Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

7 Νοε 2012

8 Νοεμβρίου: Γιορτή της Αεροπορίας - Ο μύθος του Ίκαρου και του Δαίδαλου στο Νηπιαγωγείο

Με αφορμή τον εορτασμό της Γιορτής της Αεροπορίας (**για τις υπόλοιπες 12 αναρτήσεις επί του θέματος, βλ. την ετικέτα "Αεροπορία" στο πλάι) μπορούμε διαθεματικά να επεξεργαστούμε τον γνωστό μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου, αξιοποιώντας το ακόλουθο φύλλο εργασίας για την γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών. Πιο συγκεκριμένα, το φύλλο εργασίας που ακολουθεί μπορεί να αξιοποιηθεί α) ως παιχνίδι αναδιήγησης του μύθου με χρονική ακολουθία (χρησιμοποιούμε τους πίνακες ζωγραφικής ως καρτες ακολουθίας), β) ως δραστηριότητα γλωσσικής ανάπτυξης, όπου τα παιδιά καλούνται στην αναδιήγησή τους να χρησιμοποιήσουν χρονικά επιρρήματα (πρώτα, ύστερα, τελικά, κατόπιν, μετά) και συνδετικές λέξεις (όμως, ωστόσο, αλλά, στη συνέχεια, ύστερα από αυτό, στο τέλος) εμπλουτίζοντας την περιγραφή τους και δείχνοντας ότι κατανοούν την έννοια της χρονικής σχέσης και αλληλουχίας των δράσεων και γ) ως φύλλο εργασίας για τα μαθηματικά, όπου καλούνται να κόψουν και να κολλήσουν τους αριθμούς 1 έως 6 από το συνοδευτικό φύλλο στον κάθε πίνακα, για να υποδηλώσουν την αρχή, την μέση, την συνέχεια και το τέλος της ιστορίας. Επιπλέον, θα μπορούσαν να προσθέσουν διάλογο στους δύο ήρωες και ασφαλώς να δραματοποιήσουν τον μύθο.

Προσεγγίζοντας τον μύθο του Ίκαρου
μέσα από την Τέχνη, την Γλώσσα και τα Μαθηματικά




και η ασπρόμαυρη εκδοχή



2 σχόλια:

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

Τι καλά! Ό,τι πρέπει γιατί ξεκίνησα να κάνω για το νησί μας και με αφορμή την Ικαρία που ανήκει στο νομό Σάμου, κάνω για τον Ίκαρο! Γάντι μου ήρθε! Χαιρετισμούς, Μαρία.

Τάνια Μάνεση είπε...

Γεια σου Μαρία μου. Εσένα είχα στο μυαλό μου όταν έφτιαχνα την ανάρτηση γιατί ξέρω ότι κάνεις το εξαιρετικό πρόγραμμα με τις τέχνες και την μουσειακή αγωγή...Χαιρετισμούς στην όμορφη Σάμο και το Νηπιαγωγείο Πυθαγορείου!!

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ