Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


10 Μαρ 2014

25η Μαρτίου 1821: 10 ποιήματα με τους ήρωες του 1821

Για την 25η Μαρτίου ακολουθούν 10 ποιήματα με έμφαση σε μερικούς από τους βασικότερους ήρωες του 1821.

Τα υπόλοιπα ποιήματα του ιστολογίου για την 25η Μαρτίου,
θα βρείτε ΕΔΩ.

Τον Μάρτη του 1821 ξεκίνησαν 
οι σκλαβωμένοι Έλληνες αγώνα σκληρό.
Να διώξουν ήθελαν με όλη τους την καρδιά 
τον τουρκικό ζυγό.
Στην Πάτρα ύψωσαν της Λευτεριάς τη Σημαία,
με τον Παλαιών Πατρών Γερμανό, 
τον γενναίο και φωτισμένο ιερέα.


ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ
Στην Αλαμάνα πάλεψα, στη Στερεά Ελλάδα, και τη ζωή μου
έδωσα για τη μητέρα Ελλάδα.
Τον φοβερό Ομέρ Βρυώνη δεν φοβήθηκα,
δε δίστασα λεπτό, κι αιχμάλωτος σαν πιάστηκα,
με τόλμη και ανδρεία θυσιάστηκα.
Αθανάσιος Διάκος το όνομά μου, 
αθάνατο για πάντα θα μένει, 
για να θυμίζει σε όλους μας,
πως ο γενναίος Έλληνας ξέρει γενναία και να πεθαίνει.


ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ
Ο Οδυσσέας Ανδρούτσος είμαι εγώ,
που κάστρο ύψωσα της λευτεριάς 
στο Χάνι της Γραβιάς.
Τον ηρωικό θάνατο του Διάκου
θέλησα να εκδικηθώ
και με τον Ομέρ Βρυώνη δε δίστασα να αναμετρηθώ.
Με τους άνδρες μου μαζί πολεμήσαμε γενναία
και νικητήρια υψώσαμε ελληνική σημαία.



ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ
Περήφανη κι αγέρωχη,
είμαι εγώ των Σπετσών η αρχόντισσα.
Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα το όνομά μου
άξια καπετάνισσα,
ξακουστή για την παλικαριά μου.
Με τα γενναία παλικάρια μου,
στις θάλασσες ορμάω,
για της πατρίδας μας την λευτεριά
ξέρω να πολεμάω.
Μπρος στο τιμόνι στέκω ορθή 
και οδηγίες δίνω,
εμπόδιο στο δρόμο μου να σταθεί,
κανέναν δεν αφήνω.



ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΑΡΗΣ
Καπεταναίος ξακουστός,
Κανάρης το όνομά μου,
τρόμος και φόβος των εχθρών
είν' τα πυρπολικά μου.
Κι όταν καράβι εχθρικό 
με εμένα θα τα βάλει,
μπουρλότο βάζω ευθύς εγώ
και μια φωτιά μεγάλη.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΑΟΥΛΗΣ
Καραβοκύρης τολμηρός,
της Ύδρας το καμάρι,
Ανδρέας Μιαούλης είν'το όνομά μου,
γνωστός για την εξυπνάδα
μα και για την λεβεντιά μου
Με τα ηρωικά μου παλικάρια,
 στον Γέροντα πολεμήσαμε
και τον εχθρό νίκησαμε.
Σε σπετσιώτικα, υδραίικα και ψαριανά καράβια,
παλέψαμε όλοι μαζί 
με μια ψυχή με μια φωνή
και τα πυρπολικά εδώσαν στον εχθρό 
χαριστική βολή.


ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
Νομίζετε τυχαία με ονόμασαν
Γέρο του Μοριά;
Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης είμαι εγώ,
ήρωας μεγάλος και τρανός,
που γενναία επολέμησα για την ελευτεριά.
Του αγώνα αρχιστράτηγος
στο Βαλτέτσι, στα Δερβενάκια και  στην Τριπολιτσά.
Καβάλα πάνω στ'άλογο, 
ολημερίς με τόλμη πολεμάω,
το όνειρο τη ελευτεριάς
ποτέ μου δεν ξεχνάω.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ
Της Στερεάς Ελλάδας στραγηγός,
ο Γεώργιος Καραϊσκάκης είμαι εγώ,
σπουδαίος και γνωστός οπλαρχηγός.
Τον Κιουταχή πολέμησα με τα πρωτοπαλίκαρά μου,
σε κάθε γωνιά της Ρούμελης ξακουστό είναι τ'όνομά μου.
Μπροστά σε κάθε μάχη χωρίς δισταγμό,
αφηφώντας την αρρώστια μα και τον πυρετό.
Κι όταν σφαίρα με βρήκε στην καρδιά,
συμβουλή σε όλους έδωσα σημαντική,
να παλέψουν για την λευτεριά
μονιασμένοι, αγαπημένοι και ενωμένοι
σαν μια γροθιά.


ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ
Ιερέας και αγωνιστής
της Πελοποννήσου μαχητής.
Ο Παπαφλέσσας είμαι εγώ,
που ηρωικά σε κάθε μάχη πολέμησα
χωρίς φόβο και χωρίς δισταγμό.
Μπροστά εγώ και στο Μανιάκι
τόλμησα εμπόδιο να σταθώ,
στου Ιμπραήμ τον αμέτρητο και δυνατό στρατό
κι ας το ήξερα πολύ καλά πως σφοδρά θα νικηθώ.


ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ 
Οργάνωση σημαντική για την ελευθερία,
την ξέρετε θαρρώ όλοι σας τη Φιλική Εταιρεία,
Με τρία μέλη στην αρχή, 
Ξάνθο, Σκουφά, Τσακάλωφ,
που πίστης όρκο έδωσαν βαρύ για την ελευθερία.
Για της Ελλάδας μας την επανάσταση παλέψανε οι Φιλικοί,
σαν ένα σώμα, μια ψυχή, 
και από τρεις έγιναν χίλιοι 
και ακόμα πιο πολλοί.



 

4 σχόλια:

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

πολύ χρήσιμα !!!
ευχαριστούμε Τάνια !!!!

Maro Oikonomou είπε...

Πολύ καλό υλικό Τάνια!

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΥΛΙΚΟ ΤΑΝΙΑ!

lemonaki είπε...

Ευχαριστούμε πολύ!!!!

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ