Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


9 Νοε 2013

“Στο Δάσος”: 10 φύλλα εργασίας ελεύθερης εικαστικής δημιουργίας για το βιβλίο της Σοφίας Ζαραμπούκα


Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου (που πλησιάζει) και για όσες συναδέλφους διαπραγματεύονται την θεματική ενότητα Ζώα της Σαβάνας, προτείνεται ακολούθως ένα εξαιρετικό βίντεο με ενσωματωμένους ήχους ζώων της αφρικανικής σαβάνας.
http://www.youtube.com/watch?v=zgh8xvs5jDg
(ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ δεκάλεπτο βίντεο για τα ζώα της Σαβάνας με ενσωματωμένους ήχους ζώων και αφρικανική μουσική)




Η διασύνδεση με την θεματική ενότητα του Πολυτεχνείου και της αναφοράς μας στις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας μπορεί να γίνει με την παράλληλη ανάγνωση του αγαπημένου παραμυθιού της Σοφίας Ζαραμπούκα "Στο δάσος", με πρωταγωνιστές τον ελέφαντα, το λιοντάρι και την κουκουβάγια, για το οποίο προτείνονται τα ακόλουθα 10 φύλλα εικαστικής δημιουργίας και γραφής.


ζα11 ζα1
ζα2 ζα3
ζα4 ζα5
 ζα6ζα7
ζα8 ζα9
ΖΑ10

17 Νοεμβρίου: η επέτειος του Πολυτεχνείου στο Νηπιαγωγείο - 120 χρήσιμες συνδέσεις

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου (17 Νοεμβρίου) ακολουθούν 120 χρήσιμες συνδέσεις με κατασκευές, προτάσεις προσέγγισης του θέματος, φύλλα εργασίας, βιβλιοπροτάσεις και βιωματικές δράσεις. 





 Στην ετικέτα 17η Νοεμβρίου θα βρείτε τις 10 προτάσεις του παρόντος ιστολογίου για την επέτειο του Πολυτεχνείου.

Για τη διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου της Σοφίας Ζαραμπούκα "Στο Δάσος" δείτε ΕΔΩ.

ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ ΤΙΣ 
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΕΔΩ.

Ευχαριστώ.

8 Νοε 2013

17 Νοέμβρη: η επέτειος του Πολυτεχνείου στο Νηπιαγωγείο - Παιχνίδια ρόλων για την έννοια της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας

Με αφορμή την εξαιρετική ανάρτηση της Πιτσίνας στον σύνδεσμο που ακολουθεί
θα ξεκινήσω με τα σπουδαία λόγια του Ισοκράτη, όπως τα παρουσιάζει εξάλλου στη σελίδα της και η Ελένη:

Η Δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.



Στην ετικέτα 17 Νοέμβρη θα βρείτε 
τις υπόλοιπες σχετικές αναρτήσεις


Πόσο εύκολο είναι να "περάσουμε" αυτά τα μηνύματα στα παιδιά του Νηπιαγωγείου; Πόσο σίγουροι μπορούμε να είμαστε ότι έχουμε βρει τον σωστό τρόπο προσέγγισης εννοιών, που ακόμα και πολλοί από εμάς τους ενήλικες (που νομίζουμε ότι είμαστε καλλιεργημένοι, πολιτισμένοι και μορφωμένοι) φαίνεται να δυσκολευόμαστε να εφαρμόσουμε στην καθημερινή μας ζωή, στις διαπροσωπικές, επαγγελματικές, φιλικές ή συναδελφικές μας σχέσεις; 

Συνομιλώντας με συναδέλφους εκπαιδευτικούς, έχω πολύ συχνά ακούσει την άποψη ότι η δημοκρατία και η δικτατορία είναι εξαιρετικά σύνθετες έννοιες, που σε καμία περίπτωση ένα παιδί Νηπιαγωγείου δεν μπορεί να αντιληφθεί. Κατά άλλους, οι έννοιες αυτές ανήκουν στη σφαίρα των αφηρημένων εννοιών που το εννοιολογικό τους περιεχόμενο σε συνδυασμό με την επίδειξη σχετικού εποπτικού υλικού μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση στο παιδί της προσχολικής ηλικίας (ή ακόμα και να "βλάψει" τον συναισθηματικό του κόσμο), και ως εκ τούτου είναι μάλλον καλύτερη η αποφυγή της αναφοράς τους. 

Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο καθένας έχει τον δικό του εντελώς μοναδικό και ξεχωριστό τρόπο να προσεγγίζει τα πράγματα, να περνάει ή να επιβάλλει τις απόψεις του, να προσηλυτίζει ή να επηρεάζει συναισθηματικά τους άλλους, να πλησιάζει τους άλλους και να κερδίζει θετικές ή αρνητικές εντυπώσεις, να χαρακτηρίζεται εν τέλει (και μέσα από τις επιλογές του) δημοκρατικός, τίμιος, διαλλακτικός απόλυτος, δικτατορικός, αρνητιστής ή ακόμα και μηδενιστής.

Μπορούμε όλα αυτά να τα "πούμε" σε παιδιά του Νηπιαγωγείου; Θα έπρεπε ή όχι; Υπάρχει άραγε μία μόνο σωστή απάντηση ή θα ήταν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΕΡΟ να αποδεχθούμε ότι υπάρχουν και άλλες (ίσως διαφορετικές από τη δική μας);

Με αυτές τις σκέψεις, μπορούμε να παίξουμε ένα απλό παιχνίδι ρόλων, που θα ήταν ίσως πολύ χρήσιμο να υιοθετήσουμε και εμείς συχνά - πυκνά στις καθημερινές μας σχέσεις, για να γίνουμε καλύτεροι και για να μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα βελτιωνόμαστε μέρα με την ημέρα...χωρίς ποτέ (αλίμονο) να πιστέψουμε ότι εμείς τα ξέρουμε όλα και καλύτερα από τον κάθε ένα...

10 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ:
(μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο 
κουκλοθεάτρου ή θεατρικού παιχνιδιού)

1. Διάλογος μεταξύ παιδιών:
Παιδί 1: Τι λες να παίξουμε σήμερα; Εγώ λέω να παίξουμε με τα τουβλάκια. Θέλεις να παίξουμε μαζί;
Παιδί 2: Σιγά μην παίξουμε με τα τουβλάκια! Αυτά είναι ανοησίες! Έλα, εγώ θα σου προτείνω το καλύτερο παιχνίδι. Θα παίξουμε με τα εργαλεία.
Παιδί 1: Μα, εγώ δεν...
Παιδί 2: Σταμάτα, μη μιλάς. Άντε, έλα και μη μου λες όχι....

2. Διάλογος μεταξύ παιδιού και νηπιαγωγού:
Νηπιαγωγός: Δημήτρη, πήγαινε να παίξεις σε άλλη ομάδα.
Δημήτρης: Μα, γιατί, εγώ θέλω να παίξω εδώ.
Νηπιαγωγός: Γιατί στο λέω εγώ.

3. Διάλογος μεταξύ δύο Νηπιαγωγών:
Νηπιαγωγός 1: Θα φτιάξουμε σήμερα με τα παιδιά την κυρία-Δημοκρατία. Διαβάσαμε το βιβλίο, άρεσε πολύ στα παιδιά και αποφασίσαμε όλοι μαζί να φτιάξουμε την κυρά-Δημοκρατία...
Νηπιαγωγός 2: Μα είναι δυνατόν! Καταλαβαίνουν τα παιδιά νομίζεις τι είναι δημοκρατία και τι δικτατορία, επειδή θα τους διαβάσουμε ένα βιβλίο; Μην είσαι ανόητη... Δεν γίνονται αυτά. Άκου εμένα, τι θα σου πω. Ξέρω εγώ....

4. Συνομιλία παιδιών με την Νηπιαγωγό στην "παρεούλα":
Νηπιαγωγός: ...λοιπόν, παιδιά, μήπως θυμάται κάποιος να μου πει τι έγινε στο παραμύθι με τον Τζίτζικα και τον Μέρμηγκα;
Παιδί 1: Νομίζω ότι ο Τζίτζικας τραγουδούσε όλη μέρα και έπαιζε κιθάρα και στο τέλος....
Παιδί 2 (διακόπτει τον φίλο του): Βλακείες λες! Σιγά μην ο Τζίτζικας τραγουδάει... Ο τζίτζικας είναι απλά ένα έντομο, όπως όλα τα άλλα, ούτε τραγουδάει, ούτε κιθάρα παίζει. Καλύτερα να μην ξαναμιλήσεις, γιατί, όποτε μιλάς, λες χαζομάρες...

5. Συνομιλία παιδιών (που μόλις έχουν τελειώσει τη ζωγραφιά τους):
Παιδί 1: Κοίτα, σήμερα που η κυρία είπε ότι "γιορτάζουν τα αγγελάκια" έφτιαξα ένα αγγελάκι. Δεν ξέρω να ζωγραφίζω πολύ καλά τα φτερά όμως....Θα με βοηθήσεις;
Παιδί 2: Το έκανες πολύ ωραίο.
Παιδί 1: Μα το δικό σου είναι τέλειο. Κοίτα τι τέλεια φτερά που έχεις φτιάξει. Εγώ δεν μπορώ...
Παιδί 2: Και αυτά που έφτιαξες εσύ το ίδιο όμορφα είναι. Είναι απλά διαφορετικά...

6. Συνομιλία παιδιού με τον μπαμπά του:
Παιδί: Μπαμπά, κοίτα τι ζωγράφισα! Σου αρέσει;
Μπαμπάς: Τι είναι αυτό;
Παιδί: Είμαι εγώ με τον φίλο μου τον Νίκο που παίζουμε με τον Ντάστι το αεροπλανάκι.
Μπαμπάς: Αεροπλάνο είναι αυτό; Σαχλαμάρες! Έλα, πάμε θα σου δείξω εγώ πώς θα ζωγραφίζεις αεροπλάνο. Εγώ ξέρω, όταν ήμουν στο σχολείο έπαιρνα τους καλύτερους βαθμούς στη ζωγραφική....

7. Συνομιλία παιδιών την ώρα του παιχνιδιού στο κουκλόσπιτο:
Παιδί 1: Εγώ θέλω να είμαι η μαμά. Εσύ τι θα ήθελες να είσαι;
Παιδί 2: Και εγώ η μαμά θέλω να είμαι.
Παιδί 1: Θέλεις να είμαι τώρα εγώ η μαμά και αύριο να είσαι εσύ;

8. Συνομιλία παιδιών που παίζουν με τα αυτοκινητάκια και ενός άλλου που έρχεται να παίξει μαζί τους:
Παιδί 1: Εδώ παίζουμε εμείς. Φύγε.
Παιδί 2: Μα αφού χωράω και εγώ στην ομάδα σας...
Παιδί 1: Ναι, αλλά δε σε θέλω. Παίζω με τον Κώστα. Φύγε σου είπα.

9. Συνομιλία μαμάς με παιδί:
Παιδί 1: Μαμά, κατάφερα να ζωγραφίσω έναν ελέφαντα. Κοίτα! 
Μαμά: Πού; Δεν βλέπω κανέναν ελέφαντα εδώ.
Παιδί 1: Να, εδώ πίσω από το δέντρο.
Μαμά: Δεν είναι ελέφαντας αυτό. Αυτό μοιάζει με πουλί. 
Παιδί 1: Μα τι λες; Σου λέω ότι είναι ελέφαντας. Να και οι χαυλιόδοντες.
Μαμά: Πόσες φορές σου έχω πει να μην μου αντιμιλάς...

10. Νηπιαγωγός προς τα παιδιά την ώρα που ζωγραφίζουν:
Νηπιαγωγός: Παιδιά, κοιτάξτε τι υπέροχη ζωγραφιά που έφτιαξε ο Γιώργος. Τι καταπληκτικά χρώματα που χρησιμοποίησε... Δείτε το, για να μάθετε να ζωγραφίζετε σωστά.

...Κώστα, πόσες φορές σου έχω πει να μην χρησιμοποιείς μαύρο χρώμα; Κοίτα τι έκανες, μια μουτζούρα έγινε...Ζωγραφιά το λες εσύ αυτό;

Άπειρα παραδείγματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν, τα παιδιά να προτείνουν τα δικά τους και να παίξουν ελεύθερα τα παιχνίδια ρόλων ή φτιάχνοντας συνοδευτικές "κούκλες ρόλων". 


Όσο περνάει ο καιρός, τείνω να πιστεύω ότι η έννοια της δημοκρατίας όσο και η έννοια της δικτατορίας δεν είναι και τόσο δύσκολο να διδαχθούν, αλλά είναι μάλλον πολύ δύσκολο και επίπονο να εφαρμοστούν (στην τάξη, στην οικογένεια, μεταξύ φίλων, μεταξύ συναδέλφων και παντού....)


Διαμορφώνοντας το "λεξικό" της τάξης: μια ιδέα της συναδέλφου Κικής


Με αφορμή την υπέροχη ανάρτηση της συναδέλφου Κικής, την οποία μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί http://haroumenesfatsoules.blogspot.gr/2013/11/blog-post_7.html,
προτείνεται η ηλεκτρονικά διαμορφωμένη πρόταση εξώφυλλου και κεντρικού φύλλου γραφής για όποιον/α συνάδελφο θα ήθελε να την εφαρμόσει, για να φτιάξει το λεξικό της τάξης του. Επειδή η ιδέα δεν είναι δική μου, σας παραπέμπω στην σελίδα της Κικής στον παραπάνω σύνδεσμο, για να δείτε παραδείγματα εφαρμογής σχετικά με την ιδέα αυτή.

ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ "ΛΕΞΙΚΟ" ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΛΕ7 λε6
ΛΕ1 ΛΕ2
λε3 λε4
λε5

7 Νοε 2013

8 Νοεμβρίου: Η Γιορτή των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ - 15 έργα ζωγραφικής με αγγέλους και παιδιά

Με αφορμή την γιορτή των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ (8 Νοεμβρίου), δίνεται ακολούθως ένα σύνολο από 15 έργα τέχνης με αγγέλους "φύλακες" των παιδιών, που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν ως εποπτικό υλικό για συζήτηση στην τάξη. 



Τα παιδιά παρατηρούν τους πίνακες (όσους επιλέξουμε να διαπραγματευτούμε), εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές, εκφράζουν τις απόψεις τους σχετικά με το ποιος προστατεύει ποιον, πότε και γιατί (με αναφορά στον πίνακα ζωγραφικής αλλά και γενικά από την προσωπική τους εμπειρία), ενώ στο τέλος μπορούν να αποδώσουν με ελεύθερη εικαστική δημιουργία έναν δικό τους φύλακα άγγελο όπως τον φαντάζονται.

Επιπλέον σχετικές αναρτήσεις/συνδέσεις μπορείτε να βρείτε στην αντίστοιχη ετικέτα ΕΔΩ.

Το αρχείο δίνεται σε μορφή pdf και μπορείτε να το κατεβάσετε και να το αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας από τον σύνδεσμο:

6 Νοε 2013

Ένα γράμμα, μια ιστορία: ο Ερωτευμένος Ελέφαντας (το γράμμα Ε,ε της Ελιάς & του Ελέφαντα) – 5 Φύλλα εργασίας

Ακολουθεί η διδακτική αξιοποίηση του βίντεο με τίτλο "Ο ερωτευμένος Ελέφαντας" με συνοδευτικό εποπτικό υλικό για το γράμμα Ε,ε, που μπορεί να αξιοποιηθεί σε συνδυασμό με την θεματική ενότητα της Ελιάς ή των ζώων της Σαβάνας.

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ:
"Ο ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ"


Το κείμενο του βίντεο έχει ως εξής:
Έναν καιρό και  μία φορά, μπορεί τώρα ή παλιά, με κίνητρα ευγενικά έξι ελέφαντες μαζί εκπαιδεύονται γιατροί, μια εργασία εκλεκτή. Σε μεγάλη επιδημία με επαγγελματική μανία χωρίς καμία εμπειρία είχαν μεγάλη επιτυχία. Μια ζεστή, ζεστή εποχή βγαίνουν τα έντομα με ορμή σε εχθρική επιδρομή εφορμούν με επιμονή. Εμφάνιση, εξωτερικά βούλες κάνουν ξαφνικά: "Έλα να δεις! Έλα να δεις!", φωνάζει ο εκπαιδευτής, "Χρειάζεται εθελοντής". Τρέχονται, έρχονται οι γιατροί με επίσημη, λευκή στολή, τους ελέφαντες κοιτάζουν, προσεκτικά τους εξετάζουν, εντριβή μεμιάς τους κάνουν, το εξάνθημα να γιάνουν. "Ε,ε!! Τι κάνετε εκεί;", ακούνε τον εκπαιδευτή. "Δεν έχει ελπίδα αυτός πολύ, είναι για την εντατική, μέθοδο επαναστατική". Με ενδιαφέρον ενεργούν, το ελικόπτερο καλούν, τον ελέφαντα κρεμούν σε ελατήριο ελαστικό, πολύ ελαττωματικό. Το ελαφρύ ελεφαντάκι κρέμεται σαν παιχνιδάκι και φωνάζει το καημένο πως είναι μόνο ερωτευμένο. Το ελικόπτερο ζυγώνει, την ταχύτητα ελαττώνει, ελεύθερο στο έδαφος, πίσω το προσγειώνει. Μετά την επιστροφή, με μεγάλη ενοχή πήγαν όλοι εκδρομή να εορτάσουνε μαζί. Σε εστιατόριο καθιστοί όλοι νιώθουν ευτυχία απ'τη μεγάλη επιτυχία. Έξυπνες εφημερίδες γράφουνε πολλές σελίδες, ενημερώνουν το κοινό για το τέλος το καλό.

5 φύλλα εργασίας ελεύθερης εικαστικής δημιουργίας, αρίθμησης και γραφής για τον "Ερωτευμένο Ελέφαντα"

ελεφ5 ελεφ1
ελεφ2 ΕΛΕΦ3
ΕΛΕΦ4 ελεφ6

5 Νοε 2013

Οι κλέφτες της Ελιάς: εικονογραφημένο παραμύθι για την Ελιά και το γράμμα Ε,ε, με αφορμή ένα βίντεο


Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε το παρακάτω βίντεο με ένα εξαιρετικό παραμύθι δημιουργημένο και ζωγραφισμένο από τα ίδια τα παιδιά σχετικά με την ελιά. Ακολουθώντας την τεχνική της ελεύθερης επιλογής του τέλους της ιστορίας, προτείνει μια ευχάριστη και μια περισσότερο "επιθετική" εκδοχή. Μπορεί επίσης να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της συζήτησης για το γράμμα Ε,ε.

Τις υπόλοιπες 21 αναρτήσεις για την Ελιά και το γράμμα Ε,ε 

Με αφορμή το βίντεο ακολουθεί η εικονογράφηση του παραμυθιού




ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ: ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Ε,ε

 ελε12 ΕΛΕ1
ΕΛΕ2 ΕΛΕ3
ΕΛΕ4 ΕΛΕ5
ΕΛΕ6 ελε7
ελε9 ελε13  
ΕΛΕ10

Ζώα της Σαβάνας και άλλα…: 14 διπλές καρτέλες γραφής

 Ακολουθούν 14 διπλές καρτέλες γραφής για τα Ζώα της Σαβάνας (κυρίως).

Τις υπόλοιπες σχετικές αναρτήσεις μπορείτε να βρείτε στην αντίστοιχη ετικέτα.

Το πρωτότυπο εποπτικό υλικό
μπορείτε να το βρείτε στους συνδέσμους που ακολουθούν:

http://resources.sparklebox.me.uk/7000-8000/sb7722.pdf

http://resources.sparklebox.me.uk/7000-8000/sb7723.pdf

14 ΔΙΠΛΕΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΗΣ 
ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΣΑΒΑΝΑΣ
ΖΩ14 ΖΩ1
ΖΩ2 ΖΩ3
ΖΩ4 ΖΩ5
ΖΩ6 ΖΩ7
ΖΩ9 ΖΩ8
ΖΩ10 ΖΩ11
ΖΩ12 ΖΩ13
ΖΩ15

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ