Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

5 Μαρ 2014

6 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα ενδοσχολικής βίας – Διδακτική αξιοποίηση ενός παραμυθιού


Με αφορμή το παραμύθι της Μόνας της χελώνας που πηγαίνει στο καινούριο της σχολείο (μπορείτε να το διαβάσετε στον Μικρό Αναγνώστη ΕΔΩ), προτείνεται μία δραστηριότητα αξιοποίησης του παραμυθιού με αναδιήγηση της ιστορίας μέσα από τις εικόνες.


ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
(Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού: Τα μπαλόνια της Φιλίας, κάρτες αναφοράς για την φιλία και πίνακες αναφοράς για την ενδοσχολική βία για συζήτηση με τα παιδιά)

Επίσης, μπορεί να γίνει διερεύνηση των απόψεων των παιδιών με την ερώτηση "τι θα γινόταν αν", δραστηριότητα που θα οδηγούσε ενδεχομένως σε μια διαφορετική εξέλιξη του μύθου με περισσότερα ή λιγότερα προβλήματα για την ηρωίδα και θα βοηθούσε τα παιδιά να επιλέξουν την καλύτερη λύση ή την καλύτερη διέξοδο.

Τι θα γινόταν, αν η Μόνα είχε μιλήσει για το πρόβλημά της στη μαμά της;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα είχε πέσει στην παγίδα;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα είχε μιλήσει στη δασκάλα της για το σπασμένο μολύβι και τις μουτζούρες;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα συνέχιζε να μη θέλει να πάει στο σχολείο;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα αποφάσιζε να μιλήσει στον λαγό, το αγριογούρουνο και την αλεπού;
Τι θα γινόταν, αν οι γονείς της Μόνας αποφάσιζαν να αλλάξουν σχολείο;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα μιλούσε στον κυρ γάιδαρο;


ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΝΑΔΙΗΓΗΣΗΣ:
Η ΜΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟ



μο7 μο1 μο2 μο3 μο4 μο5 bu11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ