Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


9 Μαρ 2014

Ελληνικές παραδοσιακές φορεσιές (1): εποπτικό υλικό και κάρτες αναφοράς


Με αφορμή τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου δίνονται ακολούθως κάρτες αναφοράς ως εποπτικό συνοδευτικό υλικό με μερικές από τις πιο βασικές και γνωστές ελληνικές παραδοσιακές φορεσιές.

Για την 25η Μαρτίου 
οι υπόλοιπες αναρτήσεις του ιστολογίου βρίσκονται ΕΔΩ.
 
Για την παράδοση (πίνακες αναφοράς και επιπλέον χρήσιμες συνδέσεις), οι υπόλοιπες αναρτήσεις του ιστολογίου ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΔΩ

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΦΟΡΕΣΙΕΣ: εποπτικό υλικό από Θράκη, Κρήτη, Μακεδονία, Θεσσαλία, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, Επτάνησα και Πόντο.
 
φο12 ΦΟ4 ΦΟ5 ΦΟ6 ΦΟ7 ΦΟ8 ΦΟ9 ΦΟ11 φο1 φο2 φο3

8 Μαρ 2014

Οι ήρες του 1821: 9 διπλές ασπρόμαυρες καρτέλες γραφής

Για την 25η Μαρτίου προτείνονται ακολούθως 9 διπλές ασπρόμαυρες καρτέλες γραφής με τους πιο βασικούς ήρωες της Επανάστασης του 1821.

Οι υπόλοιπες  16 αναρτήσεις για την 25η Μαρτίου 

ηρω10 ΗΡΩ1 ΗΡΩ2 ΗΡΩ3 ΗΡΩ4 ΗΡΩ5 ΗΡΩ6 ΗΡΩ7 ΗΡΩ8 ΗΡΩ9

Διατροφή στο Νηπιαγωγείο: Ένα παιχνίδι για τις κατηγορίες των τροφίμων


Στη θεματική ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ προτείνεται ένα παιχνίδι για την εξοικείωση με τις 6 από τις βασικότερες κατηγορίες τροφίμων: δημητριακά, λαχανικά, όσπρια, γαλακτοκομικά, λίπη και φρούτα. Οι καρτέλες είναι προτιμότερο να φωτοτυπηθούν σε διάσταση Α3. Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί είτε με όλα τα παιδιά είτε σε μικρότερες ομάδες.

Για την ίδια θεματική ενότητα βρείτε ΕΔΩ 
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ δια4 ΔΙΑ1 ΔΙΑ2 ΔΙΑ3

6 Μαρ 2014

Εικόνολεξο για τα κάλαντα του Μάρτη

Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης με τα κάλαντα του Μάρτη προτείνεται ακολούθως το εικονόλεξο του παραδοσιακού τραγουδιού.

Βρείτε το βίντεο για τα κάλαντα του Μάρτη στον σύνδεσμο:

 Περιστεράκι πέταξε,
ηύρε πύργο κι έκατσε
και χαμοκελάηδησε,
Μάρτη Μάρτη μου, καλέ.

Μάρτη Μάρτη μου, καλέ
και Φλεβάρη φοβερέ
κι αν χιονίσεις κι αν φλεβίσεις, πάλι Άνοιξη θ’ ανθίσεις.


Μάρτη Μάρτη βροχερέ και Απρίλη δροσερέ,
τα πουλάκια κελαηδούν,
τα δενδράκια φύλλ’ ανθούν.
Τα πουλάκια αβγά γεννούν κι αρχινούν να τα κλώσουν.

Ευρετήριο αναρτήσεων για τον Μάρτιο, θα βρείτε ΕΔΩ.



Αναλυτικό ευρετήριο 
με τις αναρτήσεις της Άνοιξης,



5 Μαρ 2014

Παγκόσμια ημέρα για την ενδοσχολική βία: εποπτικό υλικό για συζήτηση

 Ακολουθούν 9 διπλές καρτέλες αναφοράς που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν ως επιπλέον εποπτικό υλικό για τη συζήτηση σχετικα με την ενδοσχολική βία.


ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
(Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού: Τα μπαλόνια της Φιλίας, διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού: Η Μόνα στο καινούριο σχολειο, κάρτες αναφοράς για την φιλία και πίνακες αναφοράς για την ενδοσχολική βία για συζήτηση με τα παιδιά)

BU8 bu1 bu2 bu3 bu4 bu5 bu6 bu9 bu10

6 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα ενδοσχολικής βίας – Διδακτική αξιοποίηση ενός παραμυθιού


Με αφορμή το παραμύθι της Μόνας της χελώνας που πηγαίνει στο καινούριο της σχολείο, προτείνεται μία δραστηριότητα αξιοποίησης του παραμυθιού με αναδιήγηση της ιστορίας μέσα από τις εικόνες.
Βρείτε παραμύθι "Η Μόνα σε νέο σχολείο" στον σύνδεσμο:


ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
(Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού: Τα μπαλόνια της Φιλίας, κάρτες αναφοράς για την φιλία και πίνακες αναφοράς για την ενδοσχολική βία για συζήτηση με τα παιδιά)

Επίσης, μπορεί να γίνει διερεύνηση των απόψεων των παιδιών με την ερώτηση "τι θα γινόταν αν", δραστηριότητα που θα οδηγούσε ενδεχομένως σε μια διαφορετική εξέλιξη του μύθου με περισσότερα ή λιγότερα προβλήματα για την ηρωίδα και θα βοηθούσε τα παιδιά να επιλέξουν την καλύτερη λύση ή την καλύτερη διέξοδο.

Τι θα γινόταν, αν η Μόνα είχε μιλήσει για το πρόβλημά της στη μαμά της;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα είχε πέσει στην παγίδα;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα είχε μιλήσει στη δασκάλα της για το σπασμένο μολύβι και τις μουτζούρες;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα συνέχιζε να μη θέλει να πάει στο σχολείο;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα αποφάσιζε να μιλήσει στον λαγό, το αγριογούρουνο και την αλεπού;
Τι θα γινόταν, αν οι γονείς της Μόνας αποφάσιζαν να αλλάξουν σχολείο;
Τι θα γινόταν, αν η Μόνα μιλούσε στον κυρ γάιδαρο;


ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΝΑΔΙΗΓΗΣΗΣ:
Η ΜΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟ



μο7 μο1 μο2 μο3 μο4 μο5 bu11

4 Μαρ 2014

Γλωσσικά παιχνίδια για την 25η Μαρτίου: Μαθαίνοντας τους ήρωες του 1821

 Για την εξοικείωση με τα ονόματα των ηρώων του 1821 και τη διάκριση των καταλήξεων των ονομάτων τους, προτείνονται οι ακόλουθες δραστηριότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν και ως δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου.

15 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ.

ηρ10 ΗΡ1 ΗΡ2 ΗΡ3 ΗΡ4 ΗΡ5 ΗΡ6 ΗΡ7 ΗΡ8 ΗΡ9

Διδακτική αξιοποίηση ενός βίντεο για τον ερχομό της Άνοιξης: συνοδευτικό εποπτικό υλικό


Με αφορμή το βίντεο - καρτούν που μπορείτε να δείτε στον σύνδεσμο
http://www.dailymotion.com/video/x2nry77

δίνονται ακολούθως κάρτες αναφοράς ως εποπτικό υλικό για δραστηριότητες αναδιήγησης και περιγραφής της ιστορίας

Παράλληλα δίνεται αφορμή για συζήτηση σχετικά με τον έρχομο της άνοιξης στην φύση.

Αναλυτικό ευρετήριο με τις αναρτήσεις της Άνοιξης,

 β7 Β1 Β2 Β3 Β4 Β5 Β6

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ