Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

7 Νοε 2012

Ο μύθος του Ίκαρου και του Δαίδαλου στο Νηπιαγωγείο: Μια εικονογραφημένη ακροστιχίδα



Ως συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης, (http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/11/8.html) προτείνεται η ακόλουθη ακροστιχίδα (αν και μάλλον εδώ ο όρος δεν είναι δόκιμος). Η έμφαση δεν δίνεται μόνο στο αρχικό γράμμα της κάθε λέξης, αλλά και στα ενδιάμεσα τα οποία "προβάλλουν" και δίνουν την δυνατότητα στα παιδιά να αντιληφθούν την θέση των γραμμάτων της λέξης που διαπραγματευόμαστε και εντός μιας άλλης λέξης. Μπορεί να αξιοποιηθεί μεγεθυμένο ως ομαδικό φύλλο εργασίας ή διαφορετικά να δοθεί ως ατομική εργασία με έμφαση στην πρώτη γραφή και ανάγνωση.

Για φύλλα εργασίας σχετικά με τον μύθο του Ίκαρου και του Δαίδαλου, κλικ ΕΔΩ.
 

Φύλλο Εργασίας για την Μυθολογία
με αφορμή τον εορτασμό της Πολεμικής Αεροπορίας:
Ο μύθος του Δαίδαλου και του Ίκαρου



και ασπρόμαυρο template


3 σχόλια:

Κική είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ , ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑς ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!

Σουλτάνα Μάνεση είπε...

Γεια σου Κική μου. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα συγκινητικά σου λόγια.

Αριάδνη είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ!!!!

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS