Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


26 Νοε 2012

Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο: Book Report (2)

Σε συνέχεια των προηγούμενων αναρτήσεων για την οργάνωση και λειτουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο (βλ. την ετικέτα "Δανειστική Βιβλιοθήκη" στο πλάι), η παρούσα ανάρτηση προτείνει ένα δεύτερο φύλλο εργασίας στο πλαίσιο δραστηριοτήτων φιλαναγνωσίας αλλά και συνεργασίας σχολείου-οικογένειας.
 
Δίνεται έμφαση ιδιαίτερα στην έννοια της βιβλιοκριτικής (μου άρεσε, δεν μου άρεσε, μου φάνηκε μέτριο...), καθώς τα παιδιά καλούνται να χρωματίσουν το τετράγωνο ανάλογα με τα συναισθήματα που τους προκαλεί κάθε φορά η ανάγνωση του παραμυθιού. Τα παιδιά είναι σημαντικό να δικαιολογούν προφορικά την κριτική τους με επιχειρήματα, μόλις επιστρέφουν το βιβλίο στην τάξη.
 
Το φύλλο εργασίας αποτελεί το δεύτερο φύλλο δανειστικής βιβλιοθήκης και δίνεται στο παιδί για επεξεργασία του παραμυθιού στο σπίτι μαζί με το πρώτο που προηγήθηκε σε προηγούμενη ανάρτηση (http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/book-report-1.html).
 
Οργάνωση και Λειτουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο: Book Report (2)
 

 

25 Νοε 2012

Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο: Book Report (1)

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης (βλ. στον σύνδεσμο: http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/blog-post_25.html), προτείνεται ένα σχετικό φύλλο φιλαναγνωσίας (book report), στο οποίο επικεντρωνόμαστε στα 4 βασικά βιβλιογραφικά στοιχεία που έχουμε ήδη επεξεργαστεί με τα παιδιά.
 
Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά κατανοούν σταδιακά ακόμα και την έννοια της εύρεσης μιας βιβλιογραφικής πηγής σε μια βιβλιοθήκη, καθώς για την σχετική αναζήτηση καλούμαστε να γνωρίζουμε τα 4 αυτά βασικά βιβλιογραφικά στοιχεία που επεξεργαζόμαστε. Επίσης, στο τέλος της χρονιάς τα παιδιά θα μπορούν να έχουν έναν φάκελο με τα βιβλία που "διάβασαν" στο σπίτι στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων φιλαναγνωσίας, που θα μοιάζει και σαν "μίνι" βιβλιογραφικός οδηγός...
 
Σε επόμενες αναρτήσεις θα ακολουθήσουν προτάσεις  επιεξεργασίας του περιεχομένου του  βιβλίου σε μορφή φύλλων εργασίας για την Δανειστική Βιβλιοθήκη.
 
Οργανώνοντας την Δανειστική Βιβλιοθήκη της τάξης του Νηπιαγωγείου: Book Report (1)
 
 
 
 
 
 
 

Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο: Γνωρίζοντας τα βιβλιογραφικά στοιχεία του βιβλίου

Επικοινωνώντας με ηλεκτρονικό μήνυμα η συνάδελφος Στέλλα (Χρόνια Πολλά, Στέλλα!!), πρότεινε αναρτήσεις σχετικές με την οργάνωση της δανειστικής βιβλιοθήκης. Την ευχαριστώ για την πρότασή της αυτή, που μου έδωσε τη δυνατότητα να διαμορφώσω μερικές σχετικές αναρτήσεις.
 
Με την πρώτη αυτή ανάρτηση (επόμενες θα ακολουθήσουν τις αμέσως επόμενες ημέρες) προτείνεται μια εισαγωγική δραστηριότητα για την οργάνωση της δανειστικής βιβλιοθήκης της τάξης, που δίνει τη δυνατότητα εξοικείωσης με τα βασικά βιβλιογραφικά στοιχεία ενός βιβλίου (book conventions): τον τίτλο, τον συγγραφέα, τον εικονογράφο και τον εκδοτικό οίκο, στοιχεία που μπορούμε να αξιοποιήσουμε για την διαμόρφωση του φύλλου εργασίας φιλαναγνωσίας (book report) της δανειστικής βιβλιοθήκης.

**για υπόλοιπες σχετικές αναρτήσεις, βλ. τους συνδέσμους:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/book-report-2.html
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/book-report-1.html
 
Οργανώνοντας την Δανειστική Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο
 

 η ασπρόμαυρη εκδοχή που ακολουθεί μάλλον βοηθάει περισσότερο στην οπτική διάκριση και επεξεργασία των βιβλιογραφικών στοιχείων του βιβλίου...
 

 
 
 

24 Νοε 2012

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Παίζοντας με τους τοπικούς προσδιορισμούς

Η ανάρτηση αυτή προτείνει ένα φύλλο εργασίας και έναν πίνακα αναφοράς που δίνει έμφαση στους τοπικούς προσδιορισμούς "πάνω", "κάτω", "μπροστά", "ανάμεσα".
Αρχικά επεξεργαζόμαστε με τα παιδιά τον πίνακα αναφοράς με τους τοπικούς προσδιορισμούς που δίνεται ακολούθως:

Κατόπιν μπορούμε να αξιοποιήσουμε το ακόλουθο φύλλο εργασίας, στο οποίο τα παιδιά "διαβάζουν" τις οδηγίες, αποκωδικοποιώντας το μήνυμα συμβουλευόμενα τον πίνακα αναφοράς των τοπικών προσδιορισμών.

**για περισσότερες αναρτήσεις για τα "Χριστούγεννα", βλ. την αντίστοιχη ετικέτα στο πλάι

Φύλλο Εργασίας για τους Τοπικούς Προσδιορισμούς
και το ασπρόμαυρο template
Το συνοδευτικό φύλλο εργασίας:



Εξαιρετικά αφιερωμένα βραβεία μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ...

Με την ανάρτηση αυτή θέλω να ευχαριστήσω το ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ για την προσφορά του βραβείου ιστολογίου (που έχω αναρτήσει δεξιά στην σελίδα). Αγαπημένοι συνάδελφοι, με συγκινήσατε και με ξαφνιάσατε.... Σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα έχω βρει μοναδική αγάπη, ανατροφοδότηση και συναδελφικό πνεύμα, νομίζω ιδιαίτερης σημασίας για μένα προσωπικά αλλά και για τον κλάδο μας γενικότερα.
Εύχομαι να συνεχίσουμε έτσι...
Με τη σειρά μου θα δώσω 5 βραβεία στα ακόλουθα ιστολόγια:

1) στην Αριάδνη για το ιστολόγιο:
http://edonipiagogeio.blogspot.gr/

2) στην Κική για το ιστολόγιο:
http://haroumenesfatsoules.blogspot.gr/

3) στην Μαρία για το ιστολόγιο:
http://pythagoreionip.blogspot.gr/

4) στην Κατερίνα για το ιστολόγιο:
http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/

5) στην Ανθή με μια ευχή για την νέα της δυναμική αρχή στο ιστολόγιο:
http://dreamkindergarten.blogspot.gr/

Βρέθηκα σε μεγάλη δυσκολία να επιλέξω γιατί υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ που θα ήθελα να δώσω το βραβείο. Ένα μεγάλο εμπόδιο ήταν το όριο των 200 followers. Επιφυλάσσομαι σε μια μελλοντική παρόμοια ευκαιρία...Προς το παρόν καλή συνέχεια σε όλους και όλες.




(Οι όροι για το συγκεκριμένο βραβείο είναι οι εξής:

1.Να δημιουργήσετε link για το Blog που παραλάβατε το βραβείο!

2.Να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.

3.Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200 followers.

4.Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο.)

23 Νοε 2012

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Φύλλα Εργασίας για την Γλώσσα

Η ανάρτηση αυτή προτείνει δύο Φύλλα Εργασίας για την Γλώσσα με έμφαση στην αναγνώριση του αρχικού πεζού γράμματος λέξεων από τη χριστουγεννιάτικη θεματολογία.
**υπόλοιπη σχετική θεματολογία στην ετικέτα "Χριστούγεννα"

Η ιδέα είναι εμπνευσμένη από το thelearningsite.info



**επιπλέον υλικό όπως: εννοιολογικός χάρτης του Άι-Βασίλη, επιτραπέζιο παιχνίδι με χριστουγεννιάτικη θεματολογία, online κατασκευή χριστουγεννιάτικου memory game, δραστηριότητα μυθοπλασίας με κάρτες λογικής ακολουθίας από το εργαστήρι του Άι-Βασίλη και δημιουργία χριστουγεννιάτικου παζλ στο λογισμικό  Jigsaw Creator μπορείτε να βρείτε στο άρθρο μου



«Χριστούγεννα Μαγικά και Χρυσή Πρωτοχρονιά»:
    Παιχνίδια και Δραστηριότητες μυθοπλασίας
   με εφαρμογές των Νέων Τεχνολογιών


 στο τρέχον τεύχος του περιοδικού "Σύγχρονο Νηπιαγωγείο", τεύχος 90. Για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να αναρτήσω το υλικό αυτό στην ιστοσελίδα. 


Φύλλα Εργασίας για την Γλώσσα
(1)



(2)




***Επίσης να ευχαριστήσω την συνάδελφο Ζωή από την όμορφη Κρήτη που με ηλεκτρονικό της μήνυμα, μου επισήμανε εκ παραδρομής ορθογραφικό μου λάθος στην λέξη "Ακροστιχίδα".
Έκανα τις αλλαγές, όπου ήταν δυνατόν. Ζωή, ευχαριστώ για την επισήμανση.



Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Φύλλο Εργασίας για τα Μαθηματικά

Η ανάρτηση αυτή προτείνει ένα φύλλο εργασίας για τα Μαθηματικά με έμφαση στην γραφή του αριθμού και την αναγνώριση της ερωτηματικής λέξης "Πόσα;"
Το έχω επεξεργαστεί από την ιστοσελίδα thelearningsite.info
δες επίσης και στον ακόλουθο σύνδεσμο για ένα ακόμα φύλλο εργασίας μαθηματικών:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/blog-post_23.html
**και την ετικέτα "Χριστούγεννα" για άλλες σχετικές αναρτήσεις.


Φύλλο Εργασίας για τα Χριστούγεννα


Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Φύλλο Εργασίας για τα Μαθηματικά

Η πρώτη ανάρτηση για τα Χριστούγεννα προτείνει ένα φύλλο εργασίας για τα Μαθηματικά, με γραφή του αριθμού και αναγνώριση της ερωτηματικής λέξης για την ποσότητα (πόσα;)

Ένα άκομα παρόμοιο φύλλο εργασίας υπάρχει στον σύνδεσμο:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/blog-post_1443.html

Το έχω επεξεργαστεί από την ιστοσελίδα thelearningsite.info

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο:
Φύλλο Εργασίας για τα Μαθηματικά




22 Νοε 2012

Δεκέμβριος στο Νηπιαγωγείο: Η ακροστιχίδα του Δεκεμβρίου

Η ακροστιχίδα του Δεκεμβρίου είναι αφιερωμένη στα Χριστούγεννα. Ακολουθεί η έγχρωμη και η ασπρόμαυρη εκδοχή με τις συνοδευτικές καρτέλες.

**για το ημερολόγιο του Δεκεμβρίου 2012, βλ.τον σύνδεσμο:
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1070.html









21 Νοε 2012

Ο εαυτός μου στο Νηπιαγωγείο: Φύλλο Εργασίας για τις Καθημερινές Πρωινές Ρουτίνες

Με αφορμή την διαπραγμάτευση της θεματικής ενότητας "Ο εαυτός μου", μπορούμε να μιλήσουμε με τα παιδιά για δραστηριότητες που επαναλαμβάνουμε κάθε μέρα (ρουτίνες), λίγο πριν φτάσουμε στο Νηπιαγωγείο. Το φύλλο εργασίας που ακολουθεί προτείνει τον συνδυασμό των μαθηματικών με την διαμόρφωση μιας ιστορίας με αρχή - μέση - και τέλος, με διαδικασίες που ακολουθούν η μία την άλλη. Από το 1 έως το 6 τα παιδιά συμπληρώνουν με τους αριθμούς την σωστή αλληλουχία των δράσεων.

**στις ετικέτες "Το σώμα μου - Ο εαυτός μου" και "Καθημερινές Ρουτίνες", υπάρχουν και άλλες σχετικές αναρτήσεις.

Φύλλο Εργασίας για τις Καθημερινές Ρουτίνες και τα Μαθηματικά


το συνοδευτικό φύλλο εργασίας με τους αριθμούς



και το ασπρόμαυρο template






ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ