Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


28 Σεπ 2018

"Ο φίλος μου ο Σαμ" (της Ιωάννας Κυρίτση-Τζιώτη): πρόταση για τη διδακτική αξιοποίηση ενός ποιήματος για την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων


  Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, προτείνεται ένα ποίημα της Ιωάννας Κυρίτση-Τζιώτη. Ακολουθούν ενδιαφέρουσες συνοδευτικές δραστηριότητες αξιοποίησης του ποιήματος.

Για την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις του ιστολογίου ΕΔΩ.
Προτάσεις κατασκευών με γάτες:


Ο φίλος μου ο Σαμ

Έχω έναν φίλο, τον λένε Σαμ
χώρα, πατρίδα του είν' το Σιάμ
 με μάτια γκρίζα, ουρά τιγρέ,
πυκνά μουστάκια, γούνα ριγέ
ύφος ναζιάρικο, σχεδόν μπλαζέ
αργά τεντώνεται στον καναπέ.

Τις νύχτες ξάγρυπνος σουλάτσο βγαίνει
με γάτους πιάνεται, σε μάχες μπαίνει
 ιππότης γίνεται με το φεγγάρι,
μα θυμωμένος σωστό λιοντάρι
συχνά ερωτεύεται όλες τις γάτες
καντάδες κάνει με σερενάτες.


     Προτάσεις για την αξιοποίηση του ποιήματος στην τάξη
(Ιωάννα Κυρίτση-Τζιώτη)


Βασικός σκοπός των προτεινόμενων δραστηριοτήτων είναι η ανάπτυξη φιλικής στάσης απέναντι στα ζώα και ειδικά στις γάτες (ένα ζώο που ζει δίπλα μας και επιβαρύνεται συχνά με πολλά και τις περισσότερες φορές αρνητικά στερεότυπα). 

Για παράδειγμα, συχνά ακούμε ότι οι γάτες είναι ζηλιάρες, ύπουλες, πονηρές, εκδικητικές, τεμπέλες, αχάριστες, άγριες, εφτάψυχες ή και άπιστες. 

1η δραστηριότητα
Συζητάμε  για τις γάτες. Ζητάμε από τα παιδιά να ανακοινώσουν  τις εμπειρίες που έχουμε με αυτές. Εστιάζουμε στην ευθύνη που έχει κάπο"ιος που τυχαίνει να έχει γάτα. Γράφουμε τους κανόνες του "ΓΑΤΟΦΙΛΟΖΩΟΥ".

2η δραστηριότητα:
 Εντοπίζουμε θετικές λέξεις για τις γάτες: χαδιάρες, έξυπνες, ανεξάρτητες, χρήσιμες, συντροφικές, καθαρές, μαλακές, απαλές, εκδηλωτικές, αφοσιωμένες. 

3η δραστηριότητα:
  Εντοπίζουμε τις ξενικές λέξεις στο ποίημα. 
Προσπαθούμε να βρούμε λέξεις με την ίδια κατάληξη: καναπέ - φραπέ, μπλαζέ -μεταλλιζέ.

 4η δραστηριότητα:
Ψάχνουμε στο διαδίκτυο πληροφορίες για τις γάτες, την πορεία τους στον χρόνο, για το Σιάμ 
και τις γάτες του Σιάμ.

5η δραστηριότητα:
Κάθε παιδί ζωγραφίζει σε χαρτόνι Α4 πώς φαντάζεται τον Σαμ, το γάτο που περιγράφει στο ποίημα η συγγραφέας. Κόβουμε τις φιγούρες των γάτων και 
στολίζουμε την τάξη μας.

 6η δραστηριότητα:
Ερμηνεύουμε τις λέξεις Σερενάτα και Καντάδα. 
Βρίσκουμε πληροφορίες για τα συγκεκριμένα  μουσικά είδη.

 7η δραστηριότητα:
Ακούμε τον ήχο της γάτας προσπαθούμε να φανταστούμε 
τι θέλει να πει.

8η δραστηριότητα:
           Παρουσιάζουμε στην ομάδα τη δουλειά μας και δηλώνουμε, αν μας άρεσε ο τρόπος που δουλέψαμε 
με αφορμή το ποίημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ