Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


29 Σεπ 2021

Ημερολόγιο Οκτωβρίου 2021

  Ακολουθεί το ημερολόγιο για τον Οκτώβριο του 2021.

Στο ημερολόγιο περιλαμβάνονται:
η Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας (1η Οκτωβρίου)
η Παγκόσμια Ημέρα Ζώων (4 Οκτωβρίου)
και
η εθνική μας εορτή της 28ης Οκτωβρίου

Η Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων είναι στις 9 Οκτωβρίου.
Η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής είναι στις 16 Οκτωβρίου.

Τις υπόλοιπες αναρτήσεις 

ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ, ΘΑ ΤΙΣ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ.

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021





28 Σεπ 2021

Γνωριμία με τις ρουτίνες σκέψης με αφορμή ένα βίντεο για το φθινόπωρο (α' μέρος)

Με αφορμή ένα cgi βίντεο με θέμα το φθινόπωρο, ακολουθούν προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης που αξιοποιούν ένα σύνολο από στρατηγικές (ρουτίνες) σκέψης. Οι ρουτίνες σκέψης είναι απλές στο σύνολό τους στρατηγικές που έχουν ως στόχο τη δραστηριοποίηση της αυθόρμητης σκέψης των παιδιών αλλά και τον εμπλουτισμό/επέκτασή της. Σχετική με το θέμα βιβλιογραφία στον σύνδεσμο εδώ.

Οι ρουτίνες σκέψης είναι βασικά δομικά στοιχεία της διδακτικής προσέγγισης σε όλα τα προγράμματα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και απεικονίζονται αντιπροσωπευτικά στην εικόνα που ακολουθεί:

Βρείτε το βίντεο στον σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/watch?v=ZoFjdmNLuCQ&ab_channel=TheCGBros

Ρουτίνες σκέψης στο Νηπιαγωγείο 

(Thinking Routines)

[α' μέρος]

Με αφορμή το παραπάνω εξαιρετικό cgi φθινοπωρινό βίντεο, παρουσιάζονται στη συνέχεια οι ρουτίνες σκέψης και ο τρόπος που μπορούν να αξιοποιηθούν στη διδακτική πρακτική:

1. "Headlines" (Τίτλοι): 

Παρουσιάζουμε στα παιδιά τον τίτλο του βίντεο "φθινόπωρο" και ρωτάμε τα παιδιά τι πιστεύουν ότι θα δουν στο βίντεο αυτό. Η συγκεκριμένη ρουτίνα σκέψης αξιοποιείται ιδανικά σε επεξεργασία έργων τέχνης και ποιημάτων. Μπορεί να αξιοποιηθεί σε όλα στάδια των επιμέρους εργαστηρίων, αλλά κυρίως προτείνεται για την εισαγωγή στο εκάστοτε θέμα που πραγματευόμαστε.

2. "3-2-1 Bridge" (3-2-1 Γέφυρα):

Παρουσιάζουμε στα παιδιά μία κεντρική έννοια από το βίντεο (για παράδειγμα "φθινόπωρο") και ζητάμε να σκεφτούν για τη λέξη αυτή 3 λέξεις που τους έρχονται στο μυαλό, όταν την ακούν (θα μπορούσαν για παράδειγμα να απαντήσουν "βροχή", "κίτρινα φύλλα" και "ομπρέλα"), να σκεφτούν 2 ερωτήσεις που σκέφτονται, όταν ακούν τη λέξη (θα μπορούσαν για παράδειγμα να πουν "Φυσάει σήμερα;" "Φόρεσες το αδιάβροχό σου;") και τέλος να σκεφτούν μία παρομοίωση (ή μία μεταφορά) σχετική με τη λέξη (θα μπορούσαν για παράδειγμα να πουν "Το φθινόπωρο είναι σαν ένα πορτοκαλοκίτρινο χαλί από φύλλα, δροσερό και υγρό"). Είναι μία ρουτίνα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια των εργαστηρίων.

3. "See-Think-Wonder" (Βλέπω-Σκέφτομαι-Αναρωτιέμαι):

Παρουσιάζουμε στα παιδιά ένα στιγμιότυπο από το βίντεο και τους ζητάμε να μας απαντήσουν σε αυτούς τους 3 άξονες. Εξυπηρετεί να επιλέξουμε κάποιο στοιχείο, για το οποίο να μπορούν να εκφραστούν διάφορες υποθέσεις και όχι κάτι προφανές. Για παράδειγμα, στο συγκεκριμένο βίντεο αναπάντεχη είναι η παρουσία του κυρίου με τον άσπρο μανδύα. Πιθανές απαντήσεις των παιδιών στη βάση της συγκεκριμένης ρουτίνας: "Βλέπω ένα κύριο με μαύρο πρόσωπο και με ένα άσπρο, μακρύ μανδύα ή παλτό", "Σκέφτομαι ότι φαίνεται γέρος και μάλλον κάπως άγριος" ή "Σκέφτομαι ότι μάλλον είναι ο χειμώνας που έρχεται μετά το φθινόπωρο", "Αναρωτιέμαι αν θα δούμε το πρόσωπό του" ή "Αναρωτιέμαι τι θα κάνει με τη Γη". Μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιοδήποτε στάδιο των εργαστηρίων του προγράμματος.



Χρήσιμοι επιπλέον σύνδεσμοι για τη συγκεκριμένη ρουτίνα σκέψης:

http://ebdomonipi.blogspot.com/2017/02/blog-post_20.html#comment-form

http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2014/04/mind-maps-and-visible-thinking.html

4. "Colour-Symbol-Image" (Χρώμα-Σύμβολο-Εικόνα):

Σε αυτήν τη ρουτίνα σκέψης τα παιδιά σε template τριών στηλών, ζωγραφίζουν ένα χρώμα, ένα σύμβολο και μία εικόνα που να ταιριάζουν με το θέμα ή τη λέξη που αναθέσαμε, στην προκειμένη περίπτωση "φθινόπωρο". Θα μπορούσαν για παράδειγμα να ζωγραφίσουν καφέ, να βάλουν για σύμβολο ένα βελανίδι και να φτιάξουν ένα φθινοπωρινό τοπίο. Μπορεί να αξιοποιηθεί σε όλη τη διάρκεια των εργαστηρίων. Στη συνέχεια δίνεται ένας σύνδεσμος με παραδείγματα χρήσης της συγκεκριμένης ρουτίνας:

http://1stchaidarienglish.blogspot.com/2014/02/warpeace-colour-symbol-image.html

Ενδεικτικό template για αξιοποίηση της συγκεκριμένης ρουτίνας:


5. "Ζοοm-in" (Λεπτομέρειες):

Η συγκεκριμένη ρουτίνα σκέψης που κυρίως έχει εφαρμογή στην προσέγγιση έργων τέχνης και πινάκων ζωγραφικής, παροτρύνει τους μαθητές να εστιάσουν σε κάποια λεπτομέρεια και να προβληματιστούν γύρω από διάφορες ερωτήσεις όπως για παράδειγμα "τι βλέπω;" "τι σχέση πιστεύω ότι έχει το αντικείμενο που βλέπω με την ιστορία;" "βλέπω κάτι άλλο που μου κάνει εντύπωση; Συνήθως συμβολίζεται με έναν φακό και μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιοδήποτε στάδιο των εργαστηρίων.

Παράδειγμα template με αφορμή το βίντεο:

6. Step inside - "Μπες στη σκέψη του ήρωα":

Η συγκεκριμένη ρουτίνα σκέψης προσκαλεί τον μαθητή να "μπει" στη σκέψη του ήρωα και να συμπληρώσει προτάσεις που να ξεκινούν για παράδειγμα ως εξής: "Βλέπω", "Ακούω", "Αισθάνομαι", "Σκέφτομαι". Μπορεί να αξιοποιηθεί σε όλα τα στάδια των εργαστηρίων.

Ενδεικτικό template με αφορμή το βίντεο:




Χρήσιμες πληροφορίες για αυτή τη ρουτίνα σκέψης:

http://csauchak.weebly.com/cultures-of-thinking.html

25 Σεπ 2021

"Το μαγικό φίλτρο": ένα παραμύθι της Γιάννας Μαγαλιού

 Ακολουθεί ένα παραμύθι της συναδέλφου Γιάννας Μαγαλιού.

Ένα παραμύθι που ‘επιχειρεί’ να περάσει στα παιδιά το μήνυμα της αγάπης, της φιλίας και της αυτοθυσίας.





Ευχαριστώ τη συνάδελφο που μου εμπιστεύτηκε την εξαιρετική της δουλειά.

 


              ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ               

    Μια φορά και έναν καιρό, σε ένα κάστρο, ζούσαν ευτυχισμένοι ένας βασιλιάς με την βασίλισσά του και τον γιο τους Κωνσταντίνο. Ο λαός αγαπούσε πολύ την βασιλική οικογένεια και η ζωή τους κυλούσε ήρεμα, η κάθε μέρα τους ήταν γεμάτη χαρά και οι καρδιές τους ξέχειλες από αγάπη. Δεν έλειπε το γέλιο από αυτούς τους ανθρώπους και η διασκέδαση, όταν τελείωναν τις δουλειές τους. Κοντά στο κάστρο ήταν μια λίμνη και εκεί μέσα ζούσε μια γυναίκα, η Σκοτεινή, έτσι την έλεγαν όλοι και πίστευαν ότι ήταν μάγισσα.  

    Η Σκοτεινή ζήλευε την ευτυχία των ανθρώπων που ζούσαν πίσω από τα τείχη του Κάστρου και σκεφτόταν πάντα, πώς θα τους κάνει κακό. Η Σκοτεινή έφτιαξε λοιπόν ένα μαγικό φίλτρο και μια φθινοπωρινή μέρα καβάλησε ένα σύννεφο, το ράντισε με το δηλητήριό της και το οδήγησε πάνω από το Κάστρο. Η βροχή που έπεσε, δηλητηρίασε το νερό που έπιναν οι άνθρωποι έτσι αυτοί έπαψαν να χαμογελούν, να χαίρονται και οι καρδιές τους έγιναν σκληρές σαν πέτρα.

    Τη μέρα όμως που η Σκοτεινή επισκέφτηκε το κάστρο, το βασιλόπουλο δεν ήταν εκεί. Είχε πάει με το άλογο του, το Χιόνι, στο κοντινό δάσος. Το άλογο του Κωνσταντίνου το έλεγαν Χιόνι γιατί ήταν κάτασπρο, είχε ανθρώπινη φωνή και ήταν ο πιο αγαπημένος φίλος του παιδιού. Το άλογο το είχε κάνει δώρο στον Κωνσταντίνο η νονά του, μια νεράιδα που την έλεγαν Ηλιαχτίδα. Η νεράιδα ζούσε στο βουνό απέναντι από το Kάστρο εκεί όπου ανατέλλει ο ήλιος κάθε πρωί.

    Όταν ο Κωνσταντίνος επέστρεψε στο Κάστρο από το δάσος όλα ήταν διαφορετικά, δεν μπορούσε να καταλάβει τι συνέβη. Ο πατέρας του, η μητέρα του και όλοι οι άνθρωποι ήταν ψυχροί και  αδιάφοροι.

 

-Μα τι να έγινε άραγε; αναρωτιόταν το παιδί.

Η μητέρα του  σταμάτησε να τον αγκαλιάζει και ο πατέρας του έπαψε να του μιλάει τρυφερά.

 Μόνο με το Χιόνι μπορούσε να μιλήσει το παιδί και με αυτόν κάλπαζε έξω από το Κάστρο ψάχνοντας να βρει τη λύση. Ο Κωνσταντίνος απελπισμένος από όλα αυτά που συνέβησαν, σκέφτηκε να ανέβει στο βουνό για να συναντήσει τη νονά του την Ηλιαχτίδα και να την συμβουλευτεί.

    Μόλις εκείνη τους είδε να φτάνουν έλαμψε το χαμόγελό της σαν τον ήλιο.

    - Καλώς τους, ελάτε μέσα! 

 Το σπίτι της ήταν μικρό, άστραφτε όμως και τα βράχια που είχε για τοίχους γυαλοκοπούσαν.

    - Νονά, λέει το παλικάρι, πρόβλημα μεγάλο έχουμε στο παλάτι του πατέρα μου και στον λαό μας.

 - Το ξέρω Κωνσταντίνε, απάντησε η Ηλιαχτίδα. Η μάγισσα Σκοτεινή φταίει για όλα αυτά που συμβαίνουν στο Κάστρο. Δηλητηρίασε τις καρδιές των γονιών σου και όλων των ανθρώπων. Εσύ θα λύσεις τα μάγια.

Πως θα το καταφέρω αυτό, νονά; ρώτησε το παιδί.

 

     Η Σκοτεινή έκλεψε την χρυσή μου κούπα όπου είχα βάλει το πιο δυνατό αντίδοτο για όλα τα δηλητήρια, το φίλτρο της ΑΓΑΠΗΣ, και την έκρυψε μέσα στα βαθιά νερά της λίμνης. 

Εκεί πρέπει να πάτε.

Ο Κωνσταντίνος και το άλογο κάλπασαν προς το μέρος που τους είπε η Ηλιαχτίδα. Όταν έφτασαν στη λίμνη το άλογο είπε:

 - Μας πώς να μπούμε στο νερό; Θα πνιγούμε.

Ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά τους η μάγισσα

          Χα χα χα, και βέβαια δε θα μπορέσετε να ψάξετε στη λίμνη για την κούπα της νονάς σου!  Για να γίνει αυτό πρέπει να πάρω τη μιλιά του αλόγου σου, Κωνσταντίνε.

 - Όχι, λέει το παλικάρι, αυτό δεν θα γίνει ποτέ!

                 - Ναι, λέει το άλογο που η αγάπη του για το παιδί ξεχείλιζε, δέχομαι να δώσω τη φωνή μου!


Η μάγισσα τότε του πήρε τη φωνή και το άλογο δεν μπορούσε πια να μιλήσει. Μπήκαν στη λίμνη και άρχισαν να ψάχνουν. Προχώρησαν σε πιο βαθιά νερά, πιο σκοτεινά και η αγωνία τους ήταν μεγάλη. 


Ξαφνικά βρέθηκαν μπροστά σε έναν βράχο τεράστιο που ήταν σκεπασμένος με πολλά φύκια και άλλα πλάσματα της λίμνης. Ο Κωνσταντίνος κοίταξε καλύτερα και εκεί κοντά είδε μια πόρτα.

- Χιόνι, εδώ βλέπω μια πόρτα, εμπρός να την ανοίξουμε.

      Έσπρωχναν και οι δυο με όλη τους την δύναμη, όταν φάνηκε  μπροστά τους πάλι η Σκοτεινή και τους είπε:

 - Άδικα προσπαθείτε, δε θα ανοίξει η πόρτα, αν δε μου δώσεις τη ζωή του φίλου σου.


-  Όχι, φώναξε ο Κωνσταντίνος με απελπισία, ποτέ!

Τότε λοιπόν οι γονείς σου και ο λαός σου θα έχουν για πάντα μια πέτρινη καρδιά, είπε η μάγισσα.

 Το άλογο πήγε πολύ κοντά στην κακιά γυναίκα, ήταν έτοιμο να θυσιάσει την ζωή του. Όλη η αγάπη του για το παιδί έλαμπε στα μάτια του, ολόκληρη η λίμνη έλαμψε από αυτήν την αγάπη!

         -  Όχιιιιιι, φώναξε η Σκοτεινή, ανάθεμα στην αγάπη και στη φιλία σας!!!!

    Εξαφανίστηκε η μάγισσα μέσα στα νερά της λίμνης, την χάσανε από τα μάτια τους ο Κωνσταντίνος και το Χιόνι. Λύθηκαν τα μάγια και το Χιόνι ξαναβρήκε τη φωνή του. Η πόρτα τραντάχτηκε και άνοιξε. Ένα δωμάτιο εμφανίστηκε μπροστά στο παιδί και στο άλογο. Μια κούπα χρυσή ήταν στο κέντρο του δωματίου. Μέσα είχε το αντίδοτο για το δηλητήριο της μάγισσας, ο Κωνσταντίνος πήρε την κούπα και άρχισαν να καλπάζουν με το άλογο έξω από τη λίμνη.     

    Έφτασαν στο Κάστρο κατάκοποι, αλλά δεν σταμάτησαν. 

Ο Κωνσταντίνος ράντισε με το φίλτρο όλες τις πηγές, για να πιουν οι άνθρωποι. Η χρυσή κούπα δεν άδειαζε, ήταν πάντα γεμάτη, γιατί μέσα της δεν είχε ένα απλό φίλτρο, είχε το φίλτρο της ΑΓΑΠΗΣ.

    Αμέσως όλοι οι άνθρωποι στο Κάστρο ξαναβρήκαν τον εαυτό τους, γελούσαν ξανά, αγκαλιάζονταν, η χαρά ξαναγύρισε στις καρδιές τους. Η Βασίλισσα αγκάλιασε τον γιο της και ο Βασιλιάς χάιδεψε με τρυφερότητα το άλογο.

Ο Κωνσταντίνος και το Χιόνι ήταν πολύ ευτυχισμένοι και η Ηλιαχτίδα τους καμάρωνε από το σπίτι της ψηλά στο βουνό και σκεφτόταν:

-  Να ζητήσω άραγε τη χρυσή κούπα με το φίλτρο μου ή να την αφήσω μήπως και την ξαναχρειαστούν;


Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.


Τέλος        

 

"2ος θεματικός κύκλος Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Φροντίζω το περιβάλλον": σύνδεσμοι με εκπαιδευτικό υλικό για τα προγράμματα του Νηπιαγωγείου

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε προτεινόμενους συνδέσμους με εκπαιδευτικό υλικό για τα προγράμματα που προσφέρονται για το Νηπιαγωγείο για τον 2ο θεματικό κύκλο [Φροντίζω το περιβάλλον].

Για τον 1ο θεματικό κύκλο (Ζω καλύτερα - Ευ ζην) βρείτε το προτεινόμενο υλικό στον σύνδεσμο:

https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2021/09/1_21.html

Βρείτε τον πίνακα στον σύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1tHY_0YZxPNeF-oKAUfxmjJdc_WVRpQRN/view


Για το σχολικό έτος 2020-2021 θα πρέπει να υλοποιηθούν προγράμματα από τους εξής άξονες ανά θεματικό κύκλο:


Σχέδιο δράσης τμήματος για τον 1ο και 2ο θεματικό κύκλο (επεξεργάσιμο)

Για τον 1ο θεματικό κύκλο, την ενότητα "Υγεία-Διατροφή-Αυτομέριμνα-Οδική Ασφάλεια" και την υποενότητα/το θέμα "Δόντια γερά τρώγοντας υγιεινά", προτείνεται Σχέδιο Δράσης Τμήματος με τροποποιημένο τον αρχικό τίτλο ως εξής:

"Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω"

Για τον 2ο θεματικό κύκλο, την ενότητα "Φροντίζω το περιβάλλον" και την υποενότητα/το θέμα "Οικολογική Συνείδηση", προτείνεται Σχέδιο Δράσης τμήματος ως εξής:

"Το παράπονο των ζώων"

Το αρχείο είναι επεξεργάσιμο αρχείο word. Για να το ανακτήσετε και να το τροποποιήσετε ανάλογα με τις ανάγκες σας:
α. Κλικ στον σύνδεσμο, β. Κλικ στο Αρχείο από το κεντρικό μενού, γ. Κλικ στο Λήψη και επιλογή Microsoft Word

Βρείτε το σχέδιο δράσης και για τον 1ο θεματικό κύκλο 
στον σύνδεσμο:

Βρείτε το σχέδιο δράσης για τον 1ο και 2ο θεματικό κύκλο στον σύνδεσμο:


Βρείτε το σχέδιο δράσης τμήματος 
για τον 3ο θεματικό κύκλο στον σύνδεσμο:

24 Σεπ 2021

Μία πολύ τιμητική διάκριση από την Twinkl

 Με πολύ μεγάλη χαρά πληροφορήθηκα για τη συμπερίληψη του ιστολογίου στα 

"Εκπαιδευτικά Βlogs και Ιστοσελίδες που πρέπει να επισκεφτείς το 2021 σύμφωνα με την Τwinkl"

Το badge για το ιστολόγιο αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα, πρωτίστως γιατί βρίσκεται ανάμεσα σε ιστοσελίδες εξαιρετικά αξιόλογων συναδέλφων, των οποίων το έργο θαυμάζω και παρακολουθώ επί σειρά ετών, αλλά και γιατί προσφέρεται από μία πολύ σημαντική σελίδα με ενδιαφέρον και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό.


Ευχαριστώ πολύ!

22 Σεπ 2021

Βίντεο για το παιδικό τραγούδι "Εδώ Νηπιαγωγείο!"

Για το παιδικό τραγούδι "Εδώ Νηπιαγωγείο!" από τον ψηφιακό δίσκο "Λάχανα και Χάχανα" του Τάσου Ιωαννίδη προτείνεται το βίντεο που θα βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί.


Εδώ Νηπιαγωγείο!

https://youtu.be/eI8PWXn4aCU

Διαδραστική αφίσα για το γράμμα Φ,φ του φθινοπώρου

 Στον σύνδεσμο που ακολουθεί, θα βρείτε μία διαδραστική αφίσα με online προτάσεις δραστηριοτήτων για το γράμμα Φ,φ του φθινοπώρου.

Ένας τροχός με λέξεις από το γράμμα Φ,φ

 Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε έναν τροχό με λέξεις που ξεκινούν από το γράμμα Μ,μ.

https://wheelofnames.com/el/d5v-3tr



Βρείτε τον τροχό χωρίς τις εικόνες στον σύνδεσμο:

https://wheelofnames.com/el/a68-3r9


ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ