Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


14 Φεβ 2014

Ο θυμός στο Νηπιαγωγείο: 13 χρήσιμες συνδέσεις, εποπτικό υλικό και προτάσεις δραστηριοτήτων για τη διαχείριση του θυμού

Ακολουθούν 13 χρήσιμες συνδέσεις και προτάσεις δραστηριοτήτων για την επεξεργασία της θεματικής ενότητας "ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ" που μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο δραστηριοτήτων συναισθηματικής αγωγής.

Οι 16 αναρτήσεις του ιστολογίου
για την ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, βρίσκονται ΕΔΩ

1.
http://edonipiagogeio.blogspot.gr/2013/02/blog-post_21.html
(ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΑΔΝΗ) & επίσης
http://edonipiagogeio.blogspot.gr/2014/01/20.html
2.
http://www.popi-it.gr/nipiagogeio/kainotoma-programmata/bimata-zois/thimomenos-diaxirisi-thimou/
(ΕΠΙΣΗΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΠΗ)
3.
http://nip-arkitsa.blogspot.gr/2012/06/anger.html
4.
http://blogs.sch.gr/1nipkr/2013/12/11/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B8%CF%85%CE%BC%CE%BF%CF%8D/
5.
http://blogs.sch.gr/margaron/tag/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CE%B8%CF%85%CE%BC%CE%BF%CF%83-%CE%B7/
5.
http://www.kindykids.gr/kataskeves/classroom/533-diaxeirisi-thymou.html
(ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΥΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΛΕΝ)
6.
http://connectability.ca/2011/07/25/emotion-dice-game/
(ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΝΑΠΤΥΓΜΑ ΖΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ)
7.

http://theadventuresofroom83.blogspot.gr/2013/04/calm-down-kit.html
(ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΗΡΕΜΙΑΣ)
8.
http://jlp96007.wordpress.com/2013/09/28/teaching-sensory-modulation-improves-behavior/
(ΘΥΜΟΜΕΤΡΟ)
9.

http://littlebirdiesecrets.blogspot.gr/2012/07/easy-timeout-glitter-bottles-for-kids.html
(ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ - ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΜΕ ΓΚΛΙΤΕΡ "ΗΡΕΜΙΑΣ")
10.
http://hartaetoi.wordpress.com/2014/01/20/%CE%B2%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B6%CF%89%CE%AE-18-20/
(ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΛΙΑ)
11.
http://magikokapelo.blogspot.gr/2013/03/blog-post_7.html
12.
http://astropeleki.wordpress.com/2013/02/11/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CE%BD%CE%BF3/
(ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΔΟΚΙΑ - Ο ΘΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ)
13.

http://pappanna.wordpress.com/2012/11/13/h-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%82-%CF%87%CE%B5%CE%BB%CF%8E%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B9/
(Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ "ΜΙΚΡΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ")
12.

http://www.kimscounselingcorner.com/2012/06/18/fun-and-easy-to-make-relaxation-flip-books/
(ΤΟ "ΜΑΓΙΚΟ" ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΗΡΕΜΙΑΣ - ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΟΠΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ)
13.

http://edo-nipiagogio.blogspot.gr/2012/02/blog-post_15.html
(ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΑΓΚΩΝΕΙ)



ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ
ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)


θυ16

ΘΥΜΟΜΕΤΡΑ (σε οριζόντια διάταξη, κάθετη διάταξη, ημικυκλική διάταξη και κενά για να συμπληρωθούν από τα παιδιά). Το παιδί τοποθετεί το μανταλάκι (ή το βελάκι) στο τετράγωνο που ανανακλά καλύτερα το συναίσθημά του. Στους συνδέσμους που δόθηκαν παραπάνω υπάρχει εφαρμογή των ατομικών θυμομέτρων.
θυ1 θυ2
θυ6

6 ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΟΣΟ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΟ “ΜΕΓΕΘΟΣ” ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ, ΗΡΕΜΩ…ΕΙΜΑΙ ΣΤ’ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΣΟ ΝΕΥΡΙΑΣΜΕΝΟΣ ΟΣΟ ΑΡΧΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΑ;)

θυ3 ΘΥ4 ΘΥ7 θυ5

Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ: ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΛΕΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΑΝΑΔΙΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΖΑΝΤΕΣ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 1 ΕΩΣ ΤΟ 4 (βρίσκονται στο επόμενο φύλλο).
Τοποθετούμενη υπέρ της άποψης ότι το συναίσθημα του θυμού δεν αποτελεί "πάγιο" χαρακτηριστικό της προσωπικότητας μας, αλλά μια στιγμιαία αντίδραση σε κάτι που μας ενοχλεί, 
θα ήταν καλύτερα η καρτέλα "θυμώνω", να επαναπροσδιοριστεί: 
μάλλον το "θύμωσα" (ευχαριστώ, Μαρία) 
να ακούγεται πιο εύστοχο.

ΘΥ9 θυμ5 θυμ6



ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ: ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΤΗΣ ΗΡΕΜΙΑΣ: ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ” ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ Ή ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.
ΣΤΙΣ ΚΕΝΕΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ, ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΙ.
ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΚΟΒΟΝΤΑΙ, ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ.
(δίνεται έμφαση στη συμμετοχή όλου του σώματος στην εκτόνωση του θυμού με παιγνιώδεις ασκήσεις που διεγείρουν τη φαντασία και την αποκλίνουσα σκέψη).

θυ11 θυ12 θυ13 θυ14 ΘΥ15 ΘΥΜ4 ΘΥΜ1 ΘΥΜ2 ΘΥΜ3

Προσθέτω ακολούθως δύο αρχεία που μου έστειλε ο John Pagano:





13 Φεβ 2014

Προτάσεις δραστηριοτήτων για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου


Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου δίνει μια καλή ευκαιρία να μιλήσουμε για την αξία της αγάπης. Τι σημαίνει για μας ΑΓΑΠΗ, ποιους αγαπάμε και ποιοι μας αγαπούν, να δώσουμε ένα χρώμα στην αγάπη, να κάνουμε υποθέσεις (αν η αγάπη ήταν.....), να πούμε πράγματα και συναισθήματα που μας θυμίζουν την αγάπη, να ζωγραφίσουμε την αγάπη και να φανταστούμε πώς θα ήταν η ζωή χωρίς αγάπη....

Ακολούθως προτείνονται δύο ατομικά φύλλα εργασίας και μια ομαδική κατασκευή "το Στεφάνι της αγάπης" που μπορεί να γίνει και σαν μόμπιλε, όπου οι καρδούλες μπαίνουν η μία κάτω από την άλλη, ενώ δίνονται και μερικές λέξεις για την ακροστιχίδα της αγάπης (ενδεικτικές): αγκαλιά, γέλιο, ακούω και παρηγορώ.... Επειδή η αγάπη είναι λέξη μαγική, προφανώς τα παιδιά θα βρουν ένα σωρό άλλες λέξεις που συνδέονται με την λέξη αγάπη που θα δώσουν με τη σειρά τους αφορμή για επιπλέον επεξεργασία....
Το ένα φύλλο εργασία είναι εμπνευσμένο από τον σύνδεσμο:
http://livelaughilovekindergarten.blogspot.gr/2013/02/five-for-friday_15.html

Επίσης, μπορείτε ΕΔΩ να δείτε τα καπελάκια-καρδούλες που έφτιαξε η Έλενα.

ΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΤΡΑΓΟΥΔΙ)

αγα7 ΑΓ1 ΑΓΑ1
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΟΜΑΔΙΚΗ – ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
αγα2 αγα3
Η ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΑΓΑ4 ΑΓΑ5 ΑΓΑ6

12 Φεβ 2014

"Αξίζει ν'αγαπάς": τραγούδι και συνοδευτικά βίντεο με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

"ΑΞΙΖΕΙ Ν'ΑΓΑΠΑΣ": 
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ 



Ακολουθούν 3 εξαιρετικά βίντεο για το υπέροχο τραγούδι "Αξίζει ν'αγαπάς
που μπορούν να δώσουν αφορμή για συζήτηση με τα παιδιά 
για το αληθινό νόημα της αγάπης μέσα από τις εικόνες της καθημερινότητας που προβάλλονται στα βίντεο.

Για την Αγάπη και την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου 
θα βρείτε ΕΔΩ τις 3 αναρτήσεις του ιστολογίου 
(φύλλα εργασίας και χρήσιμες συνδέσεις για κατασκευές)

1.
http://www.youtube.com/watch?v=cAQOx_GfkZY


2.
http://www.youtube.com/watch?v=s8ZTDlGP0-4




3.
http://www.youtube.com/watch?v=Ng_qoQrxnYI





Οι στίχοι του τραγουδιού:

Η αγάπη σ'ένα χαμόγελο παιδιού,
μας ομορφαίνει και γλυκαίνει την ψυχή μας.
Σαν μία λάμψη, όπως ο φάρος του νησιού, 
ορίζοντες ν'ανοίγει στη ζωή μας.

Την ευτυχία πάντοτε μες στη ζωή,
μας τη χαρίζουν οι μικρές καλές στιγμές μας,
μία φιλία, ένα χαμόγελο γλυκό, 
μια προσμονή, μια σκέψη τρελή,
σαν σε όνειρό μας.

Αλήθεια, αξίζει σ'αυτή τη ζωή, 
να αγαπάς και να σ'αγαπάνε,
να εκτιμάς την κάθε στιγμή, που εσύ γελάς,
ενώ άλλοι πονάνε.

Η αγάπη χωρίς αντάλλαγμα μπορεί 
τα πάντα στη ζωή να υπομένει,
και να γελάει, και να πονάει, και να μπορεί,
να συγχωρεί, να προχωρεί, να περιμένει.
 
Αλήθεια, αξίζει σ'αυτή τη ζωή, 
να αγαπάς και να σ'αγαπάνε,
να εκτιμάς την κάθε στιγμή, που εσύ γελάς,
ενώ άλλοι πονάνε.

“Παντρεύουνε τον κάβουρα”: εποπτικό υλικό για ένα τραγούδι και online παιχνίδια

 Από τα πιο γνωστά αγαπημένα τραγούδια της περιόδου των Αποκρεών (και όχι μόνο) είναι το "Παντρεύουνε τον κάβουρα" της Δόμνας Σαμίου. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο του τραγουδιού στον σύνδεσμο:



ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ όλων των ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΑΠΟΚΡΙΕΣ" 
και αποκριάτικες κατασκευές
ΚΛΙΚ ΕΔΩ

 Επιπλέον προτάσεις αξιοποίησης αποκριάτικων ποιημάτων και τραγουδιών θα βρείτε ΕΔΩ
Οι στίχοι έχουν ως εξής:

Παντρεύουνε τον κάβουρα, ωωω
και του δίνουν τη χελώνα
ντράγκα ντρούγκα τα `ργανα
ώρε τα `ργανα

Κάλεσαν και τον πόντικα, ωωω
τα συμβόλαια να γράψει
ντράγκα ντρούγκα τα `ργανα
ώρε τα `ργανα

Καλέσαν το σκατζόχοιρο, ωωω
λεν τα στέφανα ν’ αλλάξει
ντράγκα ντρούγκα τα `ργανα
ώρε τα `ργανα

Καλέσαν και το τζίτζικα, ωωω
για να παίξει το βιολί του
ντράγκα ντρούγκα τα `ργανα
ώρε τα `ργανα

Καλέσαν και το γάιδαρο, ωωω
για να πάει να τραγουδήσει
ντράγκα ντρούγκα τα `ργανα
ώρε τα `ργανα

Καλέσαν και το μέρμηγκα, ωωω
τα προικιά να κουβαλήσει
ντράγκα ντρούγκα τα `ργανα
ώρε τα `ργανα

Καλέσαν και την αλεπού, ωωω
λεν τις κότες να μαδήσει
ντράγκα ντρούγκα τα `ργανα
ώρε τα `ργανα

Καλέσαν και τον βάτραχο, ωωω
το νερό να κουβαλήσει
ντράγκα ντρούγκα τα `ργανα
ώρε τα `ργανα

Προτείνεται συνοδευτικό εποπτικό υλικό (κάρτες αναφοράς) για γλωσσικές δραστηριότητες παραγωγής προφορικού λόγου, όπου τα παιδιά βάζουν τις δράσεις του κάθε ζώου στη σειρά. Ποιο ζώο αναφέρεται πρώτο, ποιο δεύτερο, κ.ο.κ.; Πόσα ζώα αναφέρονται συνολικά στο τραγούδι; 

Δείτε επίσης τη συνέχεια που δόθηκε στο τραγούδι από τα παιδιά του 5ου Νηπιαγωγείου Σερρών στον σύνδεσμο:

ΠΑΝΤΡΕΥΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΑΒΟΥΡΑ: 
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

καβ1 καβ2 καβ3 καβ4
 ΚΑΒ6ΚΑΒ10  ΚΑΒ11 ΚΑΒ12

Για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, προτείνεται η ακόλουθη διδακτική αξιοποίηση του τραγουδιού
με 2 online παιχνίδια:

“Ο κλόουν και τα καπέλα του”: 2 αποκριάτικα παιχνίδια για το Νηπιαγωγείο


Με αφορμή την ανάρτηση της Μάρως με το αποκριάτικο παιχνίδι που προτείνει στον σύνδεσμο:
προτείνονται ακολούθως templates για την υλοποίηση του παιχνιδιού και αντίστοιχο ανάπτυγμα ζαριού με χρώματα. Για τις οδηγίες για το παιχνίδι με τα χρωματιστα καπέλα, δείτε την ανάρτηση της Μάρως στον σύνδεσμο που προηγήθηκε.

5 αναρτήσεις με ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,

ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ όλων των ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΑΠΟΚΡΙΕΣ" 
και αποκριάτικες κατασκευές

Εναλλακτικά, προτείνεται ένα παιχνίδι για την άσκηση της παρατηρητικότητας και της παραγωγής προφορικού λόγου. Μπορεί να παιχθεί σε μικρές ομάδες παιδιών ή και με δύο παιδιά. Οι καρτέλες με τα 12 διαφορετικά χρωματιστά καπέλα εκτυπώνονται δύο φορές. Το ένα παιδί (ή η μία ομάδα) κρατάει τις δύο καρτέλες με τα καπέλα, ενώ το άλλο παιδί (ή η άλλη ομάδα) έχει τα χρωματιστά καπέλα απλωμένα μπροστά του.

Το ένα παιδί (ή η μία ομάδα) παίρνει τις δύο καρτέλες με τα χρωματιστά καπέλα και περιγράφει αναλυτικά στο άλλο παιδί (ή στην άλλη ομάδα) το καπέλο που έχει στο μυαλό του (χωρίς βέβαια να το δείξει). Η άλλη πλευρά καλείται, ακούγοντας προσεκτικά την περιγραφή του συμπαίκτη να επιλέξει το σωστό καπέλο και να το τοποθετήσει στο κεφάλι του κλόουν.

ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΟΟΥΝ
κα9 κα1 κα2 κα3 κα4
ΠΑΤΡΟΝ – ΚΑΠΕΛΑ
(ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΖΑΡΙΟΥ)
κα5
ΑΝΑΠΤΥΓΜΑ ΖΑΡΙΟΥ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ
κα6
ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΜΕ ΚΑΠΕΛΑ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ
κα7 κα8

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ