Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


16 Αυγ 2012

Πίνακας Αναφοράς με τα αντικείμενα του σπιτιού (4)

Σπίτι μου, σπιτάκι μου και σπιτοκαλυβάκι μου.... 

Η κουζίνα (1)

Πίνακας αναφοράς με τα αντικείμενα του σπιτιού (3)

Μαθαίνοντας για τα δωμάτια του σπιτιού στο Νηπιαγωγείο
Σπίτι μου, σπιτάκι μου και σπιτοκαλυβάκι μου.... 

Η κρεβατοκάμαρα μου




Πίνακας αναφοράς με τα αντικείμενα του σπιτιού (2)

Σπίτι μου, σπιτάκι μου και σπιτοκαλυβάκι μου.... 

Το μπάνιο


Πίνακας Αναφοράς με τα αντικείμενα του σπιτιού (1)

Σπίτι μου, σπιτάκι μου και σπιτοκαλυβάκι μου.... 

Το σαλόνι



15 Αυγ 2012

Πίνακας Αναφοράς με τους ήρωες του Walt Disney

Αγαπημένοι ήρωες του Walt Disney -
 Πίνακας Αναφοράς


Φύλλο εργασίας με ήρωες γνωστών παραμυθιών

Οι ήρωες του Disney, πολυαγαπημένοι για πολλά νήπια, είναι το κεντρικό θέμα της συγκεκριμένης αυτής ανάρτησης. Ένα φύλλο εργασίας, λοιπόν, και ακολουθεί η επόμενη ανάρτηση με πίνακα αναφοράς με τους ήρωες γνωστών παραμυθιών...

Φύλλο Εργασίας με τους ήρωες
μερικών αγαπημένων παραμυθιών


14 Αυγ 2012

Φύλλο Εργασίας για την παγκόσμια ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Αφιέρωμα στον Γεώργιο Ιακωβίδη


Στο Φύλλο Εργασίας που προτείνεται ακολούθως ο πίνακας διπλής εισόδου αξιοποιείται για την καταμέτρηση των προτιμήσεων των παιδιών, απαντώντας στο ερώτημα: "Ποιος πίνακας του Γεώργιου Ιακωβίδη μου αρέσει περισσότερο;"

Τα παιδιά σημειώνουν με μια κουκίδα ή με ένα άλλο σύμβολο το παιχνίδι που προτιμούν, γράφοντας στην πρώτη στήλη το όνομά τους.

Φύλλο Εργασίας (2)


Φύλλο εργασίας για την παγκόσμια ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Φύλλο Εργασίας - Αφιέρωμα στον Γεώργιο Ιακωβίδη (1)

Ο Γεώργιος Ιακωβίδης υπήρξε ένας από τους πλέον κορυφαίους Έλληνες ζωγράφους.


Ένα από τα κεντρικά και αγαπημένα του θέματα ήταν η παρουσία και ο ρόλος των ατόμων τρίτης ηλικίας (γιαγιά-παππούς) μέσα στην οικογένεια και ιδιαίτερα η σχέση τους με τα μικρά παιδιά-εγγόνια. Κάθε χρόνο κατά την ημέρα εορτασμού της Τρίτης Ηλικίας (1η Οκτωβρίου), πολλές συνάδελφοι αξιοποιούν πίνακες του μεγάλου μας ζωγράφου για να "περάσουν" στα παιδιά μηνύματα και να διεγείρουν προβληματισμούς σχετικά με τον ρόλο και τη σπουδαιότητα των γιαγιάδων και παππούδων....τότε και σήμερα...

Το φύλλο εργασίας που ακολουθεί σε αυτήν τη ανάρτηση προϋποθέτει ότι έχουμε ήδη διαπραγματευτεί πίνακες του Γεώργιου Ιακωβίδη (βλ. στον παρακάτω σύνδεσμο) με "πρωταγωνιστές" τις γιαγιάδες, τους παππούδες και τα παιδιά, έχουμε ήδη εμπλουτίσει το υλικό της τάξης μας και του θεματικού μας πίνακα με φωτοτυπημένα αντίγραφα και η υλοποιήση του φύλλου εργασίας θα στοχεύει στην καλύτερη αφομοίωση και στην καλλιέργεια μεταγνωστικών δεξιοτήτων.

για τους πίνακες ζωγραφικής και τα συνοδευτικά ποιήματα,
βλ. επίσης τον σύνδεσμο


Φύλλο Εργασίας




Παραμύθι με διαλόγους για το Νηπιαγωγείο - Παραλλαγή του γνωστού παραμυθιού "Η κόκκινη κοτούλα"

Μια πολύ ενδιαφέρουσα εναλλακτική παραλλαγή της γνωστής εξαιρετικής ιστορίας
της Ζωρζ Σαρή " Η κόκκινη Κοτούλα"
(τα στιγμιότυπα είναι από ιστοσελίδα αγγλικών διαδραστικών ιστοριών).
Το παραμύθι προσφέρεται επίσης για την αφομοίωση της φωνούλας Ο μέσα από την απλή λέξη Όχι που διαβάζεται και αναγνωρίζεται πολύ εύκολα...



Στο δάσος το πυκνό ζούσε μια φορά και έναν καιρό η κυρία Αρκούδα με τους τρεις καλούς της φίλους, την αλεπού, τον λαγό και το ποντίκι... Ένα κυριακάτικο πρωινό αποφάσισε, λοιπόν, να φτιάξει φρέσκο ψωμάκι...

Θα ζητήσω από τα φιλαράκια μου, την αλεπού, τον λαγό και το ποντίκι να με βοηθήσουν να φτιάξω λίγο φρέσκο ψωμί, σκέφτηκε η κυρία Αρκούδα, ελπίζοντας ότι θα μπορούσαν
και θα ήθελαν να την βοηθήσουν...


Πήγε λοιπόν και τους βρήκε και ευθύς τους ρώτησε:



Αλλά εκείνοι απάντησαν:




Η αρκουδίτσα δεν θύμωσε.... Αποφάσισε να πάει μόνη της στην αγορά και να αγοράσει αλεύρι...


Μόλις επέστρεψε από τα ψώνια, πήγε αμέσως στην κουζίνα,
ανακάτεψε το αλέυρι με την μαγιά και το νερό και ρώτησε τα φιλαράκια της:



 Δυστυχώς η απάντηση ήταν η ίδια:




                             
 "Κανένα πρόβλημα!", σκέφτηκε η κυρία Αρκούδα...
"Θα το κάνω μόνη μου!"

...και άρχισε να ζυμώνει χαμογελαστή...

Μόλις τελείωσε με το ζύμωμα και ήταν έτοιμη να βάλει το ψωμί στο φούρνο να ψηθεί, ρώτησε και πάλι τους καλούς της φίλους:







Εκείνοι όμως... (αφήνουμε τα παιδιά να μαντέψουν, επαναλαμβάνοντας τα λόγια της αλεπούς, του λαγού και του ποντικού):





Χωρίς να χάσει την ψυχραιμία της και χωρίς να θυμώσει καθόλου, η κυρία Αρκούδα απάντησε:



Έβαλε λοιπόν το ψωμί στον φούρνο. Ύστερα από λίγη ώρα, το ψωμί ήταν έτοιμο. Όλη η κουζίνα είχε μοσχομυρίσει φρεσκοψημένο ψωμάκι. Η αλεπού, ο λαγός και το ποντίκι δεν μπόρεσαν να αντισταθούν και πλησίασαν την κυρία Αρκούδα λέγοντας: "Καλή μας Αρκουδίτσα, θα μας δώσεις λίγο ψωμάκι;" Όμως η κυρία Αρκούδα είχε ήδη έτοιμη την απάντησή της:



"Όχι, λυπάμαι. Όχι, δεν μπορώ. Όχι, αδύνατον."

Κατόπιν, έκοψε δύο φέτες, τις άλειψε με μαρμελάδα κεράσι και τις έφαγε μόνη της...




Δημιουργία παζλ στο λογισμικό πρόγραμμα Jigsaw Puzzle Creator

Δημιουργώντας ένα παζλ στο λογισμικό πρόγραμμα
Jigsaw Puzzle Creator
To παζλ της μικρής κότας του αγροκτήματος

Το λογισμικό πρόγραμμα Jigsaw Puzzle Creator είναι πολύ εύκολο να ανακτηθεί από το διαδίκτυο και με απλή αναζήτηση εικόνων από το αρχείο Οι Εικόνες μου δίνει την δυνατότητα δημιουργίας παζλ πολλών ή λίγων κομματιών. Είναι ωστόσο σημαντικό να επιλέγονται εικόνες μεγάλου μεγέθους, για να είναι και πιο εύκολη η συναρμολόγηση του παζλ.

Η ανάρτηση που ακολουθεί δίνει ένα παράδειγμα δημιουργία παζλ 6 κομματιών όπως δίνονται από το λογισμικό πρόγραμμα. Εναλλακτικά τα κομμάτια μπορούν να εκτυπωθούν, να πλαστικοποιηθούν και να δοθούν στα παιδιά σε κανονικό μέγεθος ή ακόμα και σε μεγέθυνση... 




Για εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών μέσα στην τάξη, αναρτώ ακολούθως το παράδειγμα συμπλήρωσης του παραπάνω παζλ στον υπολογιστή, όπως φαίνεται στο στιγμιότυπο οθόνης του προγράμματος.





ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ