Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

7 Νοε 2012

Η σπορά στο Νηπιαγωγείο: Τρία σποράκια μάς διηγούνται την ιστορία τους

Με αφορμή την επεξεργασία της θεματικής ενότητας "Σπορά" (βλ. επιπλέον αναρτήσεις στις ετικέτες "Σπορά" και "Σιτάρι-Ψωμί"), μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις ακόλουθες κάρτες (ως πίνακες αναφοράς) για την εξέλιξη της ανάπτυξης τριών μικρών σπόρων: του φασολιού, του μπιζελιού και του καλαμποκιού. Η αρίθμηση βοηθά τα παιδιά να βάλουν τις κάρτες στη σειρά, ενώ η παράλληλη παρουσίαση της εξέλιξής τους δίνει αφορμή για συγκρίσεις και συζήτηση σχετικά με τις ομοιότητες και τις διαφορές που παρουσιάζουν στα διάφορα στάδια της ανάπτυξής τους (πιο πυκνές ρίζες, πιο μεγάλα φύλλα, πιο χαμηλός βλαστός, πιο ψηλό φυτό, πιο φουντωτό κ.ά.)

**επεξεργασμένο από την ιστοσελίδα
 http://www.harcourtschool.com/activity/science_up_close/109/deploy/interface.html



1. Μια φθινοπωρινή ημέρα με έβαλαν βαθιά στο χώμα,
με σκέπασαν καλά-καλά και μου έριξαν μπόλικο νερό.


2.Ύστερα από λίγο καιρό άρχισα να φυτρώνω μέσα στο χώμα.


3. Δεν πέρασε πολύς καιρός και οι ρίζες μου άρχισαν να μεγαλώνουν και να απλώνονται στο χώμα, ενώ σιγά-σιγά άρχισε να ψηλώνει ο βλαστός μου
και να βγάζει τα πρώτα μικρά φύλλα.

4. Στη συνέχεια οι ρίζες άρχισαν να απλώνονται
ολοένα και πιο βαθιά μέσα στη γη.



5. Όσο ο βλαστός μου μεγάλωνε και γινόταν πιο γερός
και είχαν πλέον μεγαλώσει τα πράσινα φύλλα μου,
αισθανόμουν πολύ όμορφα, γιατί  και επιτέλους σε λίγο καιρό θα είχα τους πρώτους μου καρπούς.


6. Πράγματι ύστερα από λίγο καιρό έκαναν την εμφάνισή τους οι πρώτοι καρποί και ο καλός μας φίλος ο γεωργός ήταν χαρούμενος που θα είχε μια καλή σοδειά.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ