Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


19 Μαρ 2013

21η Μαρτίου στο Νηπιαγωγείο: Παραμύθι για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού και της Ξενοφοβίας - "Ο Ρίκος Κοκορίκος"


Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Ρατσισμού και της Ξενοφοβίας (21 Μαρτίου), προτείνεται η ανάγνωση ενός βιβλίου που να διαπραγματεύεται το ευαίσθητο αυτό θέμα. Μπορείτε ΕΔΩ (στο ιστολόγιο της Ανθής) να βρείτε μια αξιόλογη συλλογή από βιβλιοπροτάσεις για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού.

H ανάρτηση που ακολουθεί προτείνει την αξιοποίηση της εξαιρετικής διασκευής της συναδέλφου, που βρίσκεται στον σύνδεσμο που ακολουθεί (αρχείο σε μορφή Word), στο πλαίσιο δραματοποίησης ή κουκλοθεάτρου (με αφορμή και την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου - 20 Μαρτίου)

Είναι η γνωστή ιστορία του ΡΙΚΟ ΚΟΚΟΡΙΚΟ από το ομώνυμο βιβλίο της Σοφίας Μαντούβαλου.
 
Ο ΡΙΚΟ ΚΟΚΟΡΙΚΟ-βρείτε την διασκευή εδώ:
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CDMQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.diapolis.auth.gr%2Fdiapolis_files%2Fdrasi9%2Fypodrasi9.2b%2F1vathmia%2Fpraktikes%2FO_Riko_Kokoriko_text.doc&ei=l-hIUazKHdOf7AaXu4GwBA&usg=AFQjCNHQyLG9ULbm06my_-Pvr_pO3fMucg&sig2=gSMhCWl53sx8d-2U78S-VQ&bvm=bv.44011176,d.ZWU

Την παραθέτω ακολούθως ολόκληρη γιατί δεν παραπέμπει σε κάποια σελίδα, παρά μόνο στο αρχείο WORD (για όποιον θέλει να το "κατεβάσει" στον υπολογιστή του)
Για την καλύτερη αξιοποίηση του παραμυθιού παραθέτω κάποιες συνοδευτικές κάρτες αναφοράς.
(στην ιστοσελίδα της Τέτης Σώλου μπορείτε να βρείτε εικονογραφημένο υλικό του παραμυθιού)

ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ







«Ο ΡΙΚΟ ΚΟΚΟΡΙΚΟ»

διασκευή της Αναστασίας Γραμματίκα,

δασκάλας του 46ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου

από το βιβλίο της Σοφίας  Μαντουβάλου, 
εκδόσεις Μικρή ΜΙΛΗΤΟΣ.

Όπως παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος

«εσύ όπως κι εγώ: εξερευνώντας τη διαφορετικότητα 
μέσα από το θέατρο»

του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Σχολ. Χρονιά 2007-2008

Τηλ επικοινωνίας 46ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου: 2810239434


ΑΦΗΓΗΤΗΣ 1:
Ο Ερρίκο ή Ρίκο Κοκορίκο γεννήθηκε στο μακρινό Πουέρτο Ρίκο.

(προβολή εικόνων ή βίντεο για το Πουέρτο Ρίκο). Τον βάφτισαν

Ερρίκο αλλά το φωνάζουν Ρίκο.

Ο μπαμπάς του, ο κύριος Φιοντορίκο Κοκορίκο και η μαμά του, η

Κυρία Αμαντίνα Κοκορίνα, τον έφεραν μαζί τους στην Αθήνα.

(προβολή εικόνων ή βίντεο από την Αθήνα).

ΡΙΚΟ:
(περπατάει μόνος, λυπημένος, κλαίει μπροστά στο καινούριο σπίτι)

Θέλω να πάμε πίσω στο χωριό, μου λείπουν η γιαγιά και τα γνωστά 

μου τα παιδιά  (αναφιλητά).
ΑΜΑΝΤΙΝΑ-

ΦΙΟΝΤΟΡΙΚΟ:
Ήρθαμε τόσο μακριά γιατί εδώ έχει δουλειά. (αναστενάζουν, με

βαριά καρδιά).

ΦΙΟΝΤΟΡΙΚΟ:
Ελπίζω εδώ να ζήσουμε μια καλύτερη ζωή. (αγκαλιάζει τη γυναίκα

του).

ΑΜΑΝΤΙΝΑ:
Κι εγώ το εύχομαι. (του σκάει δυο τρυφερά φιλιά).

ΡΙΚΟ:
Ε! Είμαι κι εγώ εδώ. Θέλω κι εγώ φιλάκι στο μαγουλάκι. (τραβάει τη φούστα της μαμάς του)


ΑΦΗΓΗΤΗΣ 2:
Η κακή μέρα από τη νύχτα ξεκινά.

Την πρώτη κιόλας τη βραδιά

ανάστατη η γειτονιά.

πετάχτηκε έξω ξαφνικά

με σώβρακα και νυχτικά.


(Μεσάνυχτα ο Ρίκο κράζει με φωνή γλυκιά)
ΡΙΚΟ:
Κικιρίκοοοοοοοοοο…, Κικιρίκοοοοοοοοοοο…

Κ. ΚΟΡΑΛΙΑ:
Αααααα! Σε αυτή τη συνοικία

δε βρίσκεις ησυχία! (φωνάζει υστερικά)

ΡΙΚΟ:
Κικιρίκοοοοοοοοοο…, Κικιρίκοοοοοοοοοοο…(με γλυκιά φωνή)

ΑΝΔΡΑΣ 1:
(θυμωμένος)

Κάποιος πρέπει να του πει πως σ’ αυτή εδώ τη χώρα, από πάντα

μέχρι τώρα, τα δικά μας τα κοκόρια φωνάζουν μόνο το πρωί.

ΓΥΝΑΙΚΑ 1:
ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ!

 Αυτό ξέρω να πω εγώ.

(τσιρίζει με ψιλή φωνή και τρυπάει του διπλανού της το αυτί)

ΑΝΔΡΑΣ 2:
Σωστό!

ΓΥΝΑΙΚΑ 2:
Σωστό!

ΑΝΔΡΑΣ 1 :
Σωστό!

ΓΥΝΑΙΚΑ 3:
Σωστό!

(συμφώνησαν οι πιο πολλοί)

ΡΙΚΟ:
Μέσα από την καρδιά μου

συγγνώμη σας ζητώ. (πολύ ευγενικά και με φοβισμένη ματιά)

Πού, όμως, να το φανταστώ

πως το ξύπνημα εδώ το πρωινό

είναι στο Πουέρτο Ρίκο βραδινό;

Όταν εδώ είναι πρωί,

η νύχτα έρχεται εκεί.

Η συνήθεια είναι δυνατή,

θέλει προσπάθεια η αλλαγή.

Το βράδυ θα κοιμάμαι

για να ξυπνάω το πρωί.



(ένα βράδυ  πάλι έκανε λάθος ο Ρίκο)
ΡΙΚΟ:
Κικιρίκοοοοοοοοοο…, Κικιρίκοοοοοοοοοοο…(ξυπνάει όλο τον κόσμο)


ΑΦΗΓΗΤΗΣ 1:
Αυτή τη φορά,

με παράπονα πολλά

και λόγια απειλητικά,

σύσσωμη η γειτονιά

έφτασε στο δήμαρχο μπροστά.

 (Μιλούν όλοι μαζί, τσιρίζουν στο αυτί του δήμαρχου και δεν

καταλάβαινε κανείς τίποτε)

ΓΥΝΑΙΚΑ 2:
Κύριε Δήμαρχε, απ’ όλα τα κοκόρια αυτό κοιμάται το πρωί

και τα μεσάνυχτα λαλεί.

ΓΥΝΑΙΚΑ 1:
ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ.

Να το διώξουμε από εδώ.

ΓΥΝΑΙΚΑ 3:
Είναι από άλλη ράτσα,

άλλη φυλή,


ΑΦΗΓΗΤΗΣ 2:
άλλη εθνική καταγωγή.

Και μόνο οι αδερφές Καλία,
που είχαν κάθε βράδυ αϋπνία,
έδειξαν κάποια ευσπλαχνία.

ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΑΛΙΑ:
Κύριε δήμαρχε,
τι να σου κάνει το καημένο,

είναι πολύ δυστυχισμένο,

κατοικεί σε οίκο

που δεν έχει κήπο.

(από κάποια γωνία ακούεται η φωνή του κ. Ησαΐα)
Κ. ΗΣΑΪΑΣ
Αχ, βρε Ρίκο Κοκορίκο!

Αχ, μικρέ μου πιτσιρίκο!

σε καταλαβαίνω, σε καταλαβαίνω,

αλλά κι εσύ πρέπει κάτι να κάνεις

αν δε θες να μας τρελάνεις.

ΡΙΚΟ
(Σκέφτεται φωναχτά)

Πρέπει να προσαρμοστώ,

το κλίμα δεν είναι καλό.

ΑΦΗΓΗΤΗΣ 1:
Φοβήθηκε ο μικρός Ερρίκο

απ’ το Πουέρτο Ρίκο

κι έτρεξε αμέσως στη μαμά του,

τη ζεστή την αγκαλιά του.

Από εκείνη την ημέρα

κι από τότε κάθε μέρα

η μαμά του τρυφερή

τον ξυπνάει το πρωί.

ΡΙΚΟ:
Κικιρίκου, κικιρίιιιιι!

ΑΦΗΓΗΤΗΣ 2:
Λαλεί με δυνατή φωνή

σαν ξημερώνει η αυγή.

Μετά ρουφάει ένα αβγό,

μαλακώνει το λαιμό,

παίρνει τη σάκα του

και πάει στο σχολειό.

Μα ούτε τότε ησύχασε η γειτονιά.

Οι γονείς έφεραν πάλι στο δήμαρχο παράπονα φριχτά.

ΓΟΝΕΙΣ:
(Φωνές)
Είναι κατάσταση , κύριε δήμαρχε, αυτή;

Τα δικά μας το παιδιά

στο ίδιο λεωφορείο,

στο ίδιο το σχολείο,

στο διπλανό θρανίο

με το Ρίκο Κοκορίκο

απ’ το Πουέρτο Ρίκο;

ΔΗΜΑΡΧΟΣ:
Δεν είναι αρμοδιότητα δική μου αυτή.

Να πάτε στη σχολική επιτροπή.


(Πάνε όλοι μαζί στη σχολική επιτροπή και μιλάνε όλοι μαζί)
ΓΟΝΕΙΣ:
Ξέφραγο αμπέλι έγινε η χώρα,

θέλουμε πράξη εδώ και τώρα!

ΓΥΝΑΙΚΑ 1:
Ο ξένος είναι διαφορετικός

και γι αυτό ενοχλητικός.

Κ. ΕΥΓΕΝΙΑ:
(Στη γραμματεία η κ. Ευγενία τους ακούει με προσοχή και τους

λέει δυνατά)

Γιατί τόση έχθρα και κακία,

γιατί τέτοια δυσπιστία;

Τι κι αν ο Ρίκο

έχει διαφορετική καταγωγή;

Έχει δικαίωμα κι αυτός

να ονειρεύεται μια καλύτερη ζωή.

ΓΟΝΕΙΣ:
Έχουμε όνειρα κι εμείς για τα δικά μας το παιδιά.

Πώς θα μάθουνε τη γλώσσα μας καλά,

πώς θα προχωρήσουνε σωστά,

αν στην τάξη τους υπάρχει ο Ρίκο,

ένας ξένος απ’ το Πουέρτο Ρίκο;

Κ. ΕΥΓΕΝΙΑ:
Μπορεί να μη μιλάει σωστά τα ελληνοκοκορικά,

διαθέτει, όμως, εξυπνάδα και καλή καρδιά.

Είναι λίγο διαφορετικός αλλά πολύ γοητευτικός.

(τα παιδιά τον κοιτάζουν με πολύ συμπάθεια  τα κορίτσια κοιτάζουν ντροπαλά)

ΜΑΘΗΤΡΙΑ 1:
Είναι ευρηματικός!

ΜΑΘΗΤΡΙΑ 2:
Είναι γλυκός και τρυφερός!

ΜΑΘΗΤΗΣ:
Είναι παίχτης φοβερός!

ΓΟΝΕΙΣ:
(Εξαγριωμένοι)

Τα δικά μας τα παιδιά,

στέκουν κλάσεις πιο ψηλά

απ’ αυτόν εδώ το Ρίκο,

τον ξένο απ’ το Πουέρτο Ρίκο.

(ο Ρίκο και τα παιδιά ακούνε)


ΑΦΗΓΗΤΉΣ 1:     Ένας μπαμπάς, μάλιστα, για τιμωρία
                               κούρεψε το γιο του με μανία,
                               Γιατί έκανε παρέα με το Ρίκο Κοκορίκο,
                               αλλοδαπό απ’ το Πουέρτο Ρίκο.

 ΑΦΗΓΗΤΗΣ 2:    Την άλλη μέρα τα παιδιά
                               φόρεσαν όλα ένα λειρί
                               και πήγαν στο σχολειό μαζί
                               για να μοιάζουν έστω λίγο
                               με το Ρίκο Κοκορίκο
                               αλλοδαπό απ’ το Πουέρτο Ρίκο. 
                   
ΑΦΗΓΗΤΗΣ 1      Η σχολική επιτροπή αποφάσισε:


ΣΧΟΛΙΚΗ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
Είναι επικίνδυνο στοιχείο

για το δημοτικό σχολείο.

Είναι κακή επιρροή.





ΑΦΗΓΗΤΗΣ 2:
Η καρδιά του Παπαλέξη
που δεν του ξεφεύγει λέξη,΄
καθώς πέρναγε από κει,
παίρνει θέση αυστηρή
.
ΠΑΠΑΛΕΞΗΣ:
Αμαρτία, αμαρτία είναι η ξενοφοβία.

Στη δική μου ενορία

πράξη αγία είναι η ξενοφιλία

και μεγάλη αρετή η φιλοξενία.
ΣΧΟΛΙΚΗ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
Κι εσύ, κυρ δάσκαλε,

εσύ;

Τι γνώμη έχεις

για την κατάσταση

αυτή;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ:
Τα παιδιά ανακαλύπτουν τη χαρά

μέσα από τη διαφορά.

Θα ανοίξω, όμως, και το λεξικό,

κάτι θα έχει να μας πει κι αυτό.

(ανοίγει το λεξικό και διαβάζει αργά και κλείνει το μάτι στα παιδιά)

Από την αρχαία ακόμα εποχή,

ξένος σημαίνει φίλος


ΡΙΚΟ:


ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ:






κι επισκέπτης μας μαζί.

Η πατρίδα η θετή
είναι σαν αληθινή.

Η πατρίδα η θετή
είναι σαν αληθινή.
Ο διαφορετικός είναι άνθρωπος κι αυτός,
  αγαπάει και πονάει, κλαίει και γελάει
  σαν κι εμένα ... σαν κι εσένα ... κι εσένα
   κι εσένα ...   σαν κι εμάς.

21η Μαρτίου στο Νηπιαγωγείο: Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης - Φύλλο Εργασίας για τον Διονύσιο Σολωμό


Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης (ΔΕΣ ΕΔΩ) για την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης που σε λίγες μέρες πλησιάζει μπορούμε να αξιοποιήσουμε το ακόλουθο φύλλο εργασίας, όπου τα παιδιά γράφουν βασικές πληροφορίες για τον μεγάλο Έλληνα ποιητή Διονύσιο Σολωμό, συμβουλευόμενα συνοδευτικές κάρτες.

Εξαιρετική παρουσίαση για την Ημέρα Ποίησης (από το 3ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου) θα βρείτε στον σύνδεσμο:

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ
21 ΜΑΡΤΙΟΥ 
(ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΣΟΛΩΜΟ)

 ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


21η Μαρτίου στο Νηπιαγωγείο: Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης-Αφιέρωμα στον Διονύσιο Σολωμό


Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης (21 Μαρτίου) και καθώς η ημέρα αυτή είναι τόσο κοντά στην Εθνική μας Εορτή της 25ης Μαρτίου, προτείνεται ένα εικονόλεξο για ένα ποίημα του εθνικού μας ποιητή, Διονύσιου Σολωμού. 
Στο πλαίσιο εκμάθησης του Εθνικού μας Ύμνου για την Ελευθερία (που συνήθως γίνεται για την επέτειο της 25ης Μαρτίου), μπορούμε να μιλήσουμε για τον ποιητή του Ύμνου και να επεξεργαστούμε με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης ένα ακόμα ποίημά του, την "Ξανθούλα".

**για σχετικό φύλλο εργασίας σχετικά 
με τον Διονύσιο Σολωμό,

Με την ευκαιρία αυτή μπορούμε να συζητήσουμε για την δύναμη της ομοιοκαταληξίας που συνήθως χαρακτηρίζει την ποίηση, ενώ μπορούμε να τολμήσουμε να μιλήσουμε και για την πλεκτή ομοιοκαταληξία του ποιήματος της Ξανθούλας, προσπαθώντας να εντοπίσουμε τα "πλεκτά ζευγαράκια".

ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ 
ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ
(τα βέλη δείχνουν την ακολουθία των στροφών,
 ενώ το σύμβολο του άγκιστρου υποδηλώνει  ότι ενδιάμεσα υπάρχει και άλλη στροφή)

"Η ΞΑΝΘΟΥΛΑ"

ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ



 

18 Μαρ 2013

O Ευαγγελισμός της Θεοτόκου στο Νηπιαγωγείο: 6 χρήσιμες συνδέσεις και 10 ζωγραφοσελίδες για κατασκευές


Η ακόλουθη ανάρτηση προτείνει 6 χρήσιμες συνδέσεις σχετικά με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου (κυρίως κατασκευές). Επίσης προτείνονται 10 ζωγραφοσελίδες για πιθανές κατασκευές. 

**άλλες 2 αναρτήσεις (με φύλλα εργασίας και πίνακες ζωγραφικής) σχετικά με το ίδιο θέμα 

1.
http://5niptrip.blogspot.gr/2012/03/blog-post_21.html
2.
http://5onipserrwn.blogspot.gr/2011/03/blog-post_18.html
3.
http://e-children.blogspot.gr/2012/03/blog-post_15.html
4.
http://pro-sxolika.blogspot.gr/2011/03/blog-post_22.html
5.
http://maros-kindergarten.blogspot.gr/2012/03/blog-post_19.html
6.
https://karpathian-catecheticalschool.blogspot.gr/2012/03/blog-post_18.html

10 ΖΩΓΡΑΦΟΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ 
ΣΕ ΠΙΘΑΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ













Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου στο Νηπιαγωγείο: Πίνακας Αναφοράς και 2 Φύλλα Εργασίας

Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης για την ενότητα ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ προτείνονται δύο φύλλα εργασίας: το ένα συνοδεύεται από πίνακα αναφοράς και δίνει έμφαση στα δύο κεντρικά πρόσωπα του Ευαγγελισμού, τον Αρχάγγελο Γαβριήλ και την Μαριαμ, ενώ το δεύτερο εστιάζει στον Αρχάγγελο Γαβριήλ που άλλες φορές εμφανίζεται να κρατάει την ράβδο του και άλλες φορές κρίνους.

ΤΑ 2 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ξφοεςηφοςε φφφφφφ
ξοηοι

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου στο Νηπιαγωγείο: Ο Ευαγγελισμός σε 3 πίνακες ζωγραφικής




Με αφορμή την Εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου προτείνεται μια δραστηριότητα γλωσσικής ανάπτυξης που στηρίζεται στην παρατήρηση ομοιοτήτων και διαφορών ανάμεσα σε 3 πίνακες ζωγραφικής τριών σπουδαίων ζωγράφων της Αναγέννησης: του Σάντρο Μποτιτσέλι, του Λεονάρντο ντα Βίντσι και του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (Ελ Γκρέκο). Διαφορές εντοπίζονται στη στάση των δύο κεντρικών προσώπων στον κάθε πίνακα, στον χώρο (εσωτερικός-εξωτερικός), στα συναισθήματα των προσώπων, στην προοπτική του κάθε πίνακα αλλά και σε άλλες λεπτομέρειες που η παιδική φαντασία μπορεί να εντοπίσει. Οι ομοιότητες αφορούν κυρίως στην ενδυμασία των κεντρικών προσώπων στα χρώματα που έχει επιλέξει ο κάθε ζωγράφος αλλά και στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κεντρικών προσώπων. Είναι περισσότερες οι ομοιότητες ή οι διαφορές; Γιατί; Μπορούμε να υποθέσουμε;
**για 2 φύλλα εργασίας για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου ΜΠΕΙΤΕ ΕΔΩ





ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ