Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


3 Απρ 2013

Τέχνες στο Νηπιαγωγείο: Αφιέρωμα στον Βωβό Κινηματογράφο και τον Τσάρλι Τσάπλιν- Πίνακας Αναφοράς και Φύλλα Εργασίας

Άλλη μία πρόταση της συναδέλφου Ανθής Ζήση από το Ημερολόγιο του Απριλίου (ΔΕΣ ΕΔΩ) υλοποιείται στην ακόλουθη ανάρτηση. Με αφορμή λοιπόν την επέτειο γέννησης του μεγάλου ηθοποιού του βωβού κινηματογράφου (16 Απριλίου),  δίνεται η ευκαιρία να συζητήσουμε για τον βωβό κινηματογράφο και να εντοπίσουμε μέσα από την παρακολούθηση ενός βίντεο τις διαφορές του σύγχρονου ψηφιοποιημένου κινηματογράφου με τον κινηματογράφου "του Τσάρλι Τσάπλιν". Τα παιδιά μετά από την παρακολούθηση του βίντεο "Το κλουβί του Λιονταριού" εκφράζουν τις σκέψεις και τις εντυπώσεις τους, κάνουν συγκρίσεις, εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές.

Το βίντεο επιλέχθηκε επειδή είναι πολύ αστείο, είναι μικρής διάρκειας, αναδεικνύει μοναδικά το ταλέντο του μεγάλου ηθοποιού και προσφέρεται για δραστηριότητες παραγωγής προφορικού λόγου.
Θα το βρείτε στον σύνδεσμο:


 **παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο της ανάρτησης να αναρτήσει τον σύνδεσμο από την γραμμή URL και όχι αυτούσιο το περιεχόμενο της ανάρτησης. Ευχαριστώ.

Ακολούθως μπορούμε να μιλήσουμε εκτενέστερα για τον Τσάρλι Τσάπλιν, αξιοποιώντας τον ακόλουθο πίνακα αναφοράς.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ
 


Επίσης, μπορούμε να ζητήσουμε από τα παιδιά να εξιστορήσουν με τα δικά τους λόγια την ιστορία, αξιοποιώντας το ακόλουθο εποπτικό υλικό και επιδιώκοντας τη χρήση συνδετικών χρονικών προσδιορισμών (πρώτα, ύστερα, μετά, κατόπιν, στη συνέχεια, στο τέλος).


Ακόμα, μπορούμε να κάνουμε το ακόλουθο φύλλο εργασίας για τη Γλώσσα, μιλώντας παράλληλα για τη φωνούλα ΤΣ του ΤΣάρλι ΤΣάπλιν και αξιοποιώντας τον πίνακα αναφοράς της φωνούλας που δίνεται ακολούθως:

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ ΤΣ, τσ

Ζωγραφοσελίδα για τον Τσάρλι Τσάπλιν μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο:

http://www.hellokids.com/c_27002/coloring-page/famous-people-coloring-pages/famous-british-people-colouring-pages/british-celebrities-colouring-pages/charlie-chaplin-coloring-page


2 Απρ 2013

Έντομα στο Νηπιαγωγείο: 4 Φύλλα Εργασίας για τα Μαθηματικά

Η ακόλουθη ανάρτηση προτείνει 4 φύλλα εργασίας για τα Μαθηματικά σχετικά με τη θεματική ενότητα Έντομα. Στην  αντίστοιχη ετικέτα ΕΔΩ, μπορείτε να βρείτε 7 ακόμα σχετικές αναρτήσεις.

 **παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο της ανάρτησης να αναρτήσει τον σύνδεσμο από την γραμμή URL και όχι αυτούσιο το περιεχόμενο της ανάρτησης. Ευχαριστώ.


ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
ΈΝΤΟΜΑ

(1)


(2)


(3)
με εισαγωγή συμβόλου > < ανάμεσα στους αριθμούς

(4)
 

Άνοιξη στο Νηπιαγωγείο: Φύλλα Εργασίας για τα Μαθηματικά



Αναλυτικό ευρετήριο με τις αναρτήσεις της Άνοιξης,

Η ακόλουθη ανάρτηση προτείνει ένα σύνολο από φύλλα εργασίας για τα Μαθηματικά με θεματολογία σχετική με τη θεματική ενότητα ΆΝΟΙΞΗ

ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ:
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
 (1)
αναγνώριση πληθικότητας και γραφή αριθμού εικονιστικά 

 (2)
πρόσθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το έξι, εικονιστικά
  (3)
πρόσθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 6, συμβολικά
 (4)
Συγκρίσεις μεγεθών: Πίνακας Αναφοράς
μακρύ-κοντό, φαρδύ-στενό, χοντρό-λεπτό
 
Φύλλα Εργασίας για τις συγκρίσεις μεγεθών
(5)

(6)
 (7)

1 Απρ 2013

Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης στο Νηπιαγωγείο: προτάσεις δραστηριοτήτων για την "Ποδηλάτισσα" του Οδυσσέα Ελύτη


 **παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο της ανάρτησης να αναρτήσει τον σύνδεσμο από την γραμμή URL και όχι αυτούσιο το περιεχόμενο της ανάρτησης. Ευχαριστώ.

**μια ακόμα σχετική ανάρτηση για το ποίημα αυτό του Ελύτη 
Με ιδιαίτερη χαρά έλαβα χθες από τη συνάδελφο Ευσταθία Κωστάρα (34ο Νηπιαγωγείο Αθηνών) μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση του ποιήματος "Η ποδηλάτισσα" του Οδυσσέα Ελύτη.
Έφη, σ'ευχαριστώ πολύ.

Προτάσεις και ανάπτυξη δραστηριοτήτων 
για την "Ποδηλάτισσα" του Οδυσσέα Ελύτη


























ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΟ


ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ : Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ


ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ

Η ιδέα είναι της συναδέλφου, απλά πρόσθεσα τις εικόνες

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΛΑΖ
(1)
(2)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ


Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων στο Νηπιαγωγείο: Χρήσιμες συνδέσεις, Πίνακας Αναφοράς και Φύλλα Εργασίας

**παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο της ανάρτησης να αναρτήσει τον σύνδεσμο από την γραμμή URL και όχι αυτούσιο το περιεχόμενο της ανάρτησης. Ευχαριστώ.

Υιοθετώντας μία από τις πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις της Ανθής για το "Ημερολόγιο του Απριλίου" - δείτε τον σύνδεσμο http://dreamkindergarten.blogspot.gr/2013/03/2013.html
προτείνονται ακολούθως ορισμένες χρήσιμες συνδέσεις για το συγκεκριμένο θέμα (Παγκόσμια Ημέρα για τα Αδέσποτα Ζώα - 4 Απριλίου), καθώς και ένας πίνακας αναφοράς με συνοδευτικά φύλλα εργασίας για το κλασσικό παραμύθι-ταινία "Η Λαίδη και ο Αλήτης", στο οποίο τα αδέσποτα σκυλάκια...πρωταγωνιστούν.

Ως προκαταβολικός οργανωτής μπορεί να αξιοποιηθεί το ακόλουθο βίντεο, που περνά με μορφή καρτούν ουσιαστικά μηνύματα για το πώς τα ζώα καταλήγουν να είναι αδέσποτα, προτείνοντας στο τέλος μια πολύ ενδιαφέρουσα λύση (όχι τον μπόγια). Είναι ένα βίντεο που μπορούμε να συζητήσουμε εκτενώς με τα παιδιά, να τα βοηθήσουμε με τη μετάφρασή μας στην καλύτερη κατανόηση ή να επιλέξουμε την επιλογή παρακολούθησης χωρίς ήχο (και εγώ έτσι το παρακολούθησα) καθώς η ιστορία εξελίσσεται από καρέ σε καρέ με τρόπο εξαιρετικά εύληπτο. Τα παιδιά συζητούν για το τι κατάλαβαν από το βίντεο, εκφράζουν εντυπώσεις, σκέψεις, συναισθήματα και προσωπικές εμπειρίες.
Ο σύνδεσμος για το βίντεο είναι ο εξής:
http://www.youtube.com/watch?v=oN9p3_8wQ0Q

Σχετικές αναρτήσεις του ιστολογίου για την αγάπη μας και την φροντίδα προς τα ζώα γενικά, μπορείτε να βρείτε στους ακόλουθους σύνδεσμους:

Επίσης: για ζωγραφοσελίδες της Λαίδης και του Αλήτη, μπορείτε να μπείτε στον σύνδεσμο:
http://www.educationalcoloringpages.com/ladyandtramp.html#
ενώ ένα εξαιρετικό παιχνίδι online 
μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο:
http://www.disney.gr/disney-paixnidia/anaparagogi/?anaparagogi=lady-and-the-tramp_dodge-kai-dash
(με απλές οπτικοποιημένες οδηγίες στα ελληνικά)
Επίσης: για ζωγραφική online των αγαπημένων ηρώων της ταινίας, μπείτε εδώ:
http://www.hellokids.com/c_4509/coloring-page/disney-coloring-pages/lady-and-the-tramp-coloring-book-pages/puppies-under-the-christmas-tree#contenu
(διπλοκλικάρουμε τις εικόνες στο πλάι για να επιλέξουμε τη ζωγραφοσελίδα που μας αρέσει)
**παρόμοιος σύνδεσμος είναι και ο ακόλουθος:
http://disney-channel-games.com/peg_and_bull_coloring_game_20.html


ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ - ΤΑΙΝΙΑ
"Η ΛΑΙΔΗ ΚΑΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ"





ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
(1)

(2)

(3)

(4)

(5)
Ένα ακόμα φύλλο εργασίας που μπορεί να δώσει την αφορμή να συζητήσουμε για τον τρόπο γραφής των κύριων ονομάτων.


31 Μαρ 2013

Παίζοντας με τις λέξεις σε -ισσα: Γλωσσική Ανάπτυξη στο Νηπιαγωγείο

Με αφορμή την επεξεργασία του εικονόλεξου για το ποίημα "Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ" (ΔΕΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΔΩ), μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ακόλουθη ανάρτηση για να παίξουμε προφορικά με τις καρτέλες των ουσιαστικών σε -ισσα.

ΚΑΡΤΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ 
ΓΙΑ ΤΑ ΘΗΛΥΚΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ -ΙΣΣΑ
(1) 

 (2)

Αντιγραφή - Υποκλοπή Πνευματικής Ιδιοκτησίας


Αγαπητοί συνάδελφοι,

Το δυσάρεστο γεγονός, για το οποίο σας είχα ενημερώσει σε προηγούμενη ανάρτηση, αποκαταστάθηκε, για αυτό και θεώρησα σωστό να ανασυντάξω την ανάρτηση αυτή.

Ευχαριστώ όλους σας για την κατανόηση.

30 Μαρ 2013

Άνοιξη στο Νηπιαγωγείο: 3 φύλλα εργασίας

Συμπληρώνοντας προηγούμενες αναρτήσεις για την ΆΝΟΙΞΗ, (ΕΔΩ & ΕΔΩ για φύλλα εργασίας), η ακόλουθη ανάρτηση προτείνει συνολικά 3 ακόμα φύλλα εργασίας: ένα για τη Γλώσσα και δύο για τα μαθηματικά. 

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ
(1) 

 (2
Ζωγραφίζοντας ένα μαθηματικό πρόβλημα:

Προτείνεται η παιγνίωδης εισαγωγή της επίλυσης προβλημάτων: διαβάζουμε στα παιδιά το πρόβλημα και τα αφήνουμε να το ζωγραφίσουν (στην αρχική αυτή φάση μπορούμε να μην επιμείνουμε στο σωστό αποτέλεσμα της πράξης που υποδηλώνει το πρόβλημα, δηλαδή 5 - 1 = 4 κουνελάκια, αλλά να αφήσουμε τα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα και να συζητήσουμε μετά τον τρόπο που σκέφτηκαν και τις "στρατηγικές" που ακολούθησαν για τη λύση του προβλήματος). 
(3)
 

Άνοιξη στο Νηπιαγωγείο: Οι φράουλες της Άνοιξης (2)


Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) για τις φράουλες της Άνοιξης, προτείνονται ακολούθως ένας πίνακας αναφοράς και 3 φύλλα εργασίας.


Αναλυτικό ευρετήριο με τις αναρτήσεις της Άνοιξης,


ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 
(1)
   (2)


 
ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
(ΕΓΧΡΩΜΟ)
 ΚΑΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ...
(3)

Για τα φρούτα της άνοιξης δείτε μια διαδραστική παρουσίαση στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
(Δημιουργός παρουσίασης: Μαρία Τσακμαδά)

Μέσα Μεταφοράς και Κυκλοφοριακή Αγωγή στο Νηπιαγωγείο: Εικονόλεξο για την "Ποδηλάτισσα" του Οδυσσέα Ελύτη


Με αφορμή την εξαιρετική ανάρτηση της Κικής (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) και την προσέγγισή της στην θεματική ενότητα ΠΟΔΗΛΑΤΑ, προτείνεται ακολούθως ένα εικονόλεξο για το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη "Η Ποδηλάτισσα"...


**για 2 πίνακες αναφοράς με τα θηλυκά ουσιαστικά σε -ΙΣΣΑ,
ΜΠΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΟ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ
ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ


ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΟ





ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ