Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


19 Ιαν 2013

Μέσα Θέρμανσης στο Νηπιαγωγείο: Γλωσσικά Παιχνίδια και Παιχνίδι Μνήμης

Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης για τα Μέσα Θέρμανσης (βλ.σύνδεσμος: http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2013/01/blog-post_18.html) προτείνεται ακολούθως ένα γλωσσικό παιχνίδι που μπορεί να αξιοποιηθεί και ως παιχνίδι μνήμης.

Είναι εμπνευσμένο από μια ανάρτηση της Μυρτώς στον σύνδεσμο http://pro-sxolika.blogspot.gr/2013/01/t.html που έχει κάνει παρόμοια προσέγγιση για τα Ρούχα του Χειμώνα.
Δείτε το παιχνίδι στον προαναφερόμενο σύνδεσμο και προσαρμόστε το ανάλογα.
Οι κάρτες μπορούν να αξιοποιηθούν ωστόσο και ως παιχνίδι μνήμης (memory game) όπου τα παιδιά προσπαθούν να φτιάξουν ζευγάρια αντιστοιχίζοντας λέξη και εικόνα...
Εναλλακτικά και για την εξάσκηση της φοράς γραφής, μπορεί να αξιοποιηθεί το επόμενο φύλλο δραστηριότητας (Νο 2) και να ζητήσουμε από τα παιδιά να βάλουν τα μέσα θέρμανσης στη σειρά, όπως απεικονίζεται στο πρότυπο που θα τους δοθεί (σε κάθε παιδί δίνεται μια λωρίδα από μέσα θέρμανσης και τα παιδιά καλούνται να τα βάλουν στη σωστή σειρά "διαβάζοντας" τις εικόνες από τα αριστερά προς τα δεξιά). Παρόμοια δραστηριότητα υπάρχει υλοποιημένη από την Μυρτώ για τα Ρούχα του Χειμώνα στον σύνδεσμο που δόθηκε παραπάνω.
Θέλω να ευχαριστήσω την Μυρτώ για την εξαιρετική αφόρμηση που μου έδωσε, καθώς βρήκα τη συγκεκριμένη δράση εξόχως ενδιαφέρουσα και ευφάνταστη...και γι'αυτό αποφάσισα να προσαρμόσω την ιδέα σε μια διαφορετική θεματική.

ΓΙΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ: ΚΛΙΚ ΕΔΩ.
Γλωσσικό Παιχνίδι στο Νηπιαγωγείο για τα Μέσα Θέρμανσης
οι κάρτες με τα μέσα θέρμανσης...
οι λέξεις με κεφαλαία...
οι λέξεις...
με πεζά


Φύλλο Δραστηριότητας Νο2
Παρατηρώ τη"λωρίδα" και προσπαθώ να βάλω τις κάρτες μου στην ίδια σειρά
(το φύλλο δραστηριότητας περιλαμβάνει τρεις "λωρίδες" που κόβονται και δίνονται στα παιδιά - τρεις λωρίδες ανά τρία παιδιά - προκειμένου να μην έχουν όλα την ίδια λωρίδα και να δουλέψουν ατομικά - ή δίνονται σε ομάδες εργασίας δύο παιδιών για δυαδική συνεργασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ