Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

1 Δεκ 2012

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο: Άσκηση Φωνολογικής Ενημερότητας

Η ανάρτηση αυτή προτείνει ένα διπλό φύλλο εργασίας με έμφαση στην φωνολογική ενημερότητα των νηπίων. Μερικά νήπια ενδέχεται να έχουν κατακτήσει το επίπεδο αναγνώρισης του μορφήματος (συλλαβή) και να μπορούν να "διαβάσουν" την σύνθεση δύο φωνημάτων. Μερικά άλλα όχι. Μπορούμε να αξιοποιήσουμε την δραστηριότητα, για να εντοπίσουμε σε ποιο επίπεδο φωνολογικής ενημερότητας βρίσκεται η ομάδα, ενώ στα μικρότερα νήπια ή στα προνήπια μπορούμε να δώσουμε το φύλλο εργασίας τροποποιημένο (περιλαμβάνοντας δηλαδή μόνο το φώνημα). Η φωνολογική ενημερότητα, η αναγνώριση (οπτική) και κατόπιν παραγωγή (γραφή) φωνημάτων αποτελούν κεφαλαιώδους σημασίας στάδια ανάπτυξης της γλωσσικής εξέλιξης των νηπίων. Δυστυχώς, η ολοένα και δυσκολότερη ύλη και οι απαιτήσεις της Πρώτης τάξης του Δημοτικού συχνά καθιστούν απαραίτητη την επεξεργασία και άσκηση αυτών των δεξιοτήτων ήδη από το Νηπιαγωγείο.

Άσκηση Φωνολογικής ενημερότητας:
Αναγνωρίζοντας μορφήματα (συλλαβές)

(1)



(2)



και τα αντίστοιχα ασπρόμαυρα templates





**Περισσότερες αναρτήσεις στην ετικέτα "Χριστούγεννα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ