Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


9 Αυγ 2012

Διήγηση Ιστοριών με χρονικές συνδετικές λέξεις


Άσκηση Γλωσσικής Ανάπτυξης:
Διήγηση και περιγραφή ιστοριών με χρονικές συνδετικές λέξεις

Η ακόλουθη δραστηριότητα μπορεί να ξεκινήσει με τον εντοπισμό και την κατανόηση των χρονικών συνδετικών λέξεων (στο παράδειγμα έχουν χρησιμοποιηθεί οι λέξεις "πρώτα, ύστερα, στο τέλος". Εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν πολλές...
Τα αποσπάσματα μπορούν είτε να διαβαστούν από τον εκπαιδευτικό ή (εναλλακτικά) να μαγνητοφωνηθούν για να τα ακούσουν τα παιδιά. Στην πρώτη ομάδα φράσεων δεν υπάρχουν συνδετικές λεξεις, ενώ στην άλλη (με τις ακριβώς ίδιες φράσεις) υπάρχουν, για να μπορέσουν να εντοπιστούν από τα παιδιά (η φωνή μας φροντίζουμε να αλλάζει κάπως, τονίζοντας τις λέξεις...)

Περιεχόμενο Μαγνητοφωνημένων Κειμένων
(μπορούν να συνοδευτούν και με εικόνες από το διαδίκτυο)
Α’ ομάδα οδηγιών
ü  Πλύνε καλά τις τομάτες. Κόψτες σε μικρά κομμάτια. Βάλε λάδι, αλάτι και ρίγανη.
       Έτοιμη η σαλάτα!

ü  Πρώτα πλύνε τις τομάτες. Ύστερα κόψτες σε μικρά κομμάτια. Στο τέλος, βάλε λάδι,
       αλάτι και ρίγανη.

Β’ ομάδα οδηγιών
ü  Πρώτα έκανα μπάνιο. Ύστερα ντύθηκα. Στο τέλος, βγήκα να παίξω με τους φίλους μου.

ü  Έκανα μπάνιο. Ντύθηκα. Βγήκα να παίξω με τους φίλους μου.

Γ’ ομάδα οδηγιών
ü  Πρώτα πήγα στο σχολείο. Ύστερα γύρισα στο σπίτι και διάβασα τα μαθήματά μου.       
       Στο τέλος, έπεσα για ύπνο νωρίς, γιατί ήμουν κουρασμένος.

ü  Πήγα στο σχολείο. Γύρισα και διάβασα τα μαθήματά μου. Έπεσα για ύπνο νωρίς, γιατί 
     ήμουν πολύ κουρασμένος.

Δ’ ομάδα οδηγιών
ü  Η Μαρία έπεσε από το ποδήλατο. Ο μπαμπάς της την πήγε στο νοσοκομείο.
       Ο ορθοπεδικός της έβαλε γύψο στο πόδι και τώρα πηγαίνει με τις πατερίτσες.

ü  Πρώτα η Μαρία έπεσε από το ποδήλατο. Ύστερα ο μπαμπάς της την πήγε στο νοσοκομείο.   
     Στο τέλος, ο ορθοπεδικός της έβαλε γύψο στο πόδι και τώρα πηγαίνει με τις πατερίτσες.

                               Εικονογραφημένα Στιγμιότυπα Ιστοριών
 (βιβλιογραφική πηγή: "Συναισθηματική αγωγή: Κατανόηση και βιωματική προσέγγιση συναισθημάτων")
Νίκη Δεληκανάκη, Εκδόσεις: Ταξιδευτής
  (Α)




 





(Β)
        


    (Γ)





                             Καρτέλες με Χρονικές Συνδετικές Εκφράσεις


  










 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ