν η μία την άλλη. Από το 1 έως το 6 τα παιδιά συμπληρώνουν με τους αριθμούς την σωστή αλληλουχία των δράσεων.

**στις ετικέτες "Το σώμα μου - Ο εαυτός μου" και "Καθημερινές Ρουτίνες", υπάρχουν και άλλες σχετικές αναρτήσεις.

Φύλλο Εργασίας για τις Καθημερινές Ρουτίνες και τα Μαθηματικά


το συνοδευτικό φύλλο εργασίας με τους αριθμούς



και το ασπρόμαυρο template






Φύλλο Εργασίας για τα Νυκτόβια Ζώα στο Νηπιαγωγείο

Από την ιστοσελίδα Φυσικών Επιστημών για το Νηπιαγωγείο sciencewithme.com, επεξεργάστηκα το ακόλουθο φύλλο εργασίας για τα Νυκτόβια Ζώα.

**Για τα Νυκτόβια Ζώα υπάρχουν επιπλέον αναρτήσεις, φύλλα εργασίας και πίνακας αναφοράς στις ετικέτες "Ζώα" και  "Μέρα-Νύχτα" στο πλάι.


Αναγνωρίζω τα Νυκτόβια Ζώα:
Φύλλο Εργασίας για το Νηπιαγωγείο





Μαθαίνοντας για τα Ζώα στο Νηπιαγωγείο: Φύλλο Εργασίας Αντιστοίχισης

Εμπνευσμένο από την εκπαιδευτική ιστοσελίδα προσχολικής αγωγής earlychildhoodworksheets.com, το ακόλουθο σχετικά απλό φύλλο εργασίας, όπου τα παιδιά αντιστοιχίζουν το κάθε ζώο με την αγαπημένη τροφή...

**στην ετικέτα "Ζώα" στο πλάι υπάρχουν άλλες 46 αναρτήσεις


Φύλλο Εργασίας για τα Ζώα στο Νηπιαγωγείο


και η ασπρόμαυρη εκδοχή του



20 Νοε 2012

Η ελιά στο Νηπιαγωγείο: Φύλλο Εργασίας για τα Μαθηματικά

Στο πλαίσιο επεξεργασίας της θεματικής ενότητας "Ελιά", μπορούμε να μιλήσουμε για τις διάφορες συσκευασίες ελαιόλαδου που κυκλοφορούν στο εμπόριο, για το μέγεθός τους, το σχήμα τους, τη χρηστικότητά τους και ακολούθως να επεξεργαστούμε το ακόλουθο φύλλο εργασίας είτε ομαδικά είτε ατομικά, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην κατανόηση του συμβόλου που χρησιμοποιούμε, για να δηλώσουμε την διαβάθμιση "μεγαλύτερο προς μικρότερο".

Από το μεγαλύτερο στο μικρότερο:
Φύλλο Εργασίας για την θεματική ενότητα "Ελιά"


και ασπρόμαυρο...






Μικρό Αφιέρωμα στον ζωγράφο Θεόφιλο Χατζημιχαήλ: Φύλλο Εργασίας για τα Μαθηματικά

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης (βλ.τον σύνδεσμο http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/blog-post_20.html) και την εικονογραφημένη ιστορία για τον σπουδαίο Έλληνα ζωγράφο Θεόφιλο, προτείνεται η αξιοποίηση του ακόλουθου φύλλου εργασίας, που επιχειρεί την διασύνδεση τέχνης και μαθηματικών, με αφορμή τον πίνακα του Θεόφιλου "Το μάζεμα των Ελαιών".

Μαθαίνοντας για την ελιά στον Νηπιαγωγείο:
Φύλλο Εργασίας για την Τέχνη και τα Μαθηματικά

το έγχρωμο προτείνεται για ομαδική εργασία στην τάξη...


και το ασπρόμαυρο για ατομική εργασία.



Μια εικονογραφημένη ιστορία για τον ζωγράφο Θεόφιλο Χατζημιχαήλ

Μικρό Αφιέρωμα στον Θεόφιλο


Με αφορμή την επεξεργασία της θεματικης ενότητας "Ελιά" (οι υπόλοιπες σχετικές αναρτήσεις βρίσκονται στην αντίστοιχη ετικέτα στο πλάι), δείχνουμε συνήθως στα παιδιά τον εξαιρετικό πίνακα ζωγραφικής του Θεόφιλου "Το μάζεμα των Ελαιών".

**για σχετικό φύλλο εργασίας Μαθηματικών βλ.επίσης

Ακολούθως προτείνεται μια εικονογραφημένα σύντομη ιστορία της ζωής του Θεόφιλου, με στόχο να μπορέσουν να συγκρατήσουν τα παιδιά κάποια (λίγα) στοιχεία για την δύσκολη ζωή που πέρασε...




και η ασπρόμαυρη ιστορία...



ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ